Gear VS. Gear ??? (2/7)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Meks    posted on 07-01-2010 16:01
Ik open dit topic, omdat ik graag van jullie?geweten had?wat volgens?jou?het?beste gear is.
Het is dus niet de bedoeling om het zoveelste Pioneer of iets dergelijks topic te starten.

Laat jullie dus volledig gaan en laat voral?je ervaring spreken!
Want er is veel meer dan Pioneer Gear.

Welk merk is/heeft volgens jou: - De beste sound
??????????????????????????????????????????????- De minste slijtage (vb qua pot-?
????????????????????????????????????????????????meters,knoppen,..)?????????????????????????????????????????????
??????????????????????????????????????????????- Gebruiksvriendelijkst
????????????????????????????????????????????? - Meest overzichtlelijkst?????????????????????????????????????????????
??????????????????????????????????????????????- Meest betrouwbare?????
???????????????????? ???????????????????????? - De beste klanten dienst/ reparatie servies?????????????????????????????????????
??????????????????????????????????????????????- ?

Edit: Het doel van?dit topic is gear vergelijken,? discuteren mag ,maar persoonlijke?discuties zijn niet gewenst.
Blijf elkaars mening respecteren.
Cool
User edit by Meks on 08-01-2010 @ 12:44:06 (41%)

What do you think about Gear VS. Gear ??? ??

Vote :   

tek-zotic    posted on 07-01-2010 21:30
Poster: Ilja
Nou ik kan je zeggen dat in Japan ik nogal vaak DJM-909 in een club zie staan, ( en verreweg niet alleen voor hip-hop ).
( daar werken ze namelijk veel met effecten ).?

tjah japanners zijn een volk appart he :d hehe
Estacy    posted on 07-01-2010 21:39
japan houdt van flashy things, en laat nou net die DJM 909 een flashy thing zijn. 't zou me niks verbazen als de DN-X1700 daar clubstandaard wordt. En Ilja, voor een 2 kanaals mixer met pioneers interpretatie van een Kaosspad voor 1500E nieuwprijs, die moet toch wel een beetje stevig zijn?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Jorrit    posted on 07-01-2010 22:01
Poster:?Tekhead

Welke club gebruikt nu een 2 kanaals mixer ? een hiphop club, ja die gebruiken alleen hun crossover.
en wat betreft de DJM 800, 1 jaar en versleten ? dan is die uitbater goed gek om deze opnieuw aan te schaffen.
Maw, de DJM 800 is geen clubmixer, maar boyscout clubhouse mixer?Cool

Dat maakt mij dus een boyscout clubhouse DJ? Nou bedankt hoor.

Naar mijn mening gaat het plaatjes draaien veel verder dan 2 platen op het zelfde tempo zetten, en ze over laten vloeien met een schuif en wat equalizer knopjes. Als je gasten als Laidback Luke bezig ziet met hun boyscout effectenpaneel in de DJM-800, daar wordt ik nou enthousiast van.

Dolivieira    posted on 07-01-2010 22:05
En ik deel die moming met Jorrit. Wat maak het nou uit wat voor gear beter is dan andere gear. Het gaat er om wat je er mee kan. Bullshit allemaal
CDJ2000Nexus XDJ700 EFX1000 DJM2000 RMX1000 SL1200MK2s
Stefjuuh    posted on 07-01-2010 22:12
Poster: Jorrit

Dat maakt mij dus een boyscout clubhouse DJ? Nou bedankt hoor.

Naar mijn mening gaat het plaatjes draaien veel verder dan 2 platen op het zelfde tempo zetten, en ze over laten vloeien met een schuif en wat equalizer knopjes. Als je gasten als Laidback Luke bezig ziet met hun boyscout effectenpaneel in de DJM-800, daar wordt ik nou enthousiast van.

