Poster: CarreraBudget = 250 - 500 EURO.
Extra vraagje nog: Waarom zijn die effectenmixers helemaal niet geschikt voor road work? (Geen enkele review raadt een effectenmixer aan voor roadwork, behalve dan de ecler nuo5). Zou je ze dan wel kunnen gebruiken voor privefeestjes
Poster: djdonron
Er zijn maar weinig mensen echt zuinig op hun spullen hoor.. als ik zie hoe 90% van de Dj's loopt te raggen
En dan maar zeggen.. ja daar is hij voor gebouwd.
Ecler NUO-3 valt wel degelijk binnen zijn budget,kost 469,00 euro verder is alleen de DXM-09 een 3 kanaals mixer de rest van de DXM serie zijn 2 kanaals mixers
Dus ??
Ik vind de NUO dan nog aan de prijzige kant.. (vraag me ook af waar je de NUO gezien hebt voor die prijs.. stukje garantie is ook altijd wel fijn ) bied eigelijk niets meer van de Vestax PCV-275 en is wel een flink stuk duurder.. als ze nu de Eternal crossfader er in hadden gedaan net zoals bij de Nuo 5 dan was het een ander verhaal geweest.
Ik doelde ook op de DXM-09 wist alleen zo uit m'n hoofd het precieze type nummer niet meer, maar anyway dat zijn wel nette mixers
Poster: Mount
Hij is idd niet duur "onder het huisje"
Al doet het design niet echt super aan, maar dat zegt niet zo gek veel natuurlijk
Poster: djdonron
Mag niet spammen maar dat stukje garantie zit wel goed(hint;check huisje)
Poster: ReindPoster: djdonron
Mag niet spammen maar dat stukje garantie zit wel goed(hint;check huisje)
Doe eens wat aan die site zeg...... ik ben veel waardeloze shop sites tegen gekomen en deze mag ook wel in het rijtje. Alles word compleet uit zijn verband gerukt, hij is stront traag en daarnaast ziet het er nog wel heeeeeeeel erg standaard os Commerce uit.
1 dagje werk en je hebt een shop die er een stuk aantrekkelijker uit ziet.
Poster: Reind
Doe eens wat aan die site zeg...... ik ben veel waardeloze shop sites tegen gekomen en deze mag ook wel in het rijtje. Alles word compleet uit zijn verband gerukt, hij is stront traag en daarnaast ziet het er nog wel heeeeeeeel erg standaard os Commerce uit.
1 dagje werk en je hebt een shop die er een stuk aantrekkelijker uit ziet.