CDJ 1000 (MK2) Opberg Kist
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Wat vind je van de nieuwe CDJ Case?

-Coowl
-Sooow, das handig!
-Vind em lelijk!
-nix voor mij.
-waar kan ik em kopen?

Voting is only possible for our Members
Laidback    posted on 21-10-2005 17:56
Thnx to Ben liebrand hebben we nu ook een opberg kist voor zijn 4 Cdj's !

Foto volgd! http://www.liebrand.nl/pioneer/index.html (kan een admin dit ff veranderen in een Hyperlink...? Button)

Ook 1 kopen? http://www.apox.nl/explorer.htm (hyperlink button APOX)

Greetsz, Robert!
User edit by Laidback on 21-10-2005 @ 17:59:57 (52%)
Mod edit by W.i.M on 28-10-2005 23:29 (8%)

What do you think about CDJ 1000 (MK2) Opberg Kist ??

Vote :   

Mount    posted on 21-10-2005 18:58
Niet echt heel handig.. als je op het niveau van Liebrand draait dan staan 4 CDJ's toch gewoon in je rider ?? en ik zie me zelf al een koffer (waar je ook zelf nog de cdj uit moet snijden voor zover ik kan zien) voor een gig mee slepen.. ze zorgen maar dat de zooi er staat en goed aangesloten is.

Voor een bedrijf kan het makkelijk zijn, maar aan de andere kant is een flightcase toch betrouwbaarder..
Lead    posted on 21-10-2005 19:50
Ben draait doelbewust met MK1's en aangezien er overal MK2's staan neemt hij ze zelf mee.

Ookal vraag je spullen aan in je rider, veel organisaties kunnen denken : "och, 2 is meer dan genoeg". Als je dan jezelf hebt voorbereid op het gebruik van 4 speler kun je jezelf alleen maar indekken door zelf je equipment mee te nemen.
Let the BASS be louder
robbert    posted on 21-10-2005 21:07
Het ziet er in ieder geval lekker stevig uit, maar er staat wel "speciaal voor cdj's, maar als je echt wil vul je de rest op of snij je in het schuim en kun je er alles in stoppen.
Jorrit    posted on 21-10-2005 22:16
Poster: Lead
Ben draait doelbewust met MK1's en aangezien er overal MK2's staan neemt hij ze zelf mee.

Om ff snel offtopic te gaan, waarom is dit? MK2 heeft toch alleen maar voordelen... of heeft het te maken met het jog display bij de MK1?
Laidback    posted on 21-10-2005 23:22
en jah,  van je eigen apperatuur weetje dat het werkt hea...  heb je altijd goed spul!
heb vorig jaar 1 club gehad waar de cd speler gewoon helemaal naar de (ahum) was.  nou dan sta je daar,  al je nieuwe releases op cd.... Holleee!!
PatrickBeuken    posted on 21-10-2005 23:27
K stem niej :P

Ik vind 'em lelijk, handig, cool en t is niks voor mij...4 keuzes dus :P
Mount    posted on 21-10-2005 23:50
Tsja het is opzich wel een makkelijk ding, maar ik zou toch niet zelf met m'n spullen gaan slepen.. ben eigelijk nooit brakke CDJ's tegen gekomen. (helaas kan ik niet het zelfde zeggen over de SL's Winking my eye
Laidback    posted on 21-10-2005 23:54
hahaha, nee SL's zijn bijna allemaal Brak, en stoffig.... ma ze doen het wel!!!, Lang leven de technics sl's   dat zie ik ze niet doen met een Numarkje of een SUper oem bakkie :P
Mount    posted on 22-10-2005 00:19
Nouw dat moet ook wel gaan lukken hoor Winking my eye

de OEMS zijn (net als veel instappers) minder stof gevoellig dan SL's.. kijk maar eens direct onder de platter.. een roostertje waar vanalles naar binnen kan.. niet echt heel handig gedaan
Maar het werkt dus mij hoor je ook weer niet te veel klagen
jordy    posted on 22-10-2005 01:56
Poster: Laidback_robert
hahaha, nee SL's zijn bijna allemaal Brak, en stoffig.... ma ze doen het wel!!!, Lang leven de technics sl's dat zie ik ze niet doen met een Numarkje of een SUper oem bakkie :P

beetje oneerlijk om de oems daar op af te rekenen.. terwijl ze nergens ooit de kans hebben gekregen
Laidback    posted on 22-10-2005 03:00
klopt,  klopt, klopt... Jordy.... ze hebben die kans nooit gehad... majah die technics zijn er sinds 79 ofsow toen bestonden er nog geen super-oems.... en ze zijn gewoon OERdegelijk en lekker rubuust!....... technics heefd gewoon een status opgebouwd, net als pioneer heefd gedaan met hun producten....
kijk voor @ home een paar oems, SUPER!!  Niet al te duur en toch een mege goede TT in huis!!.. maar in discotheekend is de SL een status Symbool geworden door de jaren heen....  daarvoor waren het de Lenco's (L75 & L76) (heb nog 2       L76's staan...) die de scene runde! (oftewel, Saturday Nigh Fever Winking my eye.... toen was er nog geen behoefte aan pitchen, Jah je kon kiezen, 33,45,72 RPM.... toen lulde de dj's de plaatjes nog aan elkaar, ook echt zonde dat je dat nergens meer tegen komt.... (behalve op de radio)       de dj staat tegenwoordig alleen maar zn plaatjes te mixen...  zonde> een beetje spraak doet altijd goed!.... majah genoeg Off topic :P....

