De late leeuw Chatcorner deel 31 (4/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Tomazos    posted on 07-01-2010 14:26

What do you think about De late leeuw Chatcorner deel 31 ??

Vote :   

Tekhead    posted on 08-01-2010 03:50
Poster: djdolivieira

Daarom moet je ook gaan stemmen. Wat veel van ons niet doet. En als wilders aan de macht komt. Is het niet voor lang. Dat is nog een ongeregelde zooitje als die LPF, die heb het ook niet lang volgehouden. Dat zijn mensen die doen aan rage politiek. AL moet ik zeggen dat de hele politiek daar aan doet tegenwoordig, ?
  Er zijn 2 mogelijkheden, ofwel ga je niet stemmen, moet je ook niet gaan ze.k.n achteraf over de politiek en hun verkozenen.
ofwel ga je je stem uitbrengen, en heb je het recht wel.

jorrit:
Maargoed, ik moet me inhouden, want zodra Wilders aan de macht komt, krijg IK een authoriteitsprobleem

en jij die je authoriteit graag laat gelden CoolCool

Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 08-01-2010 @ 03:51:27 (1%)
Jorrit    posted on 08-01-2010 07:52
Poster: Tomazos
ze heeft gelukkig niet zo'n vooroordeel dat ALLE dj's players zijn..
dat heb ik echt vaak moeten horen afgelopen jaar,

Ja dat hoor je vaker, te kansloos. Ik wordt tegenwoordig bijna boos als meisjes dat tegen me zeggen, hoe bevooroordeeld kun je zijn. :')

@ Tekhead, ik hoop dat het me lukt Winking my eye Wat een bananenrepubliek zouden we dan worden zeg, met de 'hoofdvoddentax' en alle andere ideeen waar we nu nog - ietwat beschaamd - om kunnen lachen. (Maargoed, volgens de politieke barometer zit Wilders al op 14 zetels, dus ik zal vast een paar members onbedoeld aanvallen nu :P)
Mod edit by Jorrit on 08-01-2010 07:55 (100%)
Esmee    posted on 08-01-2010 08:13
pff ik ben bang dat t strooizout hier nu echt op is... Normaal komen ze om 6:00 al strooien, nu niets geweest. En dan heb ik het wel over een soort van hoofdweg aan de andere kant van mn huis he, niet over de gewone weggetjes waar ik aan woon. Vraag me af hoe het in derest van Hoofddorp en Nederland is.
ZOmeteen weer lekker lopend naar school, het begint al een beetje te wennenCool
Lawrenz    posted on 08-01-2010 09:20
Zo! Vandaag even een dagje vrij. Heb ik even de tijd om aan projecten te werken en m'n Macbook weer aan te slingeren: de HDD was gecrasht en kon niet via schijf EHBO hersteld worden, toen heb ik deze met 0000 overschreven met een format, daarna Time Machine backup teruggezet die nog niet werkte (in de backup zat wsl al een fout), en toen op advies van Apple een volledige clean install gedaan. En tada, het werkt weer! Nu alle bestanden handmatig teruggezet van m'n Time Machine backup, en nu is ie weer bezig met een nieuwe Happy, laughing
Dolivieira    posted on 08-01-2010 09:28
Zo zie je maar dat een macbook ook crasht. ?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Crazy    posted on 08-01-2010 09:28
Poster: Tomazos
jah.. relatie van 1,5 jaar gehad..
daarna een jaar niks..

benieuwd hoelang dit gaat durenCool

ze heeft gelukkig niet zo'n vooroordeel dat ALLE dj's players zijn..
dat heb ik echt vaak moeten horen afgelopen jaar,

Dat heeft de mijne dan juist weer wel... Maar ik mag toch nog niet in clubs draaien. Volgende maand 16 en dan maar proberen ergens binnen te komen voor een proefavond ofzo. Maar we houden het al bijna 3 jaar uit met elkaar, ondanks haar vooroordeel...
Tomazos    posted on 08-01-2010 09:50
als een meid dat tegen me zegt.. zeg ik Altijd: zijn ALLE buitenlanders slecht..??

dan denken ze even na, en snappen het welHappy, laughing

turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Crazy    posted on 08-01-2010 09:54
Haha, ja zo kan het ook. Maar ik denk/hoop dat m'n vriendin me gewoon vertrouwd. Ze kent me ook al 8 jaar...
Tomazos    posted on 08-01-2010 10:34
achja,

zei in danseres.. en staan mensen op haar te geile als ze danst..
zitten beide in de horeca dus de combinatie is wel ideaalHappy, laughing

zijn allebei aan het werk op zaterdag,
User edit by Tomazos on 08-01-2010 @ 10:35:15 (41%)
sher    posted on 08-01-2010 10:48
Poster: Winston
Michel Cleis - La La Mezcla lekkere track; sher draait zoals de residents in club space begin 2009 draaiden. Lekker dark, deep and sexy pumping beats, oeh la la ...

