Sehnnheiser HD 205 kabel
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ziax    posted on 06-01-2010 20:11
Beste dj resourcers!

Eergisteren viel de rechter oorschelp van m'n headphone uit. Ik deed deze open en wat zag ik ? De draad was licht beschadigd aan beide scharnierpunten, aan de rechterkant (kant van de draaiende schelp) blijkbaar net genoeg om een slecht contact te maken want hij deed het wel weer als ik het draad mooi recht hield.

Nu is mijn vraag:

1) Kan ik deze kabel appart bestellen? (ik zit in de examens en heb dus geen tijd om winkels af te lopen). Ik heb wel al enkele mails rondgestuurd naar verscheidene shops (geen online shops), maar nog steeds geen antwoord gekregen. Op hun site zie ik enkel een roll-up cable staan maar ik weet niet of die wel het volledige circuit vervangt).

2) Indien niet: zijn alle kabels van die headphones hetzelfde ? Kan ik vb de draad van een HD 25 1-II hier ook insteken (+ verbetering want die heeft mogelijks een krulsnoer).

De headphone is optisch nog in perfecte staat dus ik zou het stom vinden om voor een kabeltje van ochere 2mm doorsnede een volledig nieuwe HP te moeten kopen (al is de HD 25 wel ?bervet natuurlijk ^^, maar wel 150?)

Thx in advance!
User edit by Ziax on 06-01-2010 @ 20:13:37 (11%)

What do you think about Sehnnheiser HD 205 kabel ??

Vote :   

Tekhead    posted on 06-01-2010 20:38
een vervangkabel kost bijna evenveel als de huidige verkoopsprijs van je HP
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Ziax    posted on 06-01-2010 21:41
Serieus? Hoe belachelijk.. nuja die HP kost nu ook geen geld. Nuja als het dan toch een nieuwe wordt meteen de HD 25.

bedankt!
User edit by Ziax on 06-01-2010 @ 21:42:03 (2%)
Boyd    posted on 06-01-2010 21:43
Heb je een paar foto's van je probleem, is altijd wel een oplossing te vinden. Je mag ze ook mailen als je ze niet op djr wil zetten.
Bootstrap    posted on 06-01-2010 21:56
Je hoeft echt niet per se die officiele kabel te kopen. Je kunt ook gewoon een nieuw stukje aan je oude kabel solderen, of misschien is een beetje soldeertin al genoeg om hem weer contact te laten maken. Neemt niet weg dat ik de HD25 zeker kan aanraden Cool Ik zou dan voor degene met een krulsnoer gaan.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
FML    posted on 06-01-2010 23:21
40-50 euro voor een geheel nieuwe HP , wss is hij ook al wat ouder seinheisers zijn vrij sterk
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3

This is an old Topic

No new postings for 5.642 days.
 Post CommentThat would be 188.1 months
or a whopping 15.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

73 Users online: 8 Guests (65 Unknown)
Pages generated today : 9.158
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.773.572