Greetsz, Robert!
User edit by Laidback on 22-10-2005 @ 03:04:44 (9%)
Mount    posted on 22-10-2005 13:08
beetje oneerlijk om de oems daar op af te rekenen.. terwijl ze nergens ooit de kans hebben gekregen

Dat hebben ze wel..
Ken een aantal clubs waar ze heel bewust OEMs hebben neer gezet, en die zijn al net zo stoffig en onder de zooi als de gemiddelde SL

kijk voor @ home een paar oems, SUPER!!  Niet al te duur en toch een mege goede TT in huis!!.. maar in discotheekend is de SL een status Symbool geworden door de jaren heen....  daarvoor waren het de Lenco's (L75 & L76) (heb nog 2       L76's staan...) die de scene runde!

Pff.. nu wordt klink je wel heeel erg conservatief
Weetje hoelang het geduurd heeft voor dat de DJ's de SL als betere van de Lenco erkende..
Maar het gaat er om dat muziek gemixt kan worden, alles wat dat makkelijker maakt (dus zodat je meer tijd overhoudt om je set te plannen extra dingen te doen e.d.) vind ik positief.. daarom ben ik ook zo blij met bijv. de CDJ's zo'n loop is gewoon super, en gaat er ook FS aan komen.
Om even in te haken op dit topic weer, als je zelf je gear mee wil nemen omdat je daar het beste mee kan werken kan ik ook alleen maar respect voor hebben
Ben wel benieuwd waarom Ben alleen de CDJ 1000 mk1 gebruikt...

jordy    posted on 22-10-2005 13:43
ik bedoel meer dat de OEMs net komen kijken.. en er word door veel gezegt dat die niet net als de SL 10 jaar zal halen in een club.. terwijl je dat pas over 10 jaar kan zeggen.. op zijn vroegst. mensen hebben eenmaal een merkvoorkeur, ik ook maar ik zie wel in dat dat niet wilt zeggen dat het dan maar altijd het beste is.

ik heb ook liever 2 SL Mg5's staan.. maar vond die te duur en de SynQ kwa spec's beter
Mount    posted on 22-10-2005 13:59
Nouwja opzich maakt het me niet uit, ik kijk puur naar spec./kwaliteit.. of daar nu technics of zo op staat maakt me niet zo veel uit. want laten we eerlijk zijn, verder dan een SL (die de afgelopen 25 jaar amper door ontwikkeld is) en een redelijke Headphone maken ze maar weinig vernieuwends of echt interessants

In dit geval zijn de OEM's voor mij de betere keuze, en gelukkig was er iemand zo gek om de SL's over te nemen.. dat ik er zeker niets op achteruit gegaan ben

Maar anyway, helemaal back-on topic.. ik zou niet zo snel zo m'n cdj's mee slepen. misschien omdat ik nogal wat P/A werk gedaan heb, maar vind cases toch de beste optie. simpel weg omdat ze dan makkelijk overal neer te zetten zijn en aan de zijkanten nog beschermd zijn voor vocht e.d.
User edit by Mount on 22-10-2005 @ 14:00:28 (31%)
FrankyN    posted on 22-10-2005 20:49
Zo die koffer is egt super vet man
DJ-Emotion    posted on 23-10-2005 16:34
Ik heb Ben zijn case "Live" gezien, als een DJ bent die eigen spullen moet mee slepen dan is dit DE oplossing. Na 20 jaar DJ-ing geef ik de voorkeur aan alleen mijn CD's nog maar mee te slepen
User edit by DJ-Emotion on 23-10-2005 @ 16:35:00 (10%)
Laidback    posted on 24-10-2005 03:38
de meningen zijn opt moment aardig verdeeld:

Coowl= 3 stemmen
sooow das handig= 3 stemmen
vind em lelijk = 3 stemmen
nix voor mij = 2 stemmen
waar kan ik em kopen = 3 stemmen

keepit coming Voters!, keep it coming Talkers Winking my eye

ENJOY zeg ik altijd :P

Greetsz, Robert!
DavyJ    posted on 26-10-2005 10:52
het is wel gruwlijke koffer   maar waaroim dan meteen  dik€300  voor zo`n ding
tairip    posted on 26-10-2005 12:21
Omdat goede ksiten nou eenmaal  duur zijn en het behoudt van je apparatuur waarborgen!
Pullstar    posted on 27-10-2005 02:55
Xou niet weten wat ik er mee moet. Maar voor iemand met 2 linker voeten lijken me 2 linkerschoenen ook wel handig...
M.a.w. er zullen niet veel mensen zijn die 4 van die krengen te verslepen hebben...

Nog ff over die OEM bakken: jaren op SL's gedraaid en bewust over gestapt. Ik had er een keer op gedraaid en ik was verkocht. Voor mij geen SL's meer. Meer mogelijkheden, meer torque en snaar strak... Als ze 600,- hadden gekost had ik ze nog genomen!

This is an old Topic

No new postings for 7.047 days.
 Post CommentThat would be 234.9 months
or a whopping 19.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

85 Users online: 38 Guests (47 Unknown)
Pages generated today : 19.734
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.687.749