De late leeuw Chatcorner deel 31 (7/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Tomazos    posted on 07-01-2010 14:26

What do you think about De late leeuw Chatcorner deel 31 ??

Vote :   

TimmyV    posted on 09-01-2010 21:17
Poster: polly
Nu julie het zo over qlimax hebben.
Heeft er iemand enig idee wanneer de dvd uitkomt?

Nog niks bekend bij mij.
Misschien wel handig.
Let's go f*cking mental
Bart_    posted on 09-01-2010 21:29
Ook ik kan erg hard genieten van filmpjes zoals Qlimax, Reverse, Q-base, Tomorrowland, ...!
Esmee    posted on 09-01-2010 21:30
shit... ik heb best wel leuke mix opgenomen denk ik (of nja ik moet t nog even na luisteren maar tijdens t draaien ging t lekker)
maar nu is ie 12:30 lang... precies te lang voor youtube dus... zal ik de laatste mix eraf halen... of ergens tussendoor knippen? of pakt youtube dat nog precies?
Adrien1989    posted on 09-01-2010 21:40
Te lang, wordt ff stukje afknippen Happy, laughing
Esmee    posted on 09-01-2010 21:42
ja t einde.. das echt ruk Cool nou zitten er in t midden ook wel wat foutjes maar dat einde klinkt gewoon niet :P
sher    posted on 09-01-2010 21:42
@Esmee:

Geen idee of Youtube 12.30 min toestaat..
Ik zelf denk het niet..

Maar je zou inderdaad of het laatse gedeelte (tot iets meer dan 10 min) eraf kunnen halen
of je kan er in knippen dat je elke keer kleine stukjes ziet en hoort..

Edit:

Kom er net achter dat mijn HP het bijna aan het begeven is..
De rechterkant komt heel weinig geluid uit....
User edit by sher on 09-01-2010 @ 21:43:25 (49%)
the-melody    posted on 09-01-2010 21:44
Esmee    posted on 09-01-2010 21:44
ik vind het knippen ergens teveel werk, ik ben lui weetje wel (A) en t einde ben ik niet zo tevreden over, t kwam anders uit dan ik hoopte dus sja.. dat gaat er gewoon af Cool

og das wel k*t dan:o wat voor headphone heb je?
sher    posted on 09-01-2010 21:54
Haha.. ja dan moet je het laatse stukje er maar even afhalen..
Ga je hem zo nog uploaden..?

Ik heb een Pioneer SE-DJ-5000
Dus als die het echt begeeft moet ik me eens verdiepen in een nieuw headphone..
Esmee    posted on 09-01-2010 21:59
ik kijk wel even of ik m nu of morgen upload. Heeft er iemand nog een manier hoe je zegmaar de bovenkant van een filmpje eraf haalt? (dan kan ik mn hoofd wegknippen) dan krijg ik meteen niet meer dat gezeur over wat voor n kop ik erbij trek :P
Tekhead    posted on 09-01-2010 22:02
Poster: Esmee
ik kijk wel even of ik m nu of morgen upload. Heeft er iemand nog een manier hoe je zegmaar de bovenkant van een filmpje eraf haalt? (dan kan ik mn hoofd wegknippen) dan krijg ik meteen niet meer dat gezeur over wat voor n kop ik erbij trek :P
 Als ze zeuren over je hoofd, dat ze dan maar in de spiegel kijken, en comment op zichzelf geven
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Esmee    posted on 09-01-2010 22:05
haha sja :P ik ben nu eerst even dat filmpie om aan t zetten zodat er ook geluid bij zit. Maar ik heb niet zo'n zin meer om te computeren...
hoor net dat t weer alarm ook voor noord-holland geld :D vanmij mag er echt 10 meter sneeuw komen, of nja 2 Cool, met wel een weggetje van mijn huis naar de supermarkt want ik heb nog maar voor 1 week chocola in huis CoolCool
Tekhead    posted on 09-01-2010 22:11
Poster: Esmee
haha sja :P ik ben nu eerst even dat filmpie om aan t zetten zodat er ook geluid bij zit. Maar ik heb niet zo'n zin meer om te computeren...
hoor net dat t weer alarm ook voor noord-holland geld :D vanmij mag er echt 10 meter sneeuw komen, of nja 2 Cool, met wel een weggetje van mijn huis naar de supermarkt want ik heb nog maar voor 1 week chocola in huis CoolCool

k zal volgende week 5 repen cote d'or doormailen
Esmee    posted on 09-01-2010 22:17
ooh lekker Cool maar t gaat toch niet zo hard sneeuwen dus mn moeder kan gewoon maandag weer boodschappen doen vind ikCool

edit: dat uploaden duurt weer t*ring lang... volgensmij klopt het echt dat het 's avonds langer duurt dan overdag.... sorry jongens nog even geduld danmaar.

