Poster: JZL
Pioneer... met hun wilde claims dat deze onbreekbaar zou zijn! For shame!
Beste headphone blijft toch de Sennheiser HD25.
Geen zo'n fancy scharnieren en andere flash die het toch begeeft..?
Idd JZL! +1
Poster: Robjer
Je kunt natuurlijk claimen dat het spul onbreekbaar is maar als je al naar de constructie kijkt
vraagt deze HP al om problemen.?
Ik ken de verdere samenstelling van het gebruikte materiaal niet maar zoals ik het nu zie is het ruim 2CM breed metaal, aan een scharnierend deel met een bevestiging van nog geen 2x5 mm..... ?
Poster: Dniz
Ja hoor, het is zover. De 1e kapotte HDJ2000. Gelukkig niet de mijne maar leuk is het zeker niet.
Net als zoveel Headphones breekt deze ook bij de schanierpunten.
Poster: djdolivieira
Het is alleen weer jammer dat de AntiPioneer gasten hier van weer smullen. Die hooft telefoon wordt gewoon vernieuwt, pioneer kennende.
Poster: Tekhead
In elk geval, dit zal Pioneer wel oplossen zeker.
P
Poster: djdolivieira
Het is alleen weer jammer dat de AntiPioneer gasten hier van weer smullen. Die hooft telefoon wordt gewoon vernieuwt, pioneer kennende.
Poster: Seca
Hoezo?
Als je een headphone kapotbreekt repareren zij het gratis en voor niets?
Ik dacht dat er alleen garantie zou zijn op technische fouten..
Wel tof dat Pioneer zoiets doet!
Als ik m'n technics headphone breek zal er wel geen kans zijn dat zij het gratis zullen repareren denk ik.
Poster: tairip
In elk geval gerepareerd of vervangen idd. Service is echt top bij Pioneer.
Poster: Robje
Ow?
Daar zijn de meningen wel over verdeelt.
5 weken wachten op enig teken van leven op een reparatie status van een DVJ noem ik niet echt top.
Dan vervolgens in de 6de week nog roepen dat de speler, die uit 2007 is, reparatie kosten heeft van 1200 euro die?voor rekening van de klant komen omdat deze geen factuur meer heeft is ronduit belachelijk te noemen.
Temeer omdat de speler alleen thuis is gebruikt en uiterlijk niet 1 schrammetje gebruikers spoor heeft.En nu blijkt de voeding incl de printplaat volledig defect te zijn.
Nee Service van Pioneer is zeker geen top.
Poster: tairip
Ik heb nooit problemen. Jou reparatiepunt kan de status online checken. Hij ziet dan of de DVJ op onderdelen wacht. En inderdaad geen garantie zonder aankoopnota, zoals bij alle zaken. En mocht de klant zijn bon kwijt zijn dan loop je je eigen administratie toch even na voor de inkoopnota of een kopie bon?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.