Al vind ik luke wel erg ver gaan in zijn stijl, kan ook deels komen omdat ik hem op tomorrowland mainstage gezien heb.
Estacy    posted on 07-01-2010 22:12
het gaat hier niet om wat je kan met een DJM, iedereen weet dat dat beduidend meer is dan wat je met een Rodec kan (hem in de hens zetten en mishandelen niet meegeteld). Die DJM 800 is gewoon niet hufterproof, en dat is wel een vereiste voor en club mixert. een rodec mixer met een Pioneer effectenbak erin. waarom niet? best of 2 worlds.
het is mogelijk
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Jorrit    posted on 07-01-2010 22:15
Poster: Estacy
het gaat hier niet om wat je kan met een DJM, iedereen weet dat dat beduidend meer is dan wat je met een Rodec kan (hem in de hens zetten en mishandelen niet meegeteld). Die DJM 800 is gewoon niet hufterproof, en dat is wel een vereiste voor en club mixert. een rodec mixer met een Pioneer effectenbak erin. waarom niet? best of 2 worlds.
het is mogelijk

Hoe meer features, hoe meer er mis kan gaan. Als je niks in een mixer stop (maw: fadertjes, eq, klaar), kan er ook niks kapot gaan.

En laten we eerlijk zijn, wat boeit de club DJ het nou hoe lang de mixer mee gaat waar hij in de club op draait? Zolang hij het maar doet als ik sta te draaien! :D
Xtremer    posted on 07-01-2010 22:16
Wat met wel opvalt als ik het zo bekijk is dat Belgen het niet zo op Pioneer hebben, vooral de mixers en de Nederlanders wel hahaCool. Ontopic:

Mijn meningen:
- De beste sound: Pioneer HDJ-2000 (ik heb de 2000 getest naast de HD-25 en de HDJ-1000, de 2000 kwam er als beste bovenuit qua geluidskwaliteit en bouw).
- De minste slijtage: Dateq mixers, je kunt er van alles mee doen, maar je krijgt ze bijna niet kapot. Vind de techniek vooral erg goed!
- Gebruiksvriendelijkst: Pioneer CDJ's/DVJ's.
- Meest overzichtelijk: Pioneer CDJ's/DVJ's.
- Klantenservice: -

Ik weet nou al wat ik naar mijn hoofd krijg, weer zo'n Pioneer fanboyCool. Misschien is dat ook wel zo, maar met Pioneer heb ik nog nooit problemen gehad en met de rest wat ik ken en getest heb wel of is naar mijn mening niet overzichelijk (neem een Denon Cd speler).
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Dolivieira    posted on 07-01-2010 22:17
Ik moet zeggen wel een leuk plaatje Estacy
Dolivieira    posted on 07-01-2010 22:22
Poster: Xtremer
Wat met wel opvalt als ik het zo bekijk is dat Belgen het niet zo op Pioneer hebben, vooral de mixers en de Nederlanders wel hahaCool. Ontopic:

Mijn meningen:
- De beste sound: Pioneer HDJ-2000 (ik heb de 2000 getest naast de HD-25 en de HDJ-1000, de 2000 kwam er als beste bovenuit qua geluidskwaliteit en bouw).
- De minste slijtage: Dateq mixers, je kunt er van alles mee doen, maar je krijgt ze bijna niet kapot. Vind de techniek vooral erg goed!
- Gebruiksvriendelijkst: Pioneer CDJ's/DVJ's.
- Meest overzichtelijk: Pioneer CDJ's/DVJ's.
- Klantenservice: -

Ik weet nou al wat ik naar mijn hoofd krijg, weer zo'n Pioneer fanboyCool. Misschien is dat ook wel zo, maar met Pioneer heb ik nog nooit problemen gehad en met de rest wat ik ken en getest heb wel of is naar mijn mening niet overzichelijk (neem een Denon Cd speler).

Ik denk ook dat de AntiPioneer gasten er?het meeste druk over maken. ?
User edit by Dolivieira on 07-01-2010 @ 23:41:01 (1%)
FML    posted on 07-01-2010 23:20
waarom zou je er tegen zijn ? overpriced ? kennelijk niet mensen kopen het nog steeds! tja tog zijn er merken die zelfde kwaliteit cd spelers leveren andere layout maar de kwaliteit doet er niet onder.

En laten we eerlijk zijn, wat boeit de club DJ het nou hoe lang de mixer mee gaat waar hij in de club op draait? Zolang hij het maar doet als ik sta te draaien! :D

Cool
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 07-01-2010 @ 23:21:54 (100%)
Meks    posted on 07-01-2010 23:50
Rodec + EFX 1000 meschien?

Maarja dan heb je die roll effect niet.

