Poster: Sjoewe
Je hebt toch al een Xone:92? Wat een onzin dan, dan ga je keihard afschrijven op een kleurtje...
Ik ben eigenlijk wel blij met zilver, staat mooi tussen mn SL1200's.
Poster: JZL
2 x 92 kan je eens een maat laten komen voor een 2 mixer, 4 deck setje ofzo!
Beetje openminded blijven?Maar als ik de luxe had 2 mixers te hebben zou'k toch wel zo'n
overgeile 464 nemen ofwel zoeken voor die nieuwe zwarte Xone 62
Een 4-deck setje kan ik ook op 1 mixer! :p Heb namelijk 4 Technics...
Poster: Sebasz
Enige wat mij weerhoudt van een Xone:92 of Xone:42 is dat er geen ingebouwde effecten inzitten. Voor die prijs had je dat eigenlijk wel mogen verwachten vind ik
Enige wat mij weerhoudt van een Xone:92 of Xone:42 is dat er geen ingebouwde effecten inzitten. Voor die prijs had je dat eigenlijk wel mogen verwachten vind ik
Poster: Mixt-Ape
Jij snapt het echt niet he...
Poster: tek-zotic
dumbest answer ever :d
hij heeft wel filters he, en ingebouwde effecten zijn nog altijd slechter dan een externe effector.
en voor die prijs van een A&H krijg kwaliteit met een grote K
Poster: Woudtje
Voor mij vallen filters ook onder effecten. En met deze mixers is het ECHT zo dat je betaald voor KWALITEIT.
Over je laatste zin ben ik het trouwens niet helemaal met je eens. Voor de helft van de prijs konden ze best dezelfde kwaliteit leveren
Dus als er heel veel kwaliteit is moet dat maar ten koste gaan van de kwantiteit? Lekkere gedachte heb jij. Hoe duurder je auto, hoe minder functies dus :') haha
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.