Poster: djdolivieira
Het is alleen weer jammer dat de AntiPioneer gasten hier van weer smullen. Die hooft telefoon wordt gewoon vernieuwt, pioneer kennende.
Poster: tek-zotic
het is gewoon grappig hoe de piofreaks hier weer op reageren alsof het kan geen productiefoutje zijn, je moet er erg ruw mee omgesprongen zijn, etc. terwijl de mensen die in jouw ogen "anti pio" zijn eigenlijk gewoon een reden proberen te zoeken waarom.
Poster: Adrien1989
Je garantie gaat in wanneer de aankoop plaats vind, niet wanneer het product gemaakt is, dus aan dat nummer heb je erg weinig .
Poster: tairip
Totaal niet mee eens, ik ben een Pio freak en gaf aan dat alles stuk kan gaan en dus ook een Pioneer. Alleen dat de service afhandeling top is.
Poster: djcanta
Goed nieuws.. vandaag een splinternieuwe HDJ2000 gekregen vanuit Feedback & Pioneer ter vervanging van mijn eigen. Mijn eigen koptelefoon was nog niet gerepareerd en het duurde inmiddels al 4 weken. Goede service!! Top ik ga er vanuit dat hij het langer vol houdt, ook omdat ik het probleem elders nog niet heb gehoord.
Poster: CopainsDeluxe
Goed dat je een nieuwe hebt gekregen !
Maar jammer genoeg gaan bijna alle headphones op die manier stuk !
Poster: Tekhead
Lulkoek, heb al meerdere headphones gehad en intensief in gebruik, nog geen enkele heeft dat gehad ! Spreek me ook niet uit over de nieuwe HP van Pio, want heb die nooit gehad, maar denk er nu ook niet aan om er een te kopen, ben gelukkig met m'n HP van technics