Poster: Sebasz
Dus als er heel veel kwaliteit is moet dat maar ten koste gaan van de kwantiteit? Lekkere gedachte heb jij. Hoe duurder je auto, hoe minder functies dus :') haha
Poster: JollyJunkie
Ik ben het niet eens met Sebasz maar jou vergelijking klopt ook niet helemaal hoor Woudtje, een Ferarri heeft wel een veel hogere hoeveelheid qua cijfertjes, pk's, gewicht en nog een boel van die dingen.
Poster: Woudtje
Een Ferrari heeft ook een stuur en vier wielen. En op de duurste sport auto's zitten zelfs minder functies, WIJSNEUS !!!!!!!. Dan moet je met de hand je raampje open draaien en een radio zit er ook niet in.
Ga eerst meer is ff kijken wat die zin van je betekend, tjonge jonge. Dus als er veel kwaliteit is, moet dat ten koste gaan van de hoeveelheid. ( van wat?? ). Maak of je zin af, of ga geen moeilijke woorden gebruiken als je niet weet hoe dat moet, s.v.p.
Poster: Seca
Huh?
@ Sebasz, Je hebt gelijk sorry voor de taal fout. Maar ik wil hier niet een ruzie gaan veroorzaken tussen ons. Dus misschien is het beter om het te laten rusten?
. Ik denk niet dat we op de zelfde lijn zitten en ik denk ook niet dat we dat gaan woorden
.
1) Voor de helft minder van dat geld wat je moet betalen voor een A&H mixer, heb je mixers die kwalitatief dicht in de buurt komen van een A&H of Pioneer mixer.
2) Het ging mij er trouwens niet om dat ik vond dat dat ding per se over een effectenbak moet beschikken voor dat geld. De enige reden die er voor mij toe doet is dat ik graag een ingebouwde effectenbak heb. Of het nou een mixer van 400 euro is, of een mixer van 1400 euro doet er dan niet toe.
1) Voor de helft minder van dat geld wat je moet betalen voor een A&H mixer, heb je mixers die kwalitatief dicht in de buurt komen van een A&H of Pioneer mixer.
Poster: JZL
Niets behoudt zijn prijs en kwaliteit als een A&H in tegenstelling tot die goedkopere mixers.
A&H zelf?een beetje meer dan Pioneer?omdat ze meer beheerlijk zijn vind ik zelf
Je kan voor minder al deftige mixers krijgen.. maar valt in principe niet te vergelijken.
Poster: Bouncy
Heeft iedereen hier deze mixer al eens onder de vingers gehad?
Poster: mrwhoopie
Ik heb mijn bovenplaat besteld...nu hopen dt het een beetje te doen is om de oude te vervangen....
Poster: Bouncy
Heeft iedereen hier deze mixer al eens onder de vingers gehad?
Wat heeft de bovenplaat je gekost, als ik vragen mag?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.