1e defecte HDJ2000 (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dniz    posted on 28-12-2009 11:27
Ja hoor, het is zover. De 1e kapotte HDJ2000. Gelukkig niet de mijne maar leuk is het zeker niet.

Net als zoveel Headphones breekt deze ook bij de schanierpunten.

What do you think about 1e defecte HDJ2000 ??

Vote :   

Yorick    posted on 28-12-2009 18:37
Is zeker niet de eerste hoorWinking my eye
Mijne is nog voor reparatie bij Correct.
En het is behoorlijk druk deze maand volgend de reparatie balie!
JZL    posted on 28-12-2009 18:52
Pioneer... met hun wilde claims dat deze onbreekbaar zou zijn! For shame!
Beste headphone blijft toch de Sennheiser HD25.
Geen zo'n fancy scharnieren en andere flash die het toch begeeft..
Seca    posted on 28-12-2009 18:58
Poster: JZL
Pioneer... met hun wilde claims dat deze onbreekbaar zou zijn! For shame!
Beste headphone blijft toch de Sennheiser HD25.
Geen zo'n fancy scharnieren en andere flash die het toch begeeft..?

Idd JZL! +1

User edit by Seca on 28-12-2009 @ 18:59:32 (4%)
Sebasz    posted on 28-12-2009 20:08
Metaalmoeheid in combinatie met productiefoutje vermoed/hoop ik Cool
Wel klote dat dit is gebeurd! Krijg je er een nieuwe voor terug van Pioneer? Of wat gaat er nu gebeuren?
Robjer    posted on 28-12-2009 22:11
Je kunt natuurlijk claimen dat het spul onbreekbaar is maar als je al naar de constructie kijkt
vraagt deze HP al om problemen.?

Ik ken de verdere samenstelling van het gebruikte materiaal niet maar zoals ik het nu zie is het ruim 2CM breed metaal, aan een scharnierend deel met een bevestiging van nog geen 2x5 mm..... ?Cool
User edit by Robjer on 28-12-2009 @ 22:11:47 (3%)
Pedroz    posted on 28-12-2009 22:13
Poster: Robjer
Je kunt natuurlijk claimen dat het spul onbreekbaar is maar als je al naar de constructie kijkt

vraagt deze HP al om problemen.?

Ik ken de verdere samenstelling van het gebruikte materiaal niet maar zoals ik het nu zie is het ruim 2CM breed metaal, aan een scharnierend deel met een bevestiging van nog geen 2x5 mm..... ?Cool

Hier ben ik het volledig mee eens. De ophanging va het scharnier is niet bepaald "met genoeg marge" ontworpen... De rest van de HP mag zo stevig zijn als je wil, maar dit is een zwak punt....
Dolivieira    posted on 28-12-2009 22:20
Het is alleen weer jammer dat de AntiPioneer gasten hier van weer smullen. Die hooft telefoon wordt gewoon vernieuwt, pioneer kennende.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
tairip    posted on 28-12-2009 22:25
Poster: Dniz
Ja hoor, het is zover. De 1e kapotte HDJ2000. Gelukkig niet de mijne maar leuk is het zeker niet.

Net als zoveel Headphones breekt deze ook bij de schanierpunten.

Ik zal je verlossen, je bent echt niet de eerste. En dit is ook echt niet de eerste. Tuurlijk gaan de HDJ-2000's ook wel eens kapot, niemand heeft gezegd dat ze onbreekbaar zijn. Alleen ze zijn wel veeeel sterker dan de meeste HP's.

Poster: djdolivieira
Het is alleen weer jammer dat de AntiPioneer gasten hier van weer smullen. Die hooft telefoon wordt gewoon vernieuwt, pioneer kennende.

In elk geval gerepareerd of vervangen idd. Service is echt top bij Pioneer.
Mod edit by tairip on 28-12-2009 22:26 (61%)
Tekhead    posted on 28-12-2009 23:13
Hier klopt iets niet, scharnieren zullen niet van magnesium zijn of de ophangingspin niet van magnesium. In elk geval, dit zal Pioneer wel oplossen zeker.
Alleen ben je nu wel de pineut zonder HP
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Woudtje    posted on 28-12-2009 23:23
Poster: Tekhead
In elk geval, dit zal Pioneer wel oplossen zeker.
P

Dat hoop ik zeker voor je.?
User edit by Woudtje on 28-12-2009 @ 23:23:28 (23%)
Seca    posted on 29-12-2009 00:05
Poster: djdolivieira

Hoezo?
Als je een headphone kapotbreekt repareren zij het gratis en voor niets?
Ik dacht dat er alleen garantie zou zijn op technische fouten..
Wel tof dat Pioneer zoiets doet!

