1e defecte HDJ2000 (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dniz    posted on 28-12-2009 11:27
Ja hoor, het is zover. De 1e kapotte HDJ2000. Gelukkig niet de mijne maar leuk is het zeker niet.

Net als zoveel Headphones breekt deze ook bij de schanierpunten.

What do you think about 1e defecte HDJ2000 ??

Vote :   

Mixt-Ape    posted on 28-12-2009 11:35
Haha, denk je echt dat dit de eerste is?
Dniz    posted on 28-12-2009 11:39
Poster: Mixt-Ape
Haha, denk je echt dat dit de eerste is?

Volgens Pioneer NL wel, die is vanmorgen gebeld en het werd heel stil aan de andere kant van de lijn.
Tekhead    posted on 28-12-2009 11:41
tja 300,00 euro om te bleiten zeker, ben blij dat ik die van Dave3 heb gekocht voor 60,00 euro, 3 jaar oud en nog geen schrammetje aan.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
djcanta    posted on 28-12-2009 11:49
Ik ben er niet blij mee dat hij is gebroken. De koptelefoon is grotendeels van magnesium, waaronder ook het schanier wat is gebroken. Gezien de drukte van deze dagen wel een probleem want ik moet er wel voor naar de winkel toe om iets vervangends te regelen. Ik had dit niet verwacht, blijkbaar had die van mij een zwak punt. De koptelefoon is altijd normaal en netjes gebruikt en vervoerd in de UDG-koptelefoon tas.
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||
Woudtje    posted on 28-12-2009 12:01
Ik hoop dat het een incident is en niet dat er meerdere dit mankement gaan vertonen. Wel klote dat dit jou overkomt.
djcanta    posted on 28-12-2009 12:02
ja ik hoop het ook... in mijn ogen was dit toch wel de beste koptelefoon die er is. Ik heb er een andere hele goede ( Xone XD 53) voor aan de kant gelegd en doorverkocht. Dat ik die niet meer heb daar baal ik nu wel van.
Dav3    posted on 28-12-2009 12:02
Hoe krijgt die dit voor elkaar !? daar moet toch druk op uit zijn gevoerd... 't is magnesium = sterk !

@ Tekhead, zo hoort het ook he, ik zorg altijd goed voor m'n gear Winking my eye
www.everybeat.nl
User edit by Dav3 on 28-12-2009 @ 12:04:14 (11%)
Seca    posted on 28-12-2009 12:04
Poster: Dniz
Ja hoor, het is zover. De 1e kapotte HDJ2000. Gelukkig niet de mijne maar leuk is het zeker niet.
Net als zoveel Headphones breekt deze ook bij de schanierpunten.

Nu pas de 1e? Dat geloof ik echt niet..
djcanta    posted on 28-12-2009 12:05
Nog even hoe het is gebeurd : ik stond te draaien en er kwam iemand een praatje maken. Ik doe mijn koptelefoon af en leg die in mijn cdmap neer naast de mixer (cdj's staan daar op een standaard). Vervolgens pak ik hem weer en zie ik dat hij is gebroken. Heel raar maar ik heb hem gewoon normaal op en afgezet. Ik ga absoluut niet ruw met mijn spullen om. Ik hoop dat dit incidenteel is en dat die van jullie wel heel blijven en ik snel een vervangende heb.
Woudtje    posted on 28-12-2009 12:06
Poster: Dav3
Hoe krijgt die dit voor elkaar !? daar moet toch druk op uit zijn gevoerd... 't is magnesium = sterk !

Daar zou hij gewoon tegen moeten kunnen hoor, als je alle propaganda van Pioneer zelf mag geloven. De koptelefoon wordt neergezet als onverwoestbaar.
Dav3    posted on 28-12-2009 12:06
ok, vreemd, misschien in de tas al een stootje gehad?
snap dat je er voorzichtig mee omgaat maar neerleggen en breken klinkt wel erg vreemd.
hoop inderdaad ook dat het een incident is... en hoop dat je snel een nieuwe krijgt !
www.everybeat.nl
Dav3    posted on 28-12-2009 12:07
Poster: Woudtje

Daar zou hij gewoon tegen moeten kunnen hoor, als je alle propaganda van Pioneer zelf mag geloven. De koptelefoon wordt neergezet als onverwoestbaar.

Klopt maar dan nog, het blijft een apparaat he Winking my eye
www.everybeat.nl
djcanta    posted on 28-12-2009 12:09
Ik weet niet of hij in de tas al een stootje heeft gehad. Zover ik weet ben ik met mijn tas nergens tegenaan gelopen en zo'n UDG koptelefoon tasje geeft een hele goede bescherming. Ik maak gebruik van de trolley set deluxe en de koptelefoon tas hangt aan het bovenste gedeelte, niet de onderste.
Woudtje    posted on 28-12-2009 12:10
Poster: Seca

Nu pas de 1e? Dat geloof ik echt niet..

