De Late leeuw Chatcorner Deel 30! (32/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Esmee    posted on 22-12-2009 18:30

What do you think about De Late leeuw Chatcorner Deel 30! ??

Vote :   

MaximDJ    posted on 03-01-2010 21:44
@Tomazos, al foto's van je vernielde discotheek?Cool
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Tomazos    posted on 03-01-2010 21:45
nej,

heeft -12 gevroren hier, dus denk dat het letterlijk een ijsbaan is binnen.
of dat het ijs overal zit..
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
MaximDJ    posted on 03-01-2010 21:51
ZONDECool?Echt heel erg
Party Sensations. Excellence in entertainment.
ceesietopc    posted on 03-01-2010 22:06
Poster: Bouncy
Uurtje of 4, het moest allemaal snel, ook gelijk een paar filmpje en foto's geschoten!
De review komt over een paar weken online!

Dat is inderdaad beetje kort voor een review. Maarja, ben benieuwd wat je in vier uur hebt weten te ontdekken.

@ccc
Het zou goed kunnen dat ik het nummer heb, maar ik kan niet op de naam komen. Het staat op mijn mp3, in een redelijk bekend album, maar ik kan m niet vinden... Als ik m tegenkom, zal ik t zeggen.
Winston    posted on 03-01-2010 23:14
Poster: Bootstrap

Je moet ook oordoppen gebruiken.. Je hebt sowieso gehoorschade opgelopen nu.

Ik had al gehoorschade, heel lichte piep. Maar nu is het luider. Het dof gevoel van direct nadat je buiten bent is wel weg. Hopelijk is het morgen weer de normale lichte bijna onhoorbare piep.

Ik had wel oordoppen meegebracht. Maar ze bleven niet zitten, staken 1 cm uit mijn oren, zie ik dus weirdo uit, plus lanceren die dingen zich eruit. Ik dacht ik heb toch al gehoorschade (van dezelfde club) dus dan maar zonder met een beetje geluk wordt het niet erger.

Ik luisterde net even naar muziek thuis en alles klonk doffer dan wat ik gewend was.? Nu weet ik ook waarom geluid in een heleboel clubs schel klinkt en te luid is, terwijl er eigenlijk een goed PA systeem staat. Alle DJs en geluidsmannen hebben gehoorschade.
Tic Toc
User edit by Winston on 03-01-2010 @ 23:16:38 (28%)
Flexii    posted on 04-01-2010 00:45
Poster: Winston

Ik luisterde net even naar muziek thuis en alles klonk doffer dan wat ik gewend was.? Nu weet ik ook waarom geluid in een heleboel clubs schel klinkt en te luid is, terwijl er eigenlijk een goed PA systeem staat. Alle DJs en geluidsmannen hebben gehoorschade.

niet allemaal maar wel veel, ik merk het op mijn werk ook, (licht en geluid techniek), als ik ergens op locatie ben en mijn baas doet het geluid dan hoor ik veel eerder dat een microfoon licht rondzingt dan dat mijn baas en collega's dat horen.

Ik heb altijd oordoppen in (filterz), als ik langer dan n uur ergens binnen moet zijn (werk, draaien, stappen), snap die dj's ook niet die alle vu meters van de mixer in t rood laten gaan en niet meer dr uit, met oud op nieuw weer meegemaakt, was 2tellen ergens binnen om een cdmap aan collega af tegeven nou de srm450's daar kraken als een gek in die booth niet normaal
Bootstrap    posted on 04-01-2010 01:16
Poster: Winston

Ik had al gehoorschade, heel lichte piep. Maar nu is het luider. Het dof gevoel van direct nadat je buiten bent is wel weg. Hopelijk is het morgen weer de normale lichte bijna onhoorbare piep.

Ik had wel oordoppen meegebracht. Maar ze bleven niet zitten, staken 1 cm uit mijn oren, zie ik dus weirdo uit, plus lanceren die dingen zich eruit. Ik dacht ik heb toch al gehoorschade (van dezelfde club) dus dan maar zonder met een beetje geluk wordt het niet erger.

Dat je al gehoorschade had betekent natuurlijk dat je juist moet voorkomen dat het erger wordt. Ik heb zelf sinds kort op maat gemaakte Exinore doppen met een 15db filter. Ik ben al een aantal keer heel blij geweest dat ik ze heb. Het kost een paar centen, maar dan weet je in ieder geval zeker dat je gewoon kunt blijven draaien etc. Ze zitten ook perfect en ze vallen niet op. Ik krijg er soms zelfs complimentjes voor.

Ik vind dat je, zeker als muzikant, moet investeren in je belangrijkste instrument: je oren. Ik zit er ook aan te denken om mijn doppen om te bouwen tot een in-ear monitor setje. Dit kan heel makkelijk met een monitor setje van Earproof.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Tomazos    posted on 04-01-2010 08:33
ik moet ze NOGSTEEDS binnen krijgen,
dan uitproberen, en dan beslissen of ik ze ga uitbreiden met monitor, of lekker op mijn hdj 2000 blijf draaien, ik vind een koptelefoon? nogsteeds een dj image..

status is nogsteeds Wachtend, omdat ik er een koort bij wou van 10 eu..

naja, die 10 eu gelijk overgemaakt en staat nogsteeds als wachtend..

ze hadden even vakantie, maar vandaag zijn ze weer aanwezig op kantoor dus zal ze wel even bellen Happy, laughing,

werd vandaag uit mezelf wakker om half 8 sochtendsCool, echt een rekord..
User edit by Tomazos on 04-01-2010 @ 08:34:29 (46%)
TheHunter    posted on 04-01-2010 08:40
Poster: Tomazos
?ik vind een koptelefoon? nogsteeds een dj image..

Daar denk ik ook steeds aan als ik een Dj zie die draait met in ears.
Ben ik het helemaal mee eens.Cool
qntr0l    posted on 04-01-2010 11:34
ik moet ze NOGSTEEDS binnen krijgen,
dan uitproberen, en dan beslissen of ik ze ga uitbreiden met monitor, of lekker op mijn hdj 2000 blijf draaien, ik vind een koptelefoon? nogsteeds een dj image..

status is nogsteeds Wachtend, omdat ik er een koort bij wou van 10 eu..

naja, die 10 eu gelijk overgemaakt en staat nogsteeds als wachtend..

ze hadden even vakantie, maar vandaag zijn ze weer aanwezig op kantoor dus zal ze wel even bellen Happy, laughing,

werd vandaag uit mezelf wakker om half 8 sochtendsCool, echt een rekord..

En dan draai je je niet even nog een keer om Tongue?
Tomazos    posted on 04-01-2010 11:44
sterker nog..

ik was pas om 21.30u wakker savonds.. en lag er om 3 uur snachts weer in.. dus mischien is dat de reden dat ik klaar wakker wasHappy, laughing,

en ik verveel me nu al..
al van alles geregeld via de telefoon.. maar ik kan er niet tegen om thuis te zitten..

net de garage gebelt, vandaag rijd me auto weerHappy, laughing, dus dat is wel beter
User edit by Tomazos on 04-01-2010 @ 11:45:24 (100%)
Stefjuuh    posted on 04-01-2010 12:55
Hmm, in-ear draaien lijkt mij ook niks, maar oordopjes moeten er ook nog een keer komen. Er zijn alleen verschillende merken van, en ik weet niet wat de beste zijn... Iemand tips?
Adrien1989    posted on 04-01-2010 13:29

net de garage gebelt, vandaag rijd me auto weerHappy, laughing, dus dat is wel beter

Valt dan alles mee toch Happy, laughing.
Tomazos    posted on 04-01-2010 13:51
Poster: Stefjuuh
Hmm, in-ear draaien lijkt mij ook niks, maar oordopjes moeten er ook nog een keer komen. Er zijn alleen verschillende merken van, en ik weet niet wat de beste zijn... Iemand tips?

veel mensen maken een vergissing tussen Filterz en Earproof..

Filterz DEMPEN,
en Earproof dempen VLAK (dus de ferquentie op alle gebieden blijft hetzelfde.. kwaliteit zelfs beter.. het is niet zo dat het Doffer word, alleen zachter)

maar je kan ze beide bestellen via de site van FilterzHappy, laughing

quintino draaid trouwens met dit merk:
KLIK

was er benieuwd naar, sprak hem vanochtend even, toen stuurde hij even die website doorHappy, laughing
ccc    posted on 04-01-2010 13:52
sterker nog..

ik was pas om 21.30u wakker savonds.. en lag er om 3 uur snachts weer in.. dus mischien is dat de reden dat ik klaar wakker wasHappy, laughing,

en ik verveel me nu al..
al van alles geregeld via de telefoon.. maar ik kan er niet tegen om thuis te zitten..

Ik had ongeveer hetzelfde met nieuwjaars dag.

10 uur sochtends thuis. tot half 6 gepit. om 1 uur snachts weer gaan slapen. en de dag erna werd ik om half 7 uit mezelf wakker.(Ook een record haha.) Alleen had ik me wel nog een keertje omgedraait Tongue
User edit by ccc on 04-01-2010 @ 13:52:41 (8%)
Tomazos    posted on 04-01-2010 13:54
probleem is.. als ik ook maar even denk van: ahh kan nog wel even blijven liggen,
dan slaap ik gelijk door.. ipv maar 1 uurtje ofzoHappy, laughing
Bootstrap    posted on 04-01-2010 15:45

veel mensen maken een vergissing tussen Filterz en Earproof..

Filterz DEMPEN,
en Earproof dempen VLAK (dus de ferquentie op alle gebieden blijft hetzelfde.. kwaliteit zelfs beter.. het is niet zo dat het Doffer word, alleen zachter)

maar je kan ze beide bestellen via de site van FilterzHappy, laughing

quintino draaid trouwens met dit merk:
KLIK

was er benieuwd naar, sprak hem vanochtend even, toen stuurde hij even die website doorHappy, laughing

Ja Earproof en Exinore gebruiken dezelfde filters. Ze dempen inderdaad heel erg vlak en dat is erg belangrijk. Anders kun je er niet zo lekker mee mixen. In-ear doppen gebruiken lijkt me eigenlijk wel heel erg fijn. Het liefste draai ik constant met een koptelefoon op mn hoofd, dus ik zou er geen last van hebben dat ze moeilijk uit gaan. Ik moet er nog wel even over nadenken, sowieso wil ik ze eerst ook een keer proberen. Het is ook wel weer een smak geld (200 euro).
Tomazos    posted on 04-01-2010 15:47
ik heb vandaag naar dat kantoor gebelt waar mijn oordoppen blijven,
earproof en filterz hadden vakantie, en ze verwachten 1 deze dagen een lading oordoppen binnen te krijgen waar de mijne ook tussen zit..

het lijkt mij irritant met de microfoon werken maargoed, we gaan het uitproberen binnenkortHappy, laughing
Bootstrap    posted on 04-01-2010 15:52
ik heb vandaag naar dat kantoor gebelt waar mijn oordoppen blijven,
earproof en filterz hadden vakantie, en ze verwachten 1 deze dagen een lading oordoppen binnen te krijgen waar de mijne ook tussen zit..

het lijkt mij irritant met de microfoon werken maargoed, we gaan het uitproberen binnenkortHappy, laughing

Hmm ja misschien is het wel even wennen met een microfoon, maar die gebruik ik toch nauwelijks Cool
Bootstrap    posted on 04-01-2010 15:52
Edit: oeps, dubbelpost Cool
User edit by Bootstrap on 04-01-2010 @ 15:53:05 (95%)
Tomazos    posted on 04-01-2010 15:54
Poster: Bootstrap

Hmm ja misschien is het wel even wennen met een microfoon, maar die gebruik ik toch nauwelijks Cool

das een verschil tussen jou en mij:P,

ik ga het uitproberenHappy, laughing
hoop ze wel snel binnen te hebben,

zoiezo ga ik de technici van zenith wel even inlichten dat ik met oordoppen draai, dat hun even op moeten letten op het volumeHappy, laughing
main    posted on 04-01-2010 15:57
ik heb n klein dom vraagje waar ik t antwoord niet op kan vinden:
naar wie gaat het geld wat je betaald om iets rembours op te sturen?

dus ik wil iets kopen van bijv 40 euro en dat wil ik krijgen via rembours.
wie betaald de rembours en naar wie gaat dat geld?
TimmyV    posted on 04-01-2010 16:03
Poster: main
ik heb n klein dom vraagje waar ik t antwoord niet op kan vinden:
naar wie gaat het geld wat je betaald om iets rembours op te sturen?

dus ik wil iets kopen van bijv 40 euro en dat wil ik krijgen via rembours.
wie betaald de rembours en naar wie gaat dat geld?

Onder rembours betalen betekent dat je aan de postbode betaald die het komt afleveren.

Dat geld gaat waarschijnlijk gewoon naar verkoper en misschien een deel van de rembourskosten naar de het bedrijf dat het pakket levert
edit: zoals TNT

Let's go f*cking mental
User edit by TimmyV on 04-01-2010 @ 16:06:07 (39%)
main    posted on 04-01-2010 16:06
tja maar de vraag is nu: hoeveel gaat er naar de verkopen en hoeveel naar het bedrijf (tnt)
Esmee    posted on 04-01-2010 16:07
niets, dat betaald als t goed is degene die t pakketje opstuurt al. Zit gewoon bij de verzendkosten.
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

188 Users online: 12 Guests (176 Unknown)
Pages generated today : 2.550
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.365.468