Poster: WinstonIk vind dat wel lekker juist. Heb je ook op de cdx bijvoorbeeld.
Ik heb geen ervaring, maar het lijkt me een uitstekende player voor beginners. Goedkoop en niet teveel features, maar wel een jog.
Een minpuntje vindt ik wel het track selecten met een draaiknop i.p.v. de vier drukknoppen.
Poster: Mitchell2
Hmm ik hoorde van iemand anders juist dat die heel goed was (scratch)...bedankt voor de info
Poster: baathhmm ok..kan ook aan de kwaliteit van de muziek liggen. maar daar kan ik natuurlijk niks over zeggen want misschien was dat wel heel goed :D
ja de scratch funcite opzich zelf werkt wel goed maar ik vind persoonlijk het geluid dan wat blikkerig klinken..
hmm ok..kan ook aan de kwaliteit van de muziek liggen. maar daar kan ik natuurlijk niks over zeggen want misschien was dat wel heel goed :D
Poster: Winston
Ik heb geen ervaring, maar het lijkt me een uitstekende player voor beginners. Goedkoop en niet teveel features, maar wel een jog.
Een minpuntje vindt ik wel het track selecten met een draaiknop i.p.v. de vier drukknoppen.
@ Estacy. Ze lijken idd wel op elkaar, maar er zitten volgens mij wel een aantal verschillen hoor. Zo en zo de Jog. Bij de ndx800 hoef je hem niet in te drukken. Maar heb jij beiden getest??
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.