Poster: djdolivieiraEr zijn 2 mogelijkheden, ofwel ga je niet stemmen, moet je ook niet gaan ze.k.n achteraf over de politiek en hun verkozenen.
Daarom moet je ook gaan stemmen. Wat veel van ons niet doet. En als wilders aan de macht komt. Is het niet voor lang. Dat is nog een ongeregelde zooitje als die LPF, die heb het ook niet lang volgehouden. Dat zijn mensen die doen aan rage politiek. AL moet ik zeggen dat de hele politiek daar aan doet tegenwoordig, ?
Poster: Tomazos
ze heeft gelukkig niet zo'n vooroordeel dat ALLE dj's players zijn..
dat heb ik echt vaak moeten horen afgelopen jaar,
Poster: Tomazos
jah.. relatie van 1,5 jaar gehad..
daarna een jaar niks..
benieuwd hoelang dit gaat duren
ze heeft gelukkig niet zo'n vooroordeel dat ALLE dj's players zijn..
dat heb ik echt vaak moeten horen afgelopen jaar,
Poster: Winston
Michel Cleis - La La Mezcla lekkere track; sher draait zoals de residents in club space begin 2009 draaiden. Lekker dark, deep and sexy pumping beats, oeh la la ...
Poster: ccc
ouweeeeeeee volgende week wordt het -11 graden overdag. Waarom heb ik in deze periode stage!!!!!!
Poster: djdolivieira
Zo zie je maar dat een macbook ook crasht. ?
Poster: Bartjens
Niet te veel geenstijl lezenAls je hier kijkt, zie je dat het (zoals het er nu uitziet, veranderd vast nog vanalles) "gewoon" +3 wordt hier. Is dezelfde weercentrale waar gs hun bericht vandaan heeft.
Ik zeg HOAX!!?
Poster: djdolivieira
Zo zie je maar dat een macbook ook crasht. ?
Poster: ccc
Nou dan geef mij eens de link naar het plaatje waar het bij jou +3 wordt?
Op de plaatjes van die link van jou zie ik alles in de min staan. En na 20 januari zie ik zelfs temperaturen van -16.
Edit: Oke over 2 weken dan. :P
Poster: Look
Ik ben net geslaagd voor mn theorierijexamen!:D
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.