Poster: BoydGrift
Lite versie is een afgeripte versie zonder limieten op tijd of dagen. Betekend dat de vinyl control functie, wat effecten, en nog meer dingen ontbreken.
Xone 1d heeft faders en meer controls. Ik kan je niet zo de verschillen noemen.
Als je geen tijdcode gebruikt heb je geen audio8 nodig dus werkt het met elke asio geluidskaart.
Poster: Roalin
Niet echt, het is ook niet bedoeld als stand-alone midicontroller.
Hij is meer voor de tijdcode-dj's die wat knopjes tot hun beschikking willen hebben voor twee decks. Die hebben dus faders op hun mixer, en kunnen hiermee loopen en fx besturen.
Poster: Roalin
Tuurlijk, het kan wel, maar daar is ie niet echt voor bedoeld.
Poster: djdolivieira
Midi learn is als je knoppen kan toewijzen aan functies.
Poster: ianroma
Oke hehe bedankt! Ik snap het nu eindelijk haha. Had ik nog ff een vraagje over die audio geluidskaarten. Ik heb dus een behringer vmx300 mixer:$ (nog niks mis mee) Maar als ik die bijvoorbeeld aan zou sluiten op een audio 4 en die naar mijn pc zou ik dan met mijn faders ook de faders in traktor kunnen besturen? Althans ik dacht dat dat het idee was van die audio dingen maar nu begin ik toch te twijfelen.
Poster: ianroma
kijk ik wil uiteindelijk deze setup doen. Dus ik kies ervoor om 2 willekeurige draaiknoppen op de kontrol naar mijn faders te zetten dan stuurt hij dat naar mijn pc en die ziet het dan als ik een fader omhoog of omlaag doe op mijn mixer? Zie ik het zo goed?:P
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.