Poster: Saskia
Zie er inderaad erg leuk uit! Geen problemen met afspelen ofzo?
Poster: Tomazos
filmpje doet t hier niet?
heb 1030 vieuws nu al op me remix van broodje bakpao:D
en is 478 keer van me website gedownload..
lol!
Poster: Esmee
nou ik heb ff wat geinigs gemaakt (al zeg ik t zelf)
als iemand nu ook nog zo sociaal zou zijn om even te kijken... t is elchts 5 minuten lang
1x van te voren geoefend, ik was namelijk een beetje aan t kloten en toen dacht ik, he dit klinkt leuken nja toen heb ik t daarna opgenomen
edit:
dit filmpje loopt trouwens wel erg scheef qua audio + mn shirt lijkt zo wel heeel groenterwijl hij dat niet is
(t is blauw groenig)
Poster: timmy90
klinkt goed, zit idd wel iets in, soms de ene er wel nogal ineens uit gehaalld, maar voor de rest klinkt ie lekker!
tis echt plezierig om u bezig te zien!
ahh oke..
EY,
wij hebben wat gemeen.. jij bijt ook op je lip als je bezig bent:P
scheen ik ook te doen.. heb het alleen nooit door..
ik probeer dr op te letten:P,
Haha
wat grappig
vind het wel lekker klinken
bijt ik op mn lip? dat moet ik zien*gaat eens goed terug kijken*
edit:
je hebt gelijknooit opgemerkt... ik schijn ook wel eens als ik met iets lastigs bezig ben met mn tong uit me mond te hangen... dat heb ik echt nog nooit opgemerkt bij mezelf... maar als ik sommige foto's terug zie
ach, de ene schud met ze hoofd, de andere met ze knie of voet,
de andere met zijn kont..
Korsakoff die Blubt als een vis met haar mond..
dus niks raars aan:P,
je bent wel onzeker zo te zien.. maar niet saai om naar te kijken..
beter dan een stug stijve plank he
Hoelang ben je al bezig eigelijk met draaien?
haha, nja ik sta liever stil + ik ben een verschrikkelijke stijve plank... en als ik dan een beetje geforceerd ga staan bewegen en ik kijk dat terug denk ik OMG xD maarja ik moet dr maar aan wennen
haha, nja ik sta liever stil + ik ben een verschrikkelijke stijve plank... en als ik dan een beetje geforceerd ga staan bewegen en ik kijk dat terug denk ik OMG xD maarja ik moet dr maar aan wennen
Poster: MaximDJ
Op feesten waar ik moet draaien sta ik als een complete idioot helemaal los te gaan soms XD En dan denken van: O, best wel idioot:p
Poster: Adrien1989Poster: MaximDJ
Op feesten waar ik moet draaien sta ik als een complete idioot helemaal los te gaan soms XD En dan denken van: O, best wel idioot:p
Is ook afhankelijk. Als je publiek beetje staat te staan en beetje te praten en te drinken staat het best idioot, maar als hun ook losgaan.?
Ja, pas als hun ook losgaan h?! Ik heb een LJ die ook al losgaat als er niemand van het publiek losgaat
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.