Kga eerlijk zijn ik draai ook liever met een djm 800 dan met die rodec.
Moest rodec nu een effector inbouwen + die balkvormige PA achtige fader-"knopjes" vervangen?door smalle "knopjes" op hun schuif pots?+ een deftige crossfader selecter waarbij je alle channels kunt selecteren. Dan zou ik zeer rap overstappen naar rodec

Rodec = Tank ,maar beperkt
Pioneer = Niet hufferd proof ,maar ruim aanbod aan mogelijkheden.

Maar ik denk dat de mensen van rodec nooit zo iets willen ontwerpen.
Jammer toch , want het is puure kwaliteit wat ze maken.

Volgensmij willen zij een mixer behouden als een mixer en een effector als effector.

Besluit: Ik wil een DJM-800 met Rodec kwaliteit!!

Winston    posted on 08-01-2010 00:04
Mijn ervaring is dat er geen topmerken zijn.

Elk merk heeft een topmodel, denk je ik krijg dezelfde kwaliteit bij een ander model van hetzelfde merk en dan is het mis of in elk geval niet helemaal lekker.

Voorbeelden:?
Stanton DJ PRO 2000 beste headphone in zijn prijsklasse. Koop je een Stanton DJ PRO 3000 gaat ie razendsnel stuk.

Pioneer CDJ-800 heeft "quick return," maar de CDJ-1000 niet.

Pioneer DJM-800 headphone out links, DJM-1000 rechts.
Tic Toc
Dolivieira    posted on 08-01-2010 00:05
Als jij normaal met een DJM800 gaat, dan gat die ook gewoon lang mee.
Tekhead    posted on 08-01-2010 01:22
Jongens laten we er gewoon mee ophouden, want welke argumenten, bewijzen, voorbeelden, getuigenissen, listings, foto's, jarenlange ervaring, etc... er ook worden voorgelegd, Pioneer is het beste, het mooiste, het sterkste, compleetste, coolste, gelikste, etc... merk dat er is en al de rest zijn prullen,brol, lelijk, goedkoop,kortweg afblijven. Zelfs Rodec, A&H, Ecler,... zijn te mijden. DJ's van die merken, gooi je apparaten aan de kant, want hier is het hipste merk uit DJ-land: PIONEER !

Belachelijk ? Ja ? idd belachelijk, maar zo denken 75% van de Pioneer fans op DJR, en de rollen omgedraaid ? De volgens jullie anti-Pioneer fans, weten meestal te spreken uit ervaring, hebben niet de Pioneer oogkleppen op, en zijn tenminste objectief, en zullen de goede en slechte punten van alle geteste merken en apparaten toelichten. Van het overgrote deel van de dj's en wannabee dj's die Pioneer ophemelen, weten we allen dat ze nog nooit met een DJM of CDJ of HDJ gedraaid hebben, en helemaal niet met Rodec,A&H,Ecler,... die weten totaal niet waarover ze praten, hebben deze zelfs nog nooit gezien of van gehoord, maar ze weten wel wat goed is, Pioneer,.... omdat er Pioneer op staat, komaan zeg !Cool

Maar als je dan vraagt, om tegen-argumenten aan te voeren, krijg je geen aantoonbare, laat staan aanvaardbare bewijzen of argumenten, maar ben je ineens een Pioneer hater,Cool? want bent je niet voor Pioneer, dan ben je tegen Pioneer, neutraal bestaat niet. hoe langer het vragen naar die documenten etc.. duurt, hoe meestal absurder de antwoorden, zoals, waarom staat hij in alle clubs ? hij is de gelikste, hij is de vetste, Armin Van Buuren en Laidback Luke werken er toch ook mee, anders zou hij toch niet zo prijzig zijn,... en nog meer van dergelijke antwoorden, die hun grote gelijk moeten bewijzen ! Maar de beste one-liner van de Pioneer club heb ik daarstraks gelezen, bij Rodec zit niks in, - enkel wat potmeters en een eq-, dus kan er ook niks kapot ! Of wat boeit het een dj, hoe lang een mixer meegaat, zolang hij....en blablabla.? Het wordt stilaan te belachelijk voor woorden. Al die zogezegde argumenten waarom wel pioneer, zijn zo simpel te weerleggen, dat ik mij de vraag stel, zijn die Pioneer die hard's nu zo blind ?

Ach ja,? " Wat baten licht en bril, als de blinde niet zien wil " Cool

Poster:?Meks
Rodec + EFX 1000 meschien??

Dit is een goede combinatie?

