Poster: Tekhead
en dat is gratis zeker ?
Poster: Tomazos
mischien komt het door me antibiotica kuur..
ik weet niet wat het is..
ik ben heel snel moe.. terwijl ik niet zo lang wakker ben..
heb gister avond een film opgezet op sbs 6.. die begon om half 9.. en in de 1e reclame was ik vertrokken..
mischien komt het door me antibiotica kuur..
heb gister avond me auto terug gekregen..
dus hoop vandaag wel wat dingen te kunnen gaan doen ja
*wil even een paar cdj1000's gaan wegbrengen voor onderhoud,
en even kijken of het mogelijk is om nieuwe mk3's aan te schaffen,
*even paar grote discotheken (niet de zenith:P) bellen of het mogelijk is mij in de planning van maart/april ook mee te nemen, ik probeer me planning altijd 1a2 maanden van tevoren rond te hebben.
*wil op een andere lokatie met een laptop en software de proccesor van een lokatie in gaan stellen,
*kijken of het mogelijk is om +-40 led tubes te bestellen voor een lokatie, en die aan het plafond te bevestigen
en ik zag dat ik alweer mails had met Optie aanvragen, dus daar moeten we vandaag ook even uit gaan kiezen wat het best mogelijk is
heerlijk.. andermans geld uitgeven..
Poster: nils7
Shantel - Dizko Partizani![]()
Poster: justjustin
Morgen even naar Disney! heb er wel zin in...Maar goed aankleden word wel een pr?...
Achjah tijd zat gelukkig...Heeft iemand nog do or dont's ?
Poster: ccc
@Tomazos; Volgens mij heb jij gewoon een heel fout leef patroon?(is niet verkeerd, maar wel de reden dat je zo moe bent) En dat heb je niet binnen een paar dagen weer op de rails.
Nee dat is hem helaas ook niet.
ben wel blij hoor.. dat ik nu wat vroeger wakker word, en niet pas om 9 uur savonds..
maar vaak probeer ik in het weekend zo laat mogelijk wakker te worden..
om niet mezelf sochtends in de vangrail te boren omdat ik zo moe ben
Poster: Crazy
Space mountain! En een tal van andere dingen. Alleen de rijen en de prijzen...
Poster: cccPoster: Tomazos
ben wel blij hoor.. dat ik nu wat vroeger wakker word, en niet pas om 9 uur savonds..
maar vaak probeer ik in het weekend zo laat mogelijk wakker te worden..
om niet mezelf sochtends in de vangrail te boren omdat ik zo moe ben
Jaa ik snap et wel. Ik begrijp wat je bedoelt.
Wat ik vaker probeer, dan sta ik zaterdag laat op, slaap savonds nog een half uurtje. Vervolgens ben ik 's ochtends niet te moe.
Als je dan thuis komt moet je niet gaan slapen of maar 3 uurtjes ofzo. In de avond wordt je dan moet en ga je gewoon rond 8/9 uur naar bed en slaap je fijn 12 uur.
Voor mij werkt dit en kan ik de gewone week ook aan.
Maar goed ik weet niet hoe je leef patroon uitziet, misschien is het voor jou geen optie.
Heeft ie geen abs? Dan kun je wel mooi vol remmen.
Poster: Crazy
Space mountain! En een tal van andere dingen. Alleen de rijen en de prijzen...
Poster: Esmee
weer is ook neit normaal vandaag. Ben voor t eerst in mn leven lopend naar school gegaan. Ik had nog leuk mn fiets gepakt glibberend door de tuin met eht idee; het is zo wel gestrooit. Nou nergens ook maar een klein beetje zout... echt erg slecht. Alleen de echt grote wegen waren gestrooit hiero. En t was niet gewoon glad zoals de vorige dagen. T was gewoon 1 grote ijsbaan. (t had geijselt hier want t is al paar dagen rond de 0)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.