Poster: Bouncy
Uurtje of 4, het moest allemaal snel, ook gelijk een paar filmpje en foto's geschoten!
De review komt over een paar weken online!
Poster: Bootstrap
Je moet ook oordoppen gebruiken.. Je hebt sowieso gehoorschade opgelopen nu.
Poster: Winston
Ik luisterde net even naar muziek thuis en alles klonk doffer dan wat ik gewend was.? Nu weet ik ook waarom geluid in een heleboel clubs schel klinkt en te luid is, terwijl er eigenlijk een goed PA systeem staat. Alle DJs en geluidsmannen hebben gehoorschade.
Poster: Winston
Ik had al gehoorschade, heel lichte piep. Maar nu is het luider. Het dof gevoel van direct nadat je buiten bent is wel weg. Hopelijk is het morgen weer de normale lichte bijna onhoorbare piep.
Ik had wel oordoppen meegebracht. Maar ze bleven niet zitten, staken 1 cm uit mijn oren, zie ik dus weirdo uit, plus lanceren die dingen zich eruit. Ik dacht ik heb toch al gehoorschade (van dezelfde club) dus dan maar zonder met een beetje geluk wordt het niet erger.
Ik luisterde net even naar muziek thuis en alles klonk doffer dan wat ik gewend was.? Nu weet ik ook waarom geluid in een heleboel clubs schel klinkt en te luid is, terwijl er eigenlijk een goed PA systeem staat. Alle DJs en geluidsmannen hebben gehoorschade.
Poster: Tomazos
?ik vind een koptelefoon? nogsteeds een dj image..
ik moet ze NOGSTEEDS binnen krijgen,
dan uitproberen, en dan beslissen of ik ze ga uitbreiden met monitor, of lekker op mijn hdj 2000 blijf draaien, ik vind een koptelefoon? nogsteeds een dj image..
status is nogsteeds Wachtend, omdat ik er een koort bij wou van 10 eu..
naja, die 10 eu gelijk overgemaakt en staat nogsteeds als wachtend..
ze hadden even vakantie, maar vandaag zijn ze weer aanwezig op kantoor dus zal ze wel even bellen,
werd vandaag uit mezelf wakker om half 8 sochtends, echt een rekord..
net de garage gebelt, vandaag rijd me auto weer, dus dat is wel beter
Poster: Stefjuuh
Hmm, in-ear draaien lijkt mij ook niks, maar oordopjes moeten er ook nog een keer komen. Er zijn alleen verschillende merken van, en ik weet niet wat de beste zijn... Iemand tips?
sterker nog..
ik was pas om 21.30u wakker savonds.. en lag er om 3 uur snachts weer in.. dus mischien is dat de reden dat ik klaar wakker was,
en ik verveel me nu al..
al van alles geregeld via de telefoon.. maar ik kan er niet tegen om thuis te zitten..
net de garage gebelt, vandaag rijd me auto weer, dus dat is wel beter
veel mensen maken een vergissing tussen Filterz en Earproof..
Filterz DEMPEN,
en Earproof dempen VLAK (dus de ferquentie op alle gebieden blijft hetzelfde.. kwaliteit zelfs beter.. het is niet zo dat het Doffer word, alleen zachter)
maar je kan ze beide bestellen via de site van Filterz
quintino draaid trouwens met dit merk:
KLIK
was er benieuwd naar, sprak hem vanochtend even, toen stuurde hij even die website door
ik heb vandaag naar dat kantoor gebelt waar mijn oordoppen blijven,
earproof en filterz hadden vakantie, en ze verwachten 1 deze dagen een lading oordoppen binnen te krijgen waar de mijne ook tussen zit..
het lijkt mij irritant met de microfoon werken maargoed, we gaan het uitproberen binnenkort
Poster: Bootstrap
Hmm ja misschien is het