Huh..? Mis ik iets..?
ccc    posted on 08-01-2010 10:59
ouweeeeeeee volgende week wordt het -11 graden overdag. Waarom heb ik in deze periode stage!!!!!!
Tomazos    posted on 08-01-2010 11:00
denk zomaar dat het zometeen 1 grote chaos word zonder zout..

hoorde op de radio in de auto al gister dat ze gingen strooien met geparfumeerd en gekleurd in 3 kleuren bad zout.. Cool
qntr0l    posted on 08-01-2010 11:07
Meer mensen die problemen hebben met het activeren van Traktor Scratch Pro op Mac OSX 10.6?

Gister het pakketje binnen gekregen, alles braaf geinstalleerd, maar als ik nu Traktor opstart, moet ik activeren (duh). Ga ik dan naar service center, herkent deze Traktor Scratch niet. Er staat dus niks wat geactiveerd moet worden, en ik krijg de melding: Alle producten zijn geactiveerd. Als ik dan in het overzicht kijk, zie ik dat ik nog geen enkel product van NI heb.. Hoe vaag.. Cool
Bartjens    posted on 08-01-2010 11:22
Poster: ccc
ouweeeeeeee volgende week wordt het -11 graden overdag. Waarom heb ik in deze periode stage!!!!!!

Niet te veel geenstijl lezen CoolAls je hier kijkt, zie je dat het (zoals het er nu uitziet, veranderd vast nog vanalles) "gewoon" +3 wordt hier. Is dezelfde weercentrale waar gs hun bericht vandaan heeft.

Ik zeg HOAX!!? Cool
www.djbrowbeat.com
Roalin    posted on 08-01-2010 11:31
@ Bartjens
PM gelezen? Cool

Soms zitten ze er zoooo ver naast met die temperaturen... Beetje jammer..
Zou idd wel een hoax kunnen zijn! Cool
Jorrit    posted on 08-01-2010 11:34

'T besturingssysteem crasht niet, de HD crasht. Heb ik ook wel eens gehad. 'T mooie aan OSX is dan dat je binnen 2 uur weer 'back on track' bent dankzij time machine :d
ccc    posted on 08-01-2010 11:48
Poster: Bartjens

Niet te veel geenstijl lezen CoolAls je hier kijkt, zie je dat het (zoals het er nu uitziet, veranderd vast nog vanalles) "gewoon" +3 wordt hier. Is dezelfde weercentrale waar gs hun bericht vandaan heeft.

Ik zeg HOAX!!? Cool

Nou dan geef mij eens de link naar het plaatje waar het bij jou +3 wordt?

Op de plaatjes van die link van jou zie ik alles in de min staan. En na 20 januari zie ik zelfs temperaturen van -16.

Edit: Oke over 2 weken dan. :P
User edit by ccc on 08-01-2010 @ 11:49:45 (7%)
Lawrenz    posted on 08-01-2010 12:04

Ik heb ook nooit gezegd dat Macbooks niet kapot kunnen en niet kunnen crashen! Maar laten we er maar geen Windows vs Mac topic van maken Happy, laughing?
Bartjens    posted on 08-01-2010 12:10
CoolCool
Poster: ccc

Nou dan geef mij eens de link naar het plaatje waar het bij jou +3 wordt?

Op de plaatjes van die link van jou zie ik alles in de min staan. En na 20 januari zie ik zelfs temperaturen van -16.

Edit: Oke over 2 weken dan. :P

Ja, klopt, je hebt gelijk. Ik keek hier vanochtend vroeg op en toen was het nog een stukje warmer dan dat ze nu aangeven.

Vind het erg interessant om het weer te voglen zo in deze tijd van winter, vandaar. Cool?
Nu moet ik zeggen dat dit amerikaanse weerstation wel aardig in de buurt zit met hun voorspellingen de laatste tijd, dus wie weet wordt het serieus zo koud Cool
Maar het geeft wel aan dat het zover van te voren moeilijk te voorspellen is als het in een paar uur tijd al bijna 20 graden scheeld Cool
www.djbrowbeat.com
LouisCasper    posted on 08-01-2010 12:53
Ik ben net geslaagd voor mn theorierijexamen!:D
http://www.louiscasper.com
Lawrenz    posted on 08-01-2010 12:57
Poster: Look

Grats! Nu alleen nog afwachten wanneer je kan afrijden he, dat gaat nog wel ff duren denk ik?Cool
Bartjens    posted on 08-01-2010 13:17

Congratz!!
www.djbrowbeat.com
Saskia    posted on 08-01-2010 13:22
@ Esmee ik schrok me kapot van je foto
Crazy    posted on 08-01-2010 13:30

Nice! Was 't moeilijk ?:P
Mixt-Ape    posted on 08-01-2010 15:12
User edit by Mixt-Ape on 08-01-2010 @ 15:12:55 (2%)
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

68 Users online: 11 Guests (57 Unknown)
Pages generated today : 15.349
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.156.525