Ik er een bij Stardjtools gezien en die had ook mankementen. De leren kussens gingen steeds los, of zo iets en het rechterkanaal viel steeds weg.
Ilja    posted on 28-12-2009 12:12
je moet ook niet gaan denken als een headphone van metaal meteen onverwoestbaar is en je moet er dus heel zachtaardig mee omgaan ( ik zie zat lutsers die er mee omgaan alsof het headphones van geen waarde zijn ).
Delcone    posted on 28-12-2009 12:12
Lol hij breekt zomaar als er iemand naar kijkt? geloof er geen ruk van.
Of jij maakt er een mooi verhaal van,of iemand heeft hem laten vallen en gelijk weer terug gelecht.
Want er breekt echt niet zomaar iets,ik werk ik de metaal ik weet alles van elk soort matriaal,en magnesium breekt echt niet zomaar,er moet echt wel meer mee gebeurd zijn,als je iets laat vallen is het vrij logies dat er wat kan breken.
tek-zotic    posted on 28-12-2009 12:59
Poster: Delcone
Lol hij breekt zomaar als er iemand naar kijkt? geloof er geen ruk van.
Of jij maakt er een mooi verhaal van,of iemand heeft hem laten vallen en gelijk weer terug gelecht.
Want er breekt echt niet zomaar iets,ik werk ik de metaal ik weet alles van elk soort matriaal,en magnesium breekt echt niet zomaar,er moet echt wel meer mee gebeurd zijn,als je iets laat vallen is het vrij logies dat er wat kan breken.

productiefouten bestaan ook nog he
Estacy    posted on 28-12-2009 13:14
voor zover ik weet valt dit niet tot nauwelijks te repareren ook. mn vader had ooit zn bril met magnesium frame gebroken, en die mocht een nieuwe kopen, want magnesium viel niet te lassen. Hier toch een plusje voor de Sennheiser HD-25, je koopt gewoon een nieuw scharniertje en klaar.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Delcone    posted on 28-12-2009 13:24
Ja ? nu kan je toch ook een nieuw scharniertje kopen?
Pioneer zal het ws wel vervangen,ja productie fouten bestaan ook,maar dan was het al veel eerder gebeurd,aangezien je volgens mij zoals ik lees hem al best veel gebruikt had,moet er wel iets mee gebeurd zijn,je zus/moeder/vader/broer ect.. toen jij niet thuis was miss is laten vallen,is er een scheurtje ontstaan,en door het open/dicht klappen is hij gebroken.
Als er een fout is de productie zit was hij wel eerder gebroken,het heeft niks met lassen te maken.
Het is alleen maar gegoten,als er teveel ''lucht''bellen ontstaan tijdens het gieten,dan is het een zeer zwak punt het schanier punt.
Maja het blijft gewoon klote,alleen ik geloof niet dat hij zomaar gebroken is.
djcanta    posted on 28-12-2009 13:51
nogmaals Happy, laughing hij is gebroken en ik heb hem normaal gebruikt. Toen ik hem pakte zag ik dat hij was gebroken. Wanneer het precies is gebeurd weet ik niet. Ik weet iig wel zeker dat hij niet op de grond is gevallen.
Dolivieira    posted on 28-12-2009 13:58
Ik heb nu al een tijdje een Stanton Pro 3000. heb daar voor een UDG tasje gekocht en dat rekt echt het leven van je koptelefoon. Ik denk dat deze HDJ2000 zodanig klem heeft gezeten of een stoot heeft gehad dat het toch gaat?breken. De gene die denk dat iets onbreekbaar is die leeft in fabeltjes land. Kijk maar naar mijn Stanton Pro 3000. Staat bekent om dat die snel breekt. Een maatje van me heeft een paar dagen na mij ook zo`n Stanton Pro 3000 gehaald zonder zo`n UDG tasje en die is een paar maanden terug gebroken. De mijne is nog staads heel. Van de Pioneer HDJ2000 waten we dat die een stuk sterker is dan menig koptelefoon. Maar als je hem niet goed beschemt breek deze ook. Je Gear moet je nou eemal goed beschemen.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Adrien1989    posted on 28-12-2009 14:02
Alles kan stuk?Cool.
Dolivieira    posted on 28-12-2009 14:04
Poster: djcanta
nogmaals Happy, laughing hij is gebroken en ik heb hem normaal gebruikt. Toen ik hem pakte zag ik dat hij was gebroken. Wanneer het precies is gebeurd weet ik niet. Ik weet iig wel zeker dat hij niet op de grond is gevallen.

Is die b=van jou DJ Canta, Wij draaide voor jullie in vroeger Sexy MF.weetje nog? Heb je hem perongelijk niet laten valen. Of zo.
djcanta    posted on 28-12-2009 16:33
yes I remember Happy, laughing het is die van mij, die van Nicole (Miss Nycole) zit volgeplakt met steentjes en is 1jr oud. Die van mij heb ik volgens mij wel eens laten vallen op mijn tas ofzo, maar niet van grote hoogte op de grond. En dan nog, dat zou hij moeten kunnen hebben. Die van mij heb ik in mei gekocht, was destijds het showroom model van de Feedback Eindhoven omdat ze geen gewone op voorraad hadden. Hij lag gewoon achter de kassa in de doos om hem te laten zien als mensen er om vroegen.
Dolivieira    posted on 28-12-2009 17:17
Dan zal ik zeker terug gaan. Moeten ze je maar een nieuwe geven. Jer weet niet wat er met zo`n showroom model is gebeurt. Is wel klote maar pioneer vergoed het gewoon. Die willen geen gezicht verlies. Een maatje van mij die ze HDJ1000 was afgebroken, Zeg maar gerust 1 tweeje gebroken. En kreeg gewoon een nieuwe. ?
User edit by Dolivieira on 28-12-2009 @ 17:18:00 (1%)
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

70 Users online: 14 Guests (56 Unknown)
Pages generated today : 25.544
Most visitors online this month : 236
Lifetime Pageviews since 2003 : 232.407.419