De Late leeuw Chatcorner Deel 30! (35/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Esmee    posted on 22-12-2009 18:30

What do you think about De Late leeuw Chatcorner Deel 30! ??

Vote :   

kippebotje    posted on 05-01-2010 09:13
Poster: Tekhead
en dat is gratis zeker ?

Ja het is gratis. Maar je moet wel een blackberry internet service(BIS) abbo hebben om het te kunnen gebruiken.
CDJ-850 < RMX40 USB > CDJ-850 / HDJ 2000 Black Edition
Sandr    posted on 05-01-2010 09:30
Poster: Tomazos

mischien komt het door me antibiotica kuur..

Lijkt me sterk, als je van een antibiotica kuur zo kapot bent is er ook iets niet helemaal in orde. Misschien een chronisch slaaptekort?? Winking my eye
Play that funky music white boy....
Tomazos    posted on 05-01-2010 09:54
slaap tekort..

slaap gemiddeld afgelope week bijna 12 uur achter elkaar:P,
dat is het niet Happy, laughing,
afgelopen feest dagen wel wat drukker gehad dan normaal,

naja.. het zal welHappy, laughing
komt wel weer goed
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
qntr0l    posted on 05-01-2010 10:21
ik weet niet wat het is..

ik ben heel snel moe.. terwijl ik niet zo lang wakker ben..
heb gister avond een film opgezet op sbs 6.. die begon om half 9.. en in de 1e reclame was ik vertrokken..

mischien komt het door me antibiotica kuur..

heb gister avond me auto terug gekregen..
dus hoop vandaag wel wat dingen te kunnen gaan doen ja Happy, laughing

*wil even een paar cdj1000's gaan wegbrengen voor onderhoud,
en even kijken of het mogelijk is om nieuwe mk3's aan te schaffen,
*even paar grote discotheken (niet de zenith:P) bellen of het mogelijk is mij in de planning van maart/april ook mee te nemen, ik probeer me planning altijd 1a2 maanden van tevoren rond te hebben.
*wil op een andere lokatie met een laptop en software de proccesor van een lokatie in gaan stellen,
*kijken of het mogelijk is om +-40 led tubes te bestellen voor een lokatie, en die aan het plafond te bevestigen Happy, laughing

en ik zag dat ik alweer mails had met Optie aanvragen, dus daar moeten we vandaag ook even uit gaan kiezen wat het best mogelijk is Happy, laughing

heerlijk.. andermans geld uitgeven..

Mooi baantje zo!
justjustin    posted on 05-01-2010 10:22
Morgen even naar Disney! heb er wel zin in...Maar goed aankleden word wel een pr?...
Achjah tijd zat gelukkig...Heeft iemand nog do or dont's ?
ccc    posted on 05-01-2010 11:12
@Tomazos; Volgens mij heb jij gewoon een heel fout leef patroon? Tongue (is niet verkeerd, maar wel de reden dat je zo moe bent) En dat heb je niet binnen een paar dagen weer op de rails.

Poster: nils7

Shantel - Dizko Partizani Cool Cool

Nee dat is hem helaas ook niet.
User edit by ccc on 05-01-2010 @ 11:21:47 (67%)
Crazy    posted on 05-01-2010 12:12
Poster: justjustin
Morgen even naar Disney! heb er wel zin in...Maar goed aankleden word wel een pr?...
Achjah tijd zat gelukkig...Heeft iemand nog do or dont's ?

Space mountain! En een tal van andere dingen. Alleen de rijen en de prijzen...CoolCool
User edit by Crazy on 05-01-2010 @ 12:13:03 (1%)
Tomazos    posted on 05-01-2010 12:20
Poster: ccc
@Tomazos; Volgens mij heb jij gewoon een heel fout leef patroon? Tongue (is niet verkeerd, maar wel de reden dat je zo moe bent) En dat heb je niet binnen een paar dagen weer op de rails.