Als ik m'n technics headphone breek zal er wel geen kans zijn dat zij het gratis zullen repareren denk ik.
soundcollector    posted on 29-12-2009 00:09
Poster: Seca

Hoezo?
Als je een headphone kapotbreekt repareren zij het gratis en voor niets?
Ik dacht dat er alleen garantie zou zijn op technische fouten..
Wel tof dat Pioneer zoiets doet!

Als ik m'n technics headphone breek zal er wel geen kans zijn dat zij het gratis zullen repareren denk ik.

Hoezo smullen anti pioneer gaster hier van?
Ik vind da de pro pioneer gasten juist doen ofals hun merk heilig is... mja daar ga ik niet over beginne zagen want eingenlijk vindk pioneer zelf ook geweldig.?
Het is normaal dat deze dingen gebeuren, alles gaat kapot, vroeg of laat...
Robjer    posted on 29-12-2009 01:33
Poster: tairip
In elk geval gerepareerd of vervangen idd. Service is echt top bij Pioneer.

Ow?

Daar zijn de meningen wel over verdeelt.
5 weken wachten op enig teken van leven op een reparatie status van een DVJ noem ik niet echt top.
Dan vervolgens in de 6de week nog roepen dat de speler, die uit 2007 is, reparatie kosten heeft van 1200 euro die?voor rekening van de klant komen omdat deze geen factuur meer heeft is ronduit belachelijk te noemen.
Temeer omdat de speler alleen thuis is gebruikt en uiterlijk niet 1 schrammetje gebruikers spoor heeft.
En nu blijkt de voeding incl de printplaat volledig defect te zijn.

Nee Service van Pioneer is zeker geen top.

User edit by Robjer on 29-12-2009 @ 01:35:22 (3%)
Tomazos    posted on 29-12-2009 02:42
ik heb de mijne nu een jaar..
bewaar hem in een UDG tas.. hangt aan een haak in de gangkast. word alleen gepakt als ik moet draaien..

zitten bij mij wel krassen op, maar meer niet.

de stanton 3000 en hdj 1000 waren binnen een paar maanden of 1 jaar kapot..
de stanton 2000 heb ik nogsteeds liggen als reserveHappy, laughing

als je erop gaat staan ofzo is logisch,
die van mij heeft speling op de schanieren.. maar dat is gewoon natuurlijke slijtageHappy, laughing

ik hoop er nog wel een jaar mee te kunnen draaien Happy, laughing
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 29-12-2009 @ 02:42:57 (14%)
Snoey    posted on 29-12-2009 02:55
Dan zet ik maar alsvast dat Monsterbeats ding van Dr Dre op mijn verlanglijstje...
www.soundcloud.com/ten-hooven
Tomazos    posted on 29-12-2009 02:56
ik vind die ook wel mooi..

maar nog te weinig recenties van gezien/gelezen
Snoey    posted on 29-12-2009 03:00
Nicky Romero vindt hem goed. Hij is net zo duur als de hdj2000.
Tomazos    posted on 29-12-2009 03:03
"goed" vind ik niet goed genoeg..
wil gewoon een Test lezen waarin ze koptelefoons vergelijken..

zoals dat toen was met de hdj 2000 vs senheiser koptelefoon.. was toen een heel verslag over geschreven door iemand die ze beide op alle punten teste.. en aan het einde stond: ik heb toch besloten mijn senheiser na jaren trouwe dienst in te ruilen voor een hdj 2000..

was een hele test van die gozer die ze beide uitprobeerde tijdens het draaien met hard omgevings geluid.. ook kwa klank/comfort enzo.

ps.
nicky romero draaide afgelope donderdag met zijn senheiser HD..
Snoey    posted on 29-12-2009 03:17
Hij ging deze week voor het eerst testen live, verder gebruikt hij hem in de studio.
tairip    posted on 29-12-2009 06:39
Poster: Robje
Ow?

