drank over CDJ400 gegaan! help! (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

fizik    posted on 03-01-2010 17:10
Beste,
Op oudjaar avond is me overkomen waar ik altijd voor gevreesd heb.
Rond een uur of 3 vloog er een bekertje bier/passoa/pisang richting m'n booth.
Dit kwam op 1 van men cdj's, stukje mixer en stukje macbook.
Heb alles onmiddelijk kunnen afvegen met wc-papier, maar tog zijn er bepaalde delen niet gespaard gebleven
De macbook kwam er goed vanaf, maar de CDJ niet, Jog-wheel draait erg plakkerig en klinkt niet gezond, de + en - loop knopjes voel ik niet meer helemaal indrukken.
De effectenknop van m'n mixer (reloop RMX-40) blijft ook ingedrukt.

Heef er iemand een idee hoe ik het plakkerig goedje kan laten "oplossen" zonder producten e gebruiken die kortsluitingen kunnen geven op de print?

Bij de bekende webshop B*x zag ik een aantal reinigingsmiddelen, maar weet niet of deze hiervoor kunnen gebruikt worden.

What do you think about drank over CDJ400 gegaan! help! ??

Vote :   

Tekhead    posted on 04-01-2010 23:10
je kan altijd eens kijken wat er allemaal aaneen plakt, en dan eventueel zelf doen, of als't teveel is toch nog wegbrengen. Goed dat de organisator wil vergoeden, correcte man lijkt me.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
fizik    posted on 04-01-2010 23:15
Ja, het is het + knopje van de loop en vooral de Jog die amper draait en erg ongezond klinkt als ie dan toch draait.
Toch maar eventjes wachten op een antwoord op de mail. Dat geduld heb ik nog net :P
Mantana    posted on 04-01-2010 23:39
Ah kijk, gelukkig doet je mixer het weer.
Het is dat je zo ver weg woont, anders had ik gezegd: kom ff een bakje koffie doen en dan kijken we samen je CDJ na en reinigen hem gelijk.
Pedroz    posted on 05-01-2010 12:51
Wacht maar braafjes af op wat ze bij S2 te zeggen hebben....
Gery    posted on 05-01-2010 12:56
dat klopt trouwens niet! Zelf op zo'n soort en andere prive feesten (denk maar aan trouwfeesten) dient sabam betaald te worden...
DJ - Producer
fizik    posted on 05-01-2010 19:34
Poster: Mantana
Ah kijk, gelukkig doet je mixer het weer.

Het is dat je zo ver weg woont, anders had ik gezegd: kom ff een bakje koffie doen en dan kijken we samen je CDJ na en reinigen hem gelijk.

Inderdaaj jammergenoeg een beetje ver ja :D?? toch erg bedankt!

Poster: Gery
dat klopt trouwens niet! Zelf op zo'n soort en andere prive feesten (denk maar aan trouwfeesten) dient sabam betaald te worden...

Zover ik er weet van heb moet voor een trouwfeest of ander priv?-feest de "organisator" geen sabam betalen. Enkel de dj, die moet dan een dj-licentie hebben, maar ook dat is enkel het geval wanneer de dj digitaal, met kopies of originele cd's zonder origineel doosje en cover draait.

Maarja, hoe dat vervelende zootje ook in elkaar mag zitten, de hoofdreden is dat er geen echte reclame voor gemaakt word als openbaar feest (hetgeen Sabam controleurs wel zou kunnen aantrekken)

Vandaag trouwens mail terug gehad:

Geen probleem om je CDJ te reinigen
Kostprijs per uur dat de reiniging in beslag nam
Pedroz    posted on 05-01-2010 19:57
en wat kost je dat bij de S2 per uur?
Geven ze geen richtlijn??
User edit by Pedroz on 05-01-2010 @ 19:58:13 (100%)
Gery    posted on 05-01-2010 20:14
Poster: fizikZover ik er weet van heb moet voor een trouwfeest of ander priv?-feest de "organisator" geen sabam betalen. Enkel de dj, die moet dan een dj-licentie hebben, maar ook dat is enkel het geval wanneer de dj digitaal, met kopies of originele cd's zonder origineel doosje en cover draait.?
 Sabam zijn helaas grote afzetters...

Bron: SABAM
Voor alle duidelijkheid geven we deze informatie nog even mee: ook "priv?-feesten" en "verjaardagsfuiven of -feesten" behoren tot deze categorie.?
Het is pas als u een feest of fuif organiseert waarop u enkel en alleen familieleden uitnodigt, dat u wordt vrijgesteld van het betalen van de auteursrechten. 
DJ - Producer
Lead    posted on 05-01-2010 23:50
Graag in dit topic niet? de? discussie over sabam/buma/brein/etc. Daar zijn al meerdere topics over....
Let the BASS be louder
Gery    posted on 06-01-2010 10:23
sorry, wou gewoon even een side-note maken.
DJ - Producer
djvir20    posted on 20-01-2010 19:21
Poster: Dj_wouter
Je bent van Bilzen zie ik...

Ik koop soms wel is wat in de S2 store te Genk... Goed service en pioneer pro dealer

inderdaad prima winkel !! beste service :p zij hebben waarschijnlijk wel iets -> zei zijn ook geregistreed pioneer pro dj handelaar dusja .. zij weten vast en zeker raad
Lead    posted on 20-01-2010 19:24
denk dat de CDJ-400's van TopicStarter onderhand wel gerepareerd/cleaned zijn.

Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

103 Users online: 7 Guests (96 Unknown)
Pages generated today : 25.176
Most visitors online this month : 490
Lifetime Pageviews since 2003 : 215.063.909