cdj 400 (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djvir20    posted on 06-01-2010 18:45
hey daar

Ik ben vanplan 2 cdj-400's te kopen en daarom keek ik op wat topics over de cdj-400's. Maar de meningen en forums lopen uiteen. De een zegt dat je geen ipod touch kan aansluiten en weer iemand anders zegt dat hij zijn externer van 1 tb erop aangesloten krijgt hij gaat dan inderdaad wel trager maar
-1.Met een ipod touch van 8GB zou hij dan traag gaan ?
-2.Wat ik jullie algemene mening over de cdj-400 voordelen/nadelen

Ik vraag alleen om meningen van mensen die zelf een cdj-400 hebben of hebben gehad a u b om de meningen zo waarheidsgetrouw mogelijk te houden.

alvast bedankt,
grts Effix !

What do you think about cdj 400 ??

Vote :   

CopainsDeluxe    posted on 24-01-2010 11:28
Ja jasper dat is waar, achja ik denk dat je wel weet dat ze goed zijn !
?En dat ze op sommige vlakken niet zo goed zijn, maarja elke cd speler heeft ook zijn nadelen! ^^

Nog flink sparen is de boodschap...

Wanneer verwacht je ze te kopen?
Tonniej    posted on 24-01-2010 16:40
Heb zelf al 1,5 jaar de 400tjes, Iphone werkt niet, ipod nano wel en touch heb ik zelf niet ondervonden maar aangezien hier vrijwel dezelfde software als op de iphone op staat gok ik van niet.
Ik raad je aan om alsnog een lekkere cd map op te bouwen om het overzichtelijk te houden en er dan nog 2 of 4 USB sticks van 4/8GB bij te nemen voor het uitproberen van nummers of ook gewoon je muziek verzamelijk op te zetten.
Mijn 80GB HDD werkt er niet op, maar dat ligt denk ik eerder aan de HDD dan aan de 400.?
Kortom, audio cd's zijn het snelst op de 400, cue laden, zoeken etc werkt dan veel prettiger dan USB/mp3 cd.?
djvir20    posted on 24-01-2010 19:13
:p maar hoelang duurt het laden op een cd ?

euh @ copainsdeluxe nja dit jaar zou een beetje te zijn want binnen het jaar al nieuwe dj gear kopen .. maarja wie weet we zien wel want voorlopig mag ik ze ook nog niet kopen maar het ziet er wel naar uit dat ik binnenkort al wat geld kan verdienen zo nu en dan want men ouders geven met vrienden regelmatig een feestje en ik ben vanaf nu vaste dj en men pa zij je kan dat eens een keer gratis doen maar ook niet altijd want anders gaan ze van je profiteren. En dat is ook waar dus daar verdien ik dan al wat aan en ik zomervakantie kan ik 3 dage vakantie werk doen :p nuja het is gwn 3 dagen appelsplukken maar wel 180 euro :P dusja ..
Roalin    posted on 24-01-2010 19:25
Poster: djvir20
Dat zij ik ook niet he :D Het topic onderwerp is CDJ he? :D ( das een cd speler geen mixer Winking my eye )

Over concurrenten: ik had het idd meer tegen CopainsDeluxe?aangezien die A&H aanhaalde. Dus dat snap ik ook wel.
Poster: CopainsDeluxe
Ja maar roalin bedoelt oko wel iets anders, hij bedoelt letterlijk wat jij typt dat hij niet begrijpt :P

Als het over cd spelers gaat is A&H niet zo'n grote concurent maar op mixers is het een zware concurent !

Jij begrijpt me, ik snapte die 2 punten van zijn post niet, daarom qoute ik ook alleen die 2.

Dus, djvir20, wat bedoelde je precies?

p.s. ik ben in het bezit van CDJ-400's
djvir20    posted on 24-01-2010 19:46
aah ke :p

Wat wil je zeggen met : wat bedoelde je precies ? de topic vraag ofwat ? :p
Roalin    posted on 24-01-2010 21:14
4. perfecte loop functie 5?pattern verandering

Deze twee punten.
CopainsDeluxe    posted on 24-01-2010 21:57
Duidelijker kan hij het niet maken Jasper, ik vraag me ook eigenlijk wel af wat je met "perfecte loop"? en pattern bedoeld xD
Adrien1989    posted on 25-01-2010 10:55
Als je deze speler wilt kopen vanwege USB functionaliteiten kan je hem wel links laten liggen er zijn een hele hoop producten op die markt die veel mooier werken (minder wachttijd, breder inzetbaar)

Met die perfecte loop wordt denk ik bedoelt dat je met een druk op de knop een goede loop hebt, nou wijkt dit in de praktijk altijd af, waardoor de loopcutter op een CDJ800 vb vrij waardeloos is.?
DJTimothyDutchh    posted on 25-01-2010 11:52
Nou sorry hoor maar de cdj-800 geeft bij mij toch echt een perfecte loopWinking my eye,
gewoon precies op tijd drukken.

Maar goed, On-topic
djvir20    posted on 25-01-2010 15:19
Je kan je loop inkorte en langer make als je enkel op de knop out duwt maakt hij ook een loop dacht ik en pattern is de lamp op je platter ( jog wheel ) die je kan veranderen van kleur wat ook wel vet is ( er zijn zes verschillende mogelijkheden :D En Ja DjTimo.. maar het makkelijk eraan is dat je zelf geen loop moet maken bedenk ik me net gewoon op dat ronde bolletje met een klein lichtje in het midden duwwen en je hebt het soort roll-effect vanop de djm-700/800 grts . btw. altijd handig zo'n uurtje T.O. in de computerklas Winking my eye
CopainsDeluxe    posted on 25-01-2010 16:25
Je kan je loop inkorte en langer make als je enkel op de knop out duwt maakt hij ook een loop dacht ik en pattern is de lamp op je platter ( jog wheel ) die je kan veranderen van kleur wat ook wel vet is ( er zijn zes verschillende mogelijkheden :D En Ja DjTimo.. maar het makkelijk eraan is dat je zelf geen loop moet maken bedenk ik me net gewoon op dat ronde bolletje met een klein lichtje in het midden duwwen en je hebt het soort roll-effect vanop de djm-700/800

grts .

btw. altijd handig zo'n uurtje T.O. in de computerklas Winking my eye

Foei jasper foei ! :P

Neen maar die patern van kleur kan je jog wheel rand niet veranderen hoor , hoe hij loopt gaat wel niet de kleur...
Maar als je een mixer hetbt met effecten waarom zou je dan nog eens de effecten gebruiken op de cd speler? :P
djvir20    posted on 25-01-2010 18:22
Neen de loop en de kleur van je jogwheel hebben nix met elkaar te maken maar je kan wel je jogwheel van patroon veranderen qua licht in de rand. Enja zit wel wat in maar ten eerste het duurt nog een heel tijdje dan voor ik de mixer heb eh dusja .. enja dan nog als ik hem dan direct daarna zou kopen (djm 700) Welke cd- speler opteer jij dan voor dezelfde kwaliteit en de rest van de functies ? Happy, laughing

dacht ik ook al Winking my eye

grts jasper
CopainsDeluxe    posted on 25-01-2010 21:19
Neen de loop en de kleur van je jogwheel hebben nix met elkaar te maken maar je kan wel je jogwheel van patroon veranderen qua licht in de rand. Enja zit wel wat in maar ten eerste het duurt nog een heel tijdje dan voor ik de mixer heb eh dusja .. enja dan nog als ik hem dan direct daarna zou kopen (djm 700) Welke cd- speler opteer jij dan voor dezelfde kwaliteit en de rest van de functies ? Happy, laughing

dacht ik ook al Winking my eye

grts jasper

Dit zei je?toch wel Jasper?xD
?en pattern is de lamp op je platter ( jog wheel ) die je kan veranderen van kleur wat ook wel vet

De lamp veranderd dus niet van kleur he Happy, laughing
Ja in u geval de CDJ 800! Als je DJM 700 hebt... Het is gewoon zonde om dan effecten te hebben op je cdj 400...

En je zal zeker wel ergens misschien zelf een paar CDJ 800 's kunnen op te tikken voor een lekker 2dehands prijsje ! ^^
djvir20    posted on 26-01-2010 17:30
http://www.youtube.com/watch?v=UVrtEicWmnE?morjee die KUNT ge wel van patroon veranderen
CopainsDeluxe    posted on 26-01-2010 22:43
http://www.youtube.com/watch?v=UVrtEicWmnE?morjee die KUNT ge wel van patroon veranderen

Wauw jasper, ik wist al heel de tijd dat je dat kon doen dat probeerde ik u duidelijk te maken Happy, laughing
In het begin zei je van wel daarmee :D
djvir20    posted on 28-01-2010 20:06
Poster: CopainsDeluxe

De lamp veranderd dus niet van kleur he Happy, laughing
Ja in u geval de CDJ 800! Als je DJM 700 hebt... Het is gewoon zonde om dan effecten te hebben op je cdj 400...

En je zal zeker wel ergens misschien zelf een paar CDJ 800 's kunnen op te tikken voor een lekker 2dehands prijsje ! ^^

Dan snap ik u nie egt :p ge zegt : De lamp veranderd dus niet van kleur eh Happy, laughing ? :P

This is an old Topic

No new postings for 5.370 days.
 Post CommentThat would be 179 months
or a whopping 14.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

55 Users online: 4 Guests (51 Unknown)
Pages generated today : 9.128
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.969.358