Poster: polly
Nu julie het zo over qlimax hebben.
Heeft er iemand enig idee wanneer de dvd uitkomt?
Poster: EsmeeAls ze zeuren over je hoofd, dat ze dan maar in de spiegel kijken, en comment op zichzelf geven
ik kijk wel even of ik m nu of morgen upload. Heeft er iemand nog een manier hoe je zegmaar de bovenkant van een filmpje eraf haalt? (dan kan ik mn hoofd wegknippen) dan krijg ik meteen niet meer dat gezeur over wat voor n kop ik erbij trek :P
Poster: Esmee
haha sja :P ik ben nu eerst even dat filmpie om aan t zetten zodat er ook geluid bij zit. Maar ik heb niet zo'n zin meer om te computeren...
hoor net dat t weer alarm ook voor noord-holland geld :D vanmij mag er echt 10 meter sneeuw komen, of nja 2, met wel een weggetje van mijn huis naar de supermarkt want ik heb nog maar voor 1 week chocola in huis
Poster: sher
Haha.. ja dan moet je het laatse stukje er maar even afhalen..
Ga je hem zo nog uploaden..?
Ik heb een Pioneer SE-DJ-5000
Dus als die het echt begeeft moet ik me eens verdiepen in een nieuw headphone..
Poster: BoydGrift
Dat is al een oudje of niet? Wacht ik vergis me met de se 450, dat is een van de meest fijnzittende headphones.
Waarschijnlijk een kabelbreukje?
@ DaCompra, ik zie dat jij ook uit de buurt komt!
Zucht, me vlaggetje is weg
Poster: BoydGrift
Zucht, me vlaggetje is weg
Poster: Bart_Kan je ze gewoon niet van plaats wisselen, dus de cdj's op de plaats waar nu de TT's staan en omgekeerd ?
Iemand ervaring met CDJ-stands?
Heb nu op een plankje m'n draaitafels staan en daaronder mijn mixer en cd spelers in een flightcase.
Nu wil ik de draaitafels naast mijn mixer, maar dan kan ik de cdj's nergens zetten;
nu dacht ik aan 2 CDJ stands (eentje links, eentje rechts).
Maar dit lijkt mij 'anders' draaien?
Iemand ervaring?
Poster: Tekhead
Kan je ze gewoon niet van plaats wisselen, dus de cdj's op de plaats waar nu de TT's staan en omgekeerd ?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.