Poster: ianroma
Aha dus als ik bovenstaande setup zou willen moet ik ook nog een mixer hebben die MIDI bestuurbaar is?
maar wel als ik de interne mixer van traktor wil gebruiken? zoals richie hawtin bijvoorbeeld doet?
Nou ja is moeilijk uit te leggen begin nu zelf ook een beetje door te krijgen hoe het werkt, zal het verhaaltje nog wel een sgoed lezen. Bedankt in ieder geval!
Poster: JollyJunkie
Waarom zou Richie de interne mixer gebruiken, hij heeft een A&H xone 92 in zn 4D zitten
ik heb nog eens goed nagedacht en dit is wat ik wil eigenlijk: Ik wil een setup hebben als aangegeven op de vorige pagina. Dus met mijn mixer. Mijn mixer wil ik dus ook echt als mixer gebruiken, dus bijvoorbeeld: Als ik fader 1 open gooi, ik ook echt deck 1 in traktor hoor spelen en dat wanneer ik ga mixen met fader 2 dat ik dan het geluid van deck 2 erbij hoor komen zegmaar(volgen jullie me nog?:P). De kontrol x1 dient er dus alleen voor om die decks te starten, loops, hotcues te zetten etc. Is dit dus mogelijk met: behringer vmx 300, pc, kontrol x1, audio 4?
Hoop dat ik nu wat duidelijker ben geweest.
Poster: BoydGrift
Zijn er al mensen die hem besteld hebben? Deze controller komt hier zeker te staan, teminste als de reacties niet te negatief zijn.
De controller is ontworpen om de automatische beatmatchfunctie in traktor te gebruiken, vandaar dat een pitchfader ontbreekt. Denk wel dat ik ietwat knoppen te kort kom op volledig met traktor te draaien, moet er toch nog een andere controller bijkomen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.