Poster: Tekhead
lol, pijnlijke za(a)k
Poster: DaCompra
Whaha, ik dacht dat homo's van die zachtaardige mannetjes waren??
Poster: Tomazos
jah.. relatie van 1,5 jaar gehad..
daarna een jaar niks..
benieuwd hoelang dit gaat duren
ze heeft gelukkig niet zo'n vooroordeel dat ALLE dj's players zijn..
dat heb ik echt vaak moeten horen afgelopen jaar,
Poster: Stefjuuh
Als je als DJ een player bent, doe je je werk niet..
Poster: Saskia
@ Esmee ik schrok me kapot van je foto
Poster: Esmee
@ TimmyV, dat vind ik heeeeerlijke? muziek :D
wat vind je hiervan? of vind je dat te rustig? zoiets luister ik bijna de hele dag zegmaar.
Poster: Mixt-Ape
Hahahahahaha! Nice!
http://www.telegraaf.nl/buitenland/5731633/__Man_rukt_ballen_vriend_af__.html?p=15,1
Poster: TimmyV
Gister weer even Clubland X-treme Hardcore 5 geluisterd. Deze vond ik tussen me andere cd's.
Heerlijk genoten weer. Lekkere commerciele UKHardcore.
Jammer dat het niet echt populair is in Nederland. Wil echt een keer zo'n feest meemaken in Engeland.
Hier?een nummer van Darren Styles. Misschien vinden meer mensen het wat
Heb het een aantal maanden geleden al gevraagd en toen bleek maar ??n iemand er ook naar te luisteren.
Nu wil ik het nog een keer vragen. Zijn er mensen die hier naar luisteren en ook misschien naar dit soort feesten zijn geweest?
Trouwens! Is de juiste benaming UKHardcore??
De Nederlandse hardcore noemen hun btw Gabber.
Poster: sher
Huh..? Mis ik iets..?
Poster: TimmyV
Gister weer even Clubland X-treme Hardcore 5 geluisterd. Deze vond ik tussen me andere cd's.
Heerlijk genoten weer. Lekkere commerciele UKHardcore.
Jammer dat het niet echt populair is in Nederland. Wil echt een keer zo'n feest meemaken in Engeland.
Hier?een nummer van Darren Styles. Misschien vinden meer mensen het wat
Heb het een aantal maanden geleden al gevraagd en toen bleek maar ??n iemand er ook naar te luisteren.
Nu wil ik het nog een keer vragen. Zijn er mensen die hier naar luisteren en ook misschien naar dit soort feesten zijn geweest?Trouwens! Is de juiste benaming UKHardcore?De Nederlandse hardcore noemen hun btw Gabber.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.