Poster: Mixt-Ape
Da's waar, zoals de Ecler Nuo series bijvoorbeeld. Deze mixers zijn een pak goedkoper en kwalitatief toch GEWELDIG! Dan heb je nog de high-end mixers van Vestax e.d. De enige high-end mixers die naar mijn mening gewoon hun geld niet waard zijn zijn die van Pioneer! Bij de meeste andere merken heb je een veel hogere prijs-kwaliteitverhouding (De DN-X1700 laat ik hier buiten want ik heb hem nog maar 1 keer gebruikt en dat was maar heel even).
Poster: Stagiar
Zucht, elke keer als ik een Xone:92 zie schieten m'n ogen bijna vol. Zo zonde dat ik 'm toendertijd heb weggedaan
Poster: mrwhoopiePoster: Woudtje
Wat heeft de bovenplaat je gekost, als ik vragen mag?
Sorry geen idee,ik bestel het gewoon,ik zal het zien als het binnen is,ik laat het je dan weten.Zou er ergens een manual zijn over hoe te demonteren?Want ik heb geen zin mijn Xone te vernielen.
ik had laatst een filmpje op youtube (kan m niet meer vinden helaas) gezien waar iemand de phono's naar line switchte op een xone 92.
hij haalde de deckplaat er ook af d.m.v. de 8 schroefjes bovenop los te maken en daarna voorzichtig de deckplate eraf te tillen. volgens mij zit er dan ook nog een kabeltje van de deckplate naar al die computerchipsdingen (ben geen computer kenner) maar die kun je makkelijk los maken als je maar voorzichtig bent!
Poster: Woudtje
hahaha, kut he. Ik heb mijn Xone4D tekoop staan maar ik weet eigenlijk niet of ik hem wel weg wil doen. Ik ga er zo'n spijt van krijgen, denk ik.
Poster: mrwhoopiePoster: Woudtje
hahaha, kut he. Ik heb mijn Xone4D tekoop staan maar ik weet eigenlijk niet of ik hem wel weg wil doen. Ik ga er zo'n spijt van krijgen, denk ik.
Ik denk niet dat jij veel spijt gaat hebben,je ging toch een 92 halen dan of niet?De xone 92 staat wel hoog op mijn verlanglijstje, maar eerst komt er een tweede CDJ2000.
Poster: mrwhoopie
Ik wil ook nog een 2e cdj 2000 maar eerst de pioneer cep c1 weg en de cdj 1000 en dan ga ik hem halen,want ik struikel hier haast over gear dt niet gebruikt word.
Poster: Woudtje
Komt me bekent voor?. Ik heb ook teveel troep staan.
Poster: lek3ct
Daarom zijn ouders soms goed:p die zorgen ervoor dat je niet om het even wat koopt.