Nee dat is hem helaas ook niet.

ben wel blij hoor.. dat ik nu wat vroeger wakker word, en niet pas om 9 uur savonds..

maar vaak probeer ik in het weekend zo laat mogelijk wakker te worden..
om niet mezelf sochtends in de vangrail te boren omdat ik zo moe ben Winking my eye
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
ccc    posted on 05-01-2010 12:32

ben wel blij hoor.. dat ik nu wat vroeger wakker word, en niet pas om 9 uur savonds..

om niet mezelf sochtends in de vangrail te boren omdat ik zo moe ben Winking my eye

Jaa ik snap et wel. Ik begrijp wat je bedoelt.
Wat ik vaker probeer, dan sta ik zaterdag laat op, slaap savonds nog een half uurtje. Vervolgens ben ik 's ochtends niet te moe.
Als je dan thuis komt moet je niet gaan slapen of maar 3 uurtjes ofzo. In de avond wordt je dan moet en ga je gewoon rond 8/9 uur naar bed en slaap je fijn 12 uur.
Voor mij werkt dit en kan ik de gewone week ook aan.
Maar goed ik weet niet hoe je leef patroon uitziet, misschien is het voor jou geen optie.
nils7    posted on 05-01-2010 12:32
Poster: Crazy

Space mountain! En een tal van andere dingen. Alleen de rijen en de prijzen...CoolCool

Fast pass FTW!
FML    posted on 05-01-2010 13:00

Jaa ik snap et wel. Ik begrijp wat je bedoelt.

Wat ik vaker probeer, dan sta ik zaterdag laat op, slaap savonds nog een half uurtje. Vervolgens ben ik 's ochtends niet te moe.

Als je dan thuis komt moet je niet gaan slapen of maar 3 uurtjes ofzo. In de avond wordt je dan moet en ga je gewoon rond 8/9 uur naar bed en slaap je fijn 12 uur.

Voor mij werkt dit en kan ik de gewone week ook aan.

Maar goed ik weet niet hoe je leef patroon uitziet, misschien is het voor jou geen optie.

de Heren worden oud :P Cool
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 05-01-2010 @ 13:00:48 (50%)
ccc    posted on 05-01-2010 13:03
Wat oud?? Tongue
Het gaat hier om de veiligheid van mede weg gebruikers. Tongue
Sandr    posted on 05-01-2010 13:24
Juist! Blij dat ik nooit zover hoef te rijden.... Zou ik ook niet zo snel doen, hekel aan 's nachts nog naar huis moeten rijden.

Maar ik probeer ook altijd een beetje rekening te houden met hoe en wanneer je slaapt. Over het algemeen rust ik doordeweeks 40 uur per? week uit op kantoor zodat ik in het weekend er weer tegenaan kanWinking my eye
Play that funky music white boy....
TimmyV    posted on 05-01-2010 14:16
Ik ging net even me handschoenen ophalen. Die lagen nog op me werk.
Dus ik de auto gepakt. Rijd ik even later terug naar huis, rustig een bocht gepakt met 20kmph. Draait opeens de hele achterkant weg. Kwartslag. Ik wist echt niet wat me overkwam, ik schrok me echt de T*ringCool
Het is een automaat(Beige Jaguar X-type uit 2001 V6 3.0L 170> PK ...voor de liefhebbers die het willen weten) dus trekt vanzelf op. Het probleem was dat hij dus gas bleef geven en de wielen bleven spinnen.
Toen was er maar 1 optie. Vol op de rem. Normaal moet je niet remmen als het glad is heb ik altijd begrepen. Maar dit was de enige optie. Ik stond dus languit op de weg. Gelukkig geen drukke weg en heb dus ook geen schade gemaakt.
En wat hebben we geleerd? Juist! Ga nooit naakt in een kerstboom zitten. ofnee...wacht
Auto is trouwens van me Pa & Ma.
Let's go f*cking mental
ccc    posted on 05-01-2010 14:28
Heeft ie geen abs? Dan kun je wel mooi vol remmen.
Adrien1989    posted on 05-01-2010 14:34