@ the melody, ooh das ook wel een slimme! maar goed ik doe t nu al zo Happy, laughing maar toch bedankt Winking my eye

edit 2:
ik doe t morgen wel ik ga nu t duurde nog een uur ofzo volgens dat metertje hij was echt pas op 10% ong...
User edit by Esmee on 09-01-2010 @ 22:29:54 (100%)
DaCompra    posted on 09-01-2010 22:31
yeeah, heb net weer wat ipod voer van alvaro opgehaald Cool
iemand nog dope tracks in de aanbieding?
Boyd    posted on 09-01-2010 22:33
Poster: sher
Haha.. ja dan moet je het laatse stukje er maar even afhalen..
Ga je hem zo nog uploaden..?

Ik heb een Pioneer SE-DJ-5000
Dus als die het echt begeeft moet ik me eens verdiepen in een nieuw headphone..

Dat is al een oudje of niet? Wacht ik vergis me met de se 450, dat is een van de meest fijnzittende headphones.

Waarschijnlijk een kabelbreukje?

@ DaCompra, ik zie dat jij ook uit de buurt komt!

Zucht, me vlaggetje is wegCool
User edit by Boyd on 09-01-2010 @ 22:37:17 (21%)
Bart_    posted on 09-01-2010 23:26
Iemand ervaring met CDJ-stands?
Heb nu op een plankje m'n draaitafels staan en daaronder mijn mixer en cd spelers in een flightcase.
Nu wil ik de draaitafels naast mijn mixer, maar dan kan ik de cdj's nergens zetten;
nu dacht ik aan 2 CDJ stands (eentje links, eentje rechts).
Maar dit lijkt mij 'anders' draaien?

Iemand ervaring?
sher    posted on 09-01-2010 23:37
Poster: BoydGrift

Dat is al een oudje of niet? Wacht ik vergis me met de se 450, dat is een van de meest fijnzittende headphones.

Waarschijnlijk een kabelbreukje?

@ DaCompra, ik zie dat jij ook uit de buurt komt!

Kabelbreuk.. Hoe kom ik daar achter..?

Ik heb de HP net ook even op mijn latop geprobeerd.. moet zeggen daar is het iets minder..
Maar nog steeds is aan de rechterkant minder geluid..
Wel vreemd dat het via mijn mixer echt wel een heel verschil is..

Iemand hier een verklaring voor..? of evt een oplossing..?
tom-j    posted on 10-01-2010 01:15
Poster: BoydGrift

dus jij zit nu letterlijk in The Middle Of NowhereCool
TimmyV    posted on 10-01-2010 01:35
Ik ga maar is slapen. Weer genoeg muziek geluisterd deze avondCool
weltruste DJR
Let's go f*cking mental
Estacy    posted on 10-01-2010 01:48
kabelbreuk? vooraan beginnen en beetje schudden met de kabel hier en daar. hoor je vanzelf wel waar de breuk zit. maar die se dj heeft toch verwisselbare kabels?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tekhead    posted on 10-01-2010 03:16
Poster: Bart_
Iemand ervaring met CDJ-stands?
Heb nu op een plankje m'n draaitafels staan en daaronder mijn mixer en cd spelers in een flightcase.
Nu wil ik de draaitafels naast mijn mixer, maar dan kan ik de cdj's nergens zetten;
nu dacht ik aan 2 CDJ stands (eentje links, eentje rechts).
Maar dit lijkt mij 'anders' draaien?

Iemand ervaring?
 Kan je ze gewoon niet van plaats wisselen, dus de cdj's op de plaats waar nu de TT's staan en omgekeerd ?
Esmee    posted on 10-01-2010 11:39
zoo ik doe nog een poging met die mix uploaden... hiij is nu 40 minuten bezig en heeft 59 mb gedaan... dus hij is bijna op de helft... nog even geduld allemaal...
Bart_    posted on 10-01-2010 12:46
Poster: Tekhead
Kan je ze gewoon niet van plaats wisselen, dus de cdj's op de plaats waar nu de TT's staan en omgekeerd ?

Ik zou graag de CDJ's in een bepaalde hoek willen hebben, lijkt me niet echt fijn als ze zo recht staan.
Ook zou het een stuk mooier zijn als ik dat plankje weg kan doen. Dus gewoon bv. twee Citronic Ultima DJ Platforms aan m'n meubel besvestigen.
Maar dit wil ik dan zelf gaan lassen, want vindt 70 euro absurt veel voor zo'n standaard...
Bootstrap    posted on 10-01-2010 13:42
Zo, ik ben ook weer voor het eerst in een paar dagen op DJR. Ik ga straks mijn achterstand inhalen door alles te lezen Cool Ik heb de laatste 3 dagen elke avond gefeest. Gisteren was het hoogtepunt: Rauw in Tivoli Utrecht met Joost van Bellen, Brodinski en Erol Alkan. Was echt een heel vet feest, al had de muziek van mij af en toe iets ruiger mogen zijn.
Ik heb wel weer een paar mensen zien crowdsurfen Cool
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

204 Users online: 14 Guests (190 Unknown)
Pages generated today : 15.170
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.270.235