Moest rodec nu een effector inbouwen + die balkvormige PA achtige fader-"knopjes" vervangen?door smalle "knopjes" op hun schuif pots?+ een deftige crossfader selecter waarbij je alle channels kunt selecteren.?

Niet inbouwen van een effector is een zeer doelbewuste keuze ! Moet m'n aan kwaliteit inbinden, omdat alles intern de mixer aangepast, vooral verkleind, moet worden om de effector te kunnen plaatsen waardoor ook hun water en bierproof zijn, kwalitatief aangetast gaat worden. Idem voor die knopjes, vervang deze oersterke knopjes door smalle knopjes, en weer bind je aan kwaliteit in. Hun crossfader kan je op 4 verschillende kanalen selecteren, is dat niet genoeg ? Dit is geen scratch mixer meks, daar is de mixbox door Rodec op de markt gebracht. Het is heel simpel, Rodec bind op kwaliteit niet in om hun producten een hoog Bling-Bling gehalte te geven. hetgeen wat meeste Pio liefhebbers het belangrijkste vinden.

Rodec = Tank ,maar beperkt
Pioneer = Niet hufferd proof ,maar ruim aanbod aan mogelijkheden.

Maar ik denk dat de mensen van rodec nooit zo iets willen ontwerpen.
Jammer toch , want het is puure kwaliteit wat ze maken.

waaraan niks aan kwaliteit te verbeteren is.

Volgensmij willen zij een mixer behouden als een mixer en een effector als effector.

En zo hoort het ook !

Besluit: Ik wil een DJM-800 met Rodec kwaliteit!!

Utopie wat jij wil

Alert : Ongeveer de 12e dubbelpost van je die ik moet samenvoegen in een tijdsbestek van 2 dagen Cool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Mod edit by Jorrit on 08-01-2010 13:07 (65%)
Adrien1989    posted on 08-01-2010 07:30
Poster: Tekhead
Jongens laten we er gewoon mee ophouden, want welke argumenten, bewijzen, voorbeelden, getuigenissen, listings, foto's, jarenlange ervaring, etc... er ook worden voorgelegd, Pioneer is het beste, het mooiste, het sterkste, compleetste, coolste, gelikste, etc... merk dat er is en al de rest zijn prullen,brol, lelijk, goedkoop,kortweg afblijven. Zelfs Rodec, A&H, Ecler,... zijn te mijden. DJ's van die merken, gooi je apparaten aan de kant, want hier is het hipste merk uit DJ-land: PIONEER !

Belachelijk ? Ja ? idd belachelijk, maar zo denken 75% van de Pioneer fans op DJR, en de rollen omgedraaid ? De volgens jullie anti-Pioneer fans, weten meestal te spreken uit ervaring, hebben niet de Pioneer oogkleppen op, en zijn tenminste objectief, en zullen de goede en slechte punten van alle geteste merken en apparaten toelichten. Van het overgrote deel van de dj's en wannabee dj's die Pioneer ophemelen, weten we allen dat ze nog nooit met een DJM of CDJ of HDJ gedraaid hebben, en helemaal niet met Rodec,A&H,Ecler,... die weten totaal niet waarover ze praten, hebben deze zelfs nog nooit gezien of van gehoord, maar ze weten wel wat goed is, Pioneer,.... omdat er Pioneer op staat, komaan zeg !Cool

Maar als je dan vraagt, om tegen-argumenten aan te voeren, krijg je geen aantoonbare, laat staan aanvaardbare bewijzen of argumenten, maar ben je ineens een Pioneer hater,Cool? want bent je niet voor Pioneer, dan ben je tegen Pioneer, neutraal bestaat niet. hoe langer het vragen naar die documenten etc.. duurt, hoe meestal absurder de antwoorden, zoals, waarom staat hij in alle clubs ? hij is de gelikste, hij is de vetste, Armin Van Buuren en Laidback Luke werken er toch ook mee, anders zou hij toch niet zo prijzig zijn,... en nog meer van dergelijke antwoorden, die hun grote gelijk moeten bewijzen ! Maar de beste one-liner van de Pioneer club heb ik daarstraks gelezen, bij Rodec zit niks in, - enkel wat potmeters en een eq-, dus kan er ook niks kapot ! Of wat boeit het een dj, hoe lang een mixer meegaat, zolang hij....en blablabla.? Het wordt stilaan te belachelijk voor woorden. Al die zogezegde argumenten waarom wel pioneer, zijn zo simpel te weerleggen, dat ik mij de vraag stel, zijn die Pioneer die hard's nu zo blind ?

