Welke cd spelers dan wel ?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

dempsey    posted on 21-10-2005 22:58
Jullie zeiden dat de pioneer 100s het geld niet waard is nieuw dus zouden jullie ff zo vriendelijk willen zijn om er een paar cd spelers bij te zetten en aub ook de prijs - kwaliteit als het ff kan thx

What do you think about Welke cd spelers dan wel ? ??

Vote :   

PatrickBeuken    posted on 22-10-2005 00:22
Als ik me er nu 2 moest kopen, dan werd het 2x een CDJ-200 van Pioneer.

De kwaliteit is natuurlijk machtig, maar daar hoef ik waarschijnlijk geen uitleg over te geven als ik het merk 'Pioneer' noem...
User edit by PatrickBeuken on 22-10-2005 @ 00:23:28 (100%)
Mod edit by Lead on 22-10-2005 15:31 (17%)
robbert    posted on 22-10-2005 00:29
Daar komt het kopen in duitsland weer.. een keuze waar veel mensen het niet mee eens zijn.

2x numark axis-9 is mijn keuze..
Waarom? dat heb ik al in genoeg topics uitgelegd
Carrera    posted on 22-10-2005 15:20
Pioneer CDJ-200 inderdaad zeer goede spelers! Toch verwacht men een sterke prijsdaling begin 2006 (vanwege enkele nieuwigheden die dan op beurs zullen voorgesteld worden). Misschien nog effe wachten dus.

Anders inderdaad ook AXIS-9. Heb er ook nog voor gekeken, forums afgelopen en vind bijna uitsluitend positieve reacties!

Veel succes nog.

Lead    posted on 22-10-2005 15:32
Prijsdaling? voor een product dat nog geen half jaar in de handel is... ik betwijfel het.
Let the BASS be louder
Mount    posted on 22-10-2005 16:16
Zou idd niet heel logisch zijn.. komen ze ook wel heel erg dicht in de buurt van de CDJ-100 en maakt dat product vrij overbodig.. terwijl het toch leuke spelers zijn.
Tekhead    posted on 02-11-2005 21:30
Kwantiteit en prijsbeleid ten koste van kwaliteit, daar draait het tegenwoordig om bij Pioneer, back to their roots zou ik zeggen.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Jorrit    posted on 02-11-2005 22:10
volgens mij is het meer kwaliteit dan kwantiteit als je het vergelijkt met denon, minder functies maar (imo) netter uitgewerkt.
djmartin    posted on 02-11-2005 22:14
Ik kan je de CDJ-800 sterk aanraden :P Ik vindt ze heel prettig werken en het is natuurlijk weer Pioneer he :P dus de kwaliteit is op en top prima ! Maar het is misschien even sparen. Ik zou de 800 nog boven de 200 verkiezen.

MadSteven    posted on 03-11-2005 10:11
Zoals een CDJ100, maar dan beter: CDJ200 of Axis 9 (ik zou voor de laatste gaan)

niet zoals de CDJ100, maar ook beter: Pioneer CDJ800, Denon S-3500

Maar de S-3500 en CDJ800 zijn stukken duurder dan de 400 euro waar je een Axis 9 al voor hebt.
Tekhead    posted on 04-11-2005 02:42
Poster: Jorrit
volgens mij is het meer kwaliteit dan kwantiteit als je het vergelijkt met denon, minder functies maar (imo) netter uitgewerkt.

Vind je ? Pioneer is net als Nokia en zijn gsm's, om de 6 maand een nieuwigheid ! Waar is dat voor nodig ? Als ze nu eens een CDJ op de markt brengen die de norm wordt zoals technics met z'n SL's, hoeven ze niet gedurig te veranderen, Technics heeft toch ook maat 1 DJ draaitafel,was en is nu nog steeds de meest verkochte Ter wereld, en ik denk niet dat Pioneer op deze manier, hetzelfde aanzien gaat krijgen als Technics platendraaiers.
Met kwantiteit bedoel ik niet het aantal mogelijkheden die een bepaald type cdspeler heeft, maar de verschillende types die ze verkopen
Tekhead    posted on 04-11-2005 02:45
Plezant die electronica he ? Als ze werkt tenminste. Laten we met z'n allen die cd shit buitenzwieren en we gaan terug vinyl draaien, veel echter, en betrouwbaarder
Lead    posted on 04-11-2005 09:01
Poster: Tekhead
Plezant die electronica he ? Als ze werkt tenminste. Laten we met z'n allen die cd shit buitenzwieren en we gaan terug vinyl draaien, veel echter, en betrouwbaarder

Voor geen geld.... Ik blijf bij mijn CDtjes !

(ik heb paard-en-wagen ook al een tijdje geleden vervangen door een auto Winking my eye )
Let the BASS be louder
Stephanie    posted on 04-11-2005 14:17
Moh......toch is de CDJ1000MKII al jaren lang de standaard op cd gebied.

Aan een draaitafel zou ik niet weten wat er nog verbeterd zou kunnen worden, maar met digitale technieken zijn er steeds meer mogelijkheden, dus komen er weer nieuwere versies op de markt. Gebeurt met alles volgens mij.

(en mijn paard en wagen is inmiddels ook vervangen door een auto, en nu weer door een nieuwere....)
Jorrit    posted on 04-11-2005 14:43
Poster: Tekhead

Ik heb toch vaker platen dj's last horen hebben van skippen dan dj's die met CDJ's draaien...
Toch heb ik vaker gezeik gehoord over feedback, problemen met elementen, zware resonatie in de booth waardoor de naald skipt dan dat je wat hoort over CDJ's die... last hebben van feedback? :S

This is an old Topic

No new postings for 7.036 days.
 Post CommentThat would be 234.5 months
or a whopping 19.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

79 Users online: 11 Guests (68 Unknown)
Pages generated today : 2.660
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.574.813