Vast wel, maar ook met abs ga je gewoon dwars Tongue.?
Lead    posted on 05-01-2010 14:34
Disneyland : Do de Indiana Jones achtbaan, da's een mijnkarretje die achteruit rijt. Ga dan achterin zitten zodat je uitkijkt over de achterkant van het karretje heen.... Da's voor het beste resultaat in de looping !
Let the BASS be louder
Tekhead    posted on 05-01-2010 14:46
Poster: Crazy

neem zelf eten mee, binnen is er hoegenaamd niks te vinden, teringduur en niet te vreten. En veel geduld hebben, en heel arm aankleden, ook zeer koud als je telkens uren staat te wachten. Hopelijk zijn er niet teveel attractie's gesloten zoals toen ik ben geweest. Overroepen [edit, dit woord hoeft hier niet] park vind ik
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Mod edit by Lead on 05-01-2010 15:04 (9%)
TimmyV    posted on 05-01-2010 15:04

Heeft abs. Rem begon ook te trillen(wat normaal is bij abs maar zelf nog nooit heb meegemaakt). Toen gewoon volledig ingedrukt en stond ik stil.
Let's go f*cking mental
Esmee    posted on 05-01-2010 15:13
weer is ook neit normaal vandaag. Ben voor t eerst in mn leven lopend naar school gegaan. Ik had nog leuk mn fiets gepakt glibberend door de tuin met eht idee; het is zo wel gestrooit. Nou nergens ook maar een klein beetje zout... echt erg slecht. Alleen de echt grote wegen waren gestrooit hiero. En t was niet gewoon glad zoals de vorige dagen. T was gewoon 1 grote ijsbaan. (t had geijselt hier want t is al paar dagen rond de 0)
FML    posted on 05-01-2010 15:31
Leuk sneeuwpret normale wegen is hier goed gestrooid en vrij , parkeertereintjes kan je nog even spelen Happy, laughing

het is zeker een verbetering , maar als je te snel rijd vol in de remmen gaat hij ook idd gewoon dwars.

# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 05-01-2010 @ 15:34:18 (100%)
Bootstrap    posted on 05-01-2010 15:49
Poster: Esmee
weer is ook neit normaal vandaag. Ben voor t eerst in mn leven lopend naar school gegaan. Ik had nog leuk mn fiets gepakt glibberend door de tuin met eht idee; het is zo wel gestrooit. Nou nergens ook maar een klein beetje zout... echt erg slecht. Alleen de echt grote wegen waren gestrooit hiero. En t was niet gewoon glad zoals de vorige dagen. T was gewoon 1 grote ijsbaan. (t had geijselt hier want t is al paar dagen rond de 0)

Er schijnt in heel het land een tekort aan strooizout te zijn.. De nieuw ladingen komen ook pas weer eind deze week aan.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Esmee    posted on 05-01-2010 15:52
ja ik snap dat, het is begrijpelijk. Maar ik vond het echt dood eng vannochtend. Die straten bij mijn huis worden sowieso bijna nooit gestrooit, maar nu was het wel erg glad. Hoofddorp heeft ook om de 10 meter een drempel, dus dat is nog extra glad.
edit: normaal loop ik het in max 10 minuten denk ik, nu zeker een kwartier over gedaan.
User edit by Esmee on 05-01-2010 @ 15:52:59 (35%)
MaximDJ    posted on 05-01-2010 15:53
Ik mocht slippen met de Audi van me pa :P Op de parkeerplaats van de IJsselhallenCoolGas geven, sturen, handrem aantrekken, haha! Dat was mooi!
Party Sensations. Excellence in entertainment.
sher    posted on 05-01-2010 16:21
2de worden in de tenminmix geeft weer een nieuwe kick om een mix te maken.. Happy, laughing
Ga hem nu opnemen..
post hem later..
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

163 Users online: 2 Guests (161 Unknown)
Pages generated today : 1.798
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.364.716