Am?n?
Jorrit    posted on 08-01-2010 08:07
@ Tekhead, ik geloof dat ik voor jou nog een niet te weerleggen argument plaats in het voordeel van Pioneer, namelijk het 'de-kind-kan-de-was-doen' effectenpaneel van Pioneer.
Veel daarvan is ook gewenning, overal staat Pioneer, dus je leert er mee werken. Maar na 5 minuten pielen op een apparaat van bijvoorbeeld Denon, en ik heb het gevoel dat ik niet een dergelijk ingewikkelde mixer wil hebben in het heetst van de strijd om 3 uur snachts in een club, terwijl 3 decks synchroon lopen. Ik moet er niet aan denken dat ik dan de gebruiksaanwijzing erbij moet pakken!

Ik ga verder niet in op bouwkwaliteit, ik heb d'r geen verstand van, en als club DJ boeit het me ook vrij weinig of de mixer waar ik op draai nou 10 of 100 jaar mee kan. Wat me wel uit maakt is of een mixer intuitief werkt en de features heeft die aansluiten op mijn draaistijl.

Aan 't einde van de dag is het gewoon een kwestie van smaak. Een artiest kiest de instrumenten die hij/zij het meest uitdaagt en de mogelijkheid geeft creatief te zijn.

(En laat ik voorop stellen dat ik volgens mezelf niet hoor tot de categorie wannabe DJ's die in z'n leven twee mixers onder z'n handen gehad heeft. Tijdens mijn draaien heel wat Dateq's, Rodec's en A&H mixers langs zien komen)

Ilja    posted on 08-01-2010 08:28
@tek-zotic
-
Jappen zijn zo'n beetje het tofste volk die ik ken ( no offence )
-
@Tekhead
-
waar trek je de conclusie van dat degenen die PIO de hemel In prijzen er nooit mee gedraait hebben ?
En nee degenen die geen pioneer hebben en een ander merk liever hebben staan zijn geen haters.
Haters zijn degenen die pioneer apparatuur op alle fronten proberen af te kraken, eigenlijk zijn het van die gefrustreerde sukkels die jaloers zijn omdat ze het zelf niet kunnen betalen.
Dolivieira    posted on 08-01-2010 09:01
Iedereen heeft het recht wat anders te kopen dan Pioneer. En ik geef toe dat er veel merken op de markt is, die kwa kwaliteit Pioneer alle kanten van de DJ booth laat zien. Maar ik hou van de futures die Pioneer mij bied. Ook de CDJs vind ik heerlijk werken, al heeft hij geen draaiende platter. Alles zit voor mij op de juiste plek.

Maar ik wordt een beetje moe?van die eindeloze discussie van Pioneer vs andere merken. Dit soort topics die wakkeren alleen maar een bedroefde trieste sfeer hier aan omdat je weer die diccussie moet voeren dat elders al zo vaak gevoerd werd en wordt.No hard feelings Meks ?Dat doet dit forum geen goed. Laten we nou mensen niet gaan afrekenen voor wat voor gear ze hebben?staan. Maar voor wat ze er mee kunnen.?En voor veel dat denk dat je alleen met pioneer gear een goede dj kan worden. Zal ik zeggen wordt wakker.?

Ik kan misschien wel een Pioneer booth hebben staan hier alleen op mijn draaitafels na dan die zijn van Technics en mijn MP3 systeem dan. Dat heb ik gekocht omdat ik het fijn vind werken. Pioneer is helaas duur. Daarom hoeft niet iedereen het te kopen. Ook om de kwalitiet hoef je het niet te kopen. Ik vind het gewoon fijn werken en dat is mijn mening. respecteer dat. En kraak het niet af. Stuur pioneer een brief dan waarom de prijzen zo hoog zijnConfused Respecteer mijn keuze respecteer ik die van Jullie.

Toch hebben ook de `AntiPioneers Gasten` ook een punt. Dat er ook meer te koop is dan alleen Pioneer. Waar je zeker goed op kan draaien.. En prijs pioneer niet de hemel in. Is ook niet nodig.?

?
User edit by Dolivieira on 08-01-2010 @ 09:18:48 (29%)
Victor    posted on 08-01-2010 09:45
Ik ga verder niet in op bouwkwaliteit, ik heb d'r geen verstand van, en als club DJ boeit het me ook vrij weinig of de mixer waar ik op draai nou 10 of 100 jaar mee kan.

