Poster: Mixt-Ape
Haha, denk je echt dat dit de eerste is?
Poster: Dniz
Ja hoor, het is zover. De 1e kapotte HDJ2000. Gelukkig niet de mijne maar leuk is het zeker niet.
Net als zoveel Headphones breekt deze ook bij de schanierpunten.
Poster: Dav3
Hoe krijgt die dit voor elkaar !? daar moet toch druk op uit zijn gevoerd... 't is magnesium = sterk !
Poster: Woudtje
Daar zou hij gewoon tegen moeten kunnen hoor, als je alle propaganda van Pioneer zelf mag geloven. De koptelefoon wordt neergezet als onverwoestbaar.
Poster: Seca
Nu pas de 1e? Dat geloof ik echt niet..
Poster: Delcone
Lol hij breekt zomaar als er iemand naar kijkt? geloof er geen ruk van.
Of jij maakt er een mooi verhaal van,of iemand heeft hem laten vallen en gelijk weer terug gelecht.
Want er breekt echt niet zomaar iets,ik werk ik de metaal ik weet alles van elk soort matriaal,en magnesium breekt echt niet zomaar,er moet echt wel meer mee gebeurd zijn,als je iets laat vallen is het vrij logies dat er wat kan breken.
Poster: djcanta
nogmaals hij is gebroken en ik heb hem normaal gebruikt. Toen ik hem pakte zag ik dat hij was gebroken. Wanneer het precies is gebeurd weet ik niet. Ik weet iig wel zeker dat hij niet op de grond is gevallen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.