Daar zijn de meningen wel over verdeelt.

5 weken wachten op enig teken van leven op een reparatie status van een DVJ noem ik niet echt top.

Dan vervolgens in de 6de week nog roepen dat de speler, die uit 2007 is, reparatie kosten heeft van 1200 euro die?voor rekening van de klant komen omdat deze geen factuur meer heeft is ronduit belachelijk te noemen.

Temeer omdat de speler alleen thuis is gebruikt en uiterlijk niet 1 schrammetje gebruikers spoor heeft.
En nu blijkt de voeding incl de printplaat volledig defect te zijn.
Nee Service van Pioneer is zeker geen top.

Ik heb nooit problemen. Jou reparatiepunt kan de status online checken. Hij ziet dan of de DVJ op onderdelen wacht. En inderdaad geen garantie zonder aankoopnota, zoals bij alle zaken. En mocht de klant zijn bon kwijt zijn dan loop je je eigen administratie toch even na voor de inkoopnota of een kopie bon?
Dolivieira    posted on 29-12-2009 08:45
Soms kan het niet sneller. Onderdelen die niet vooradig zijn enz enz.
djcanta    posted on 29-12-2009 15:13
Koptelefoon is vandaag naar de dealer gebracht voor reparatie. Ik verwacht dat het allemaal goed komt en dat er geen kosten in rekening worden gebracht (overigens normaal (=DJ werkzaamheden) gebruikt) en Pioneer is de enige die op een koptelefoon 2jaar garantie geeft. De dealer gaf overigens erg goede service door een koptelefoon in bruikleen te geven. Helaas was dit geen HDJ2000 want die was niet op voorraad. Ik heb voor de degelijke Denon HP700 gekozen. Een koptelefoon die mijn vriendin ook heeft gehad en die verder prima is. De kans dat ik hem daadwerkelijk ga gebruiken is vrij klein want ik heb zojuist als een "reserve"-koptelefoon gekocht : Allen&Heath Xone XD53. Zo een zelfde heb ik na mijn aanschaf van mijn HDJ2000 weg gedaan en daar heb ik spijt van. Super strak geluid, degelijk en sterk en prima als backup. Top van de service van Feedback en Pioneer heeft me ook netjes te woord gestaan. Nu nog wachten hoe en wanneer hij terug keert van de reparatie.
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||
Dolivieira    posted on 29-12-2009 15:20
Dan is de service van Feedback Eindhoven top vergeleken bij Rotterdam.
Robjer    posted on 29-12-2009 21:37
Poster: tairip
Ik heb nooit problemen. Jou reparatiepunt kan de status online checken. Hij ziet dan of de DVJ op onderdelen wacht. En inderdaad geen garantie zonder aankoopnota, zoals bij alle zaken. En mocht de klant zijn bon kwijt zijn dan loop je je eigen administratie toch even na voor de inkoopnota of een kopie bon?

status was 5 weken lang in behandeling...
Zonder bon wel degelijk garantie, weet niet waar jij die onzin heb laten aanpraten...
We praten hier over een fabricage fout, slecht product. heeft niks komma 0 met een bon te maken.

Kan er nog wel meer over zeggen maar we wachten eerst even de acties van de advocaat af.

We praten hier tenslotte niet over een paar eurotjes wat binnen 2 jaar stuk gaat he.
kleine 3000,- maar..
User edit by Robjer on 29-12-2009 @ 21:38:32 (18%)
mrwhoopie    posted on 29-12-2009 21:57
Het verhaal van de bon vind ik ook wel belachelijk,ik ga altijd naar dezelfde shop en deze weet ook da ik die aankoopbonnen ni bijhoud,ik heb een toestel nodig geen papier.Als er iets aan mijn toestel is ga ik terug naar de shop en die trekt er zijn plan mee.Geen gezaag over bonnetjes ed.
Ik wil wel even vermelden dat ik een trouwe klant ben...ik ga dus nooit naar een andere shop,het kan mij niet schelen of een ander goedkoper is of niet.
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

81 Users online: 9 Guests (72 Unknown)
Pages generated today : 10.705
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.970.935