Klopt, dat boeit niet. Wat wel boeit is of een mixer er direct mee stopt als er eens wat vocht in komt of dat hij onverstoorbaar doordraait. Dat boeit mij veel meer?dan de features van een mixer want het is het?verschil tussen einde feest en doorfeesten. Op dat vlak zijn de Pioneer mixers lang niet zo roadproof als een Dateq, om maar wat te noemen.

Datzelfde geldt natuurlijk ook voor versterkers, speakers etc.
Dolivieira    posted on 08-01-2010 11:13
Poster: Victor.

Klopt, dat boeit niet. Wat wel boeit is of een mixer er direct mee stopt als er eens wat vocht in komt of dat hij onverstoorbaar doordraait. Dat boeit mij veel meer?dan de features van een mixer want het is het?verschil tussen einde feest en doorfeesten. Op dat vlak zijn de Pioneer mixers lang niet zo roadproof als een Dateq, om maar wat te noemen.

Datzelfde geldt natuurlijk ook voor versterkers, speakers etc.

Die spelen ook gewoon door hoor. Heb het zien gebeuren. Dat die later dan gaan storen, doen Dateqs ook. Heb er pas een laten repareren, een Dateq GPM8. Bijna alle popmeters en allefaders zijn vernieuwdt. En weetje waarom een Dateq of rodec langer door blijft spelen. Omdat er minder poespas in zit. In een Pioneer, Denon en andere mengtafels met effecten bakken zitten micro procesoren die dingen moeten uitrekenen. Die kunnen niet zo goed tegen vocht. En dat heb niks met de gebruikte onderdelen te maken op dat momnet. Goei maar een vocht in?je computer. Moet je zijn dat het gelijk afgelopen is. Vocht hoort niet bij elcronische apparaten thuis. Tenzij het apparaten zijn die in een Keuken, Was en badkamer hoort??en dan praat ik over consumenten electronica. ?En in de industrie hebben ze appareten die er voor gebouwdt zijn die tegen vocht kunnen. En dan nog mag het vocht niet bij de knopen en printplaten komen.
User edit by Dolivieira on 08-01-2010 @ 11:27:48 (100%)
Adrien1989    posted on 08-01-2010 12:10
Vibe en XTCII hebben ook micro processoren. BTW mijn computer heeft al twee glazen cola overleeft haha.
Mixt-Ape    posted on 08-01-2010 12:32
Poster: Tekhead

Had het zelf niet beter kunnen verwoorden!

En @ Jorrit: Weet niet of je al een DN-X1700 of Evo4 onder handen gehad hebt, maar die effecten zijn echt net zo makkelijk te bedienen als op een 800 hoor! Maarja, dit zal je ook wel weer kunnen weerleggen op 1 of andere manier zeker?
User edit by Mixt-Ape on 08-01-2010 @ 12:35:20 (10%)
Meks    posted on 08-01-2010 12:38
@ djdolivieira

Zeker? en vast?no hard feelings. Want ik ben het grotendeels met je eens.
Het is inderdaad een feit dat micro procecoren daar veel minder tegenkunnen.
Idem van lcd displays.

Het fijt dat pioneer meer features heeft ,die dan ook deftig werken, is een van de redenen dat?ik ook met pioneer draai.?Maar om de rest van de kwaliteit te kunnen vergelijken. Moet je bijde openvijzen en vergelijken. Ook moet je alle mogelijke situaties gaan uitproberen.

Het doel van deze topic is gear vergelijken, eventueel over discuteren ,maar het mag geen persoonlijke gerichte discutie worden.
Blijf elkaars mening respecteren.
Cool
Adrien1989    posted on 08-01-2010 12:41
Zo nu en dan heb ik wel eens het idee dat het niet is dat het niet te snappen is, maar dat het meer is niet willen snappen Tongue. Ik kan me niet voorstellen dat mijn intellectuele vermogen zoveel groter is dan menig DJR gebruiker dat ik wel snap hoe dit soort spullen werken en veel anderen zeggen dat ze er niets van volgen.
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

90 Users online: 10 Guests (80 Unknown)
Pages generated today : 20.490
Most visitors online this month : 490
Lifetime Pageviews since 2003 : 215.010.950