@
Ilja?: Ik ben ook helemaal niet gek van die Hot Cue's maar ik zag wel dat je een cue point gwn op een liedje kon zetten ( 1 wel maar) en die dan kon onthouden als je de cd er uithaalde en even later terug instak moest je op call duwen of zoiets en dan gaf hij dat punt wel terug aan. Maar inderdaad het jog wheel is wat groter maar ik ben maar 13 en heb dus nog niet zo grote handen :p Bedankt voor reactie
@
BarryVendel?: Ook van die effecten heb ik al veel gehoord, nu ja de effecten in vynil mode vind ik niet zo gebruikbaar als je die bubble hoort tja, wie gebruikt die dingen vraag ik mij af maar de digital jog break effects vind ik wel nog te gebruiken maar inderdaad als je gaat updaten naar de djm-800 of de djm-700 in mijn geval gebruik je ze al direct minder. Maar i.v.m. die traktor ik heb gewoon VDJ op mijn pc maar ik snap niet heel goed hoe het moet me die cdj's ( altans hoe je ze aansluit op de pc en dan op VDJ zelf ), en btw jammer van de ipod touch... ik zal dan tch usb stick moeten kopen. Maar inderdaad zoals bij tonniej ik zal wel het grootste deel van mijn muziek op cd branden zodat ik een mooi overzicht bewaar maar het kan toch altijd handig zijn denk ik dan.
@
Tonniej?: ik wil ze uiteraart ook gebruiken om in verder te gaan, want dat kleine jog wheel houd mij helemaal niet tegen. En zoals je zegt de gewone USB-sticks zijn blijkbaar het handigst. Dus als ik dan met usb wil draaien zal ik de gewone 2GB/4GB sticks gebruiken. Maar over die cdj-1000/800 ik vind de 800 niet zoveel beter als de cdj-400 vanuit mijn standpunt vind ik de cdj-400 zelfs beter, ok? ok? dat jog wheel maar dat is persoonlijke smaak. En nuja die cdj-1000 dan zal ik al heel wat fuifjes moeten gedraait hebben.
Tot nu toe allemaal heel erg bedankt maar blijf jullie meningen geven aan de anderen ook XD !
grts Effix