Heeft iemand een idee voor een goede table top, met een budget van ong. 500 euro, geen pioneer cdj-100 of 200. Liefst iets met scratch en knoppen op de zelfde plek als bij pioneer cdj-1000mkIII, daar draai ik veel mee, maar die zijn niet van mij Maar daar beatmix ik veel mee, en ze moeten een paar effecten hebben aangezien die niet op mijn m1 zitten.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
What do you think about Table top cd player ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Heb ik al over na zitten denken, maar ik wil er eigenlijk nog een paar jaar mee vooruit kunnen, en de rmp 2 is al vervangen door de rmp 3, en die is te duur.
rmp2 is naar mijn weten niet vervangen door de rmp3 hoor. De rmp3 is gewoon een toevoeging. De cdj800 is toch ook neit vervangen door de 1000? verder kun je eventueel nog kijken naar de denon dn3500
ohja gebruik de search functie even. Er zijn nog genoeg andere topics over dit onderwerp.
Oke, maar volgens mij is dit voor iedereen persoonlijk over wat voor speler je wilt enzo, en mijn budget was 500, die dn is 800, Als ik meer budget had dan had ik de cdj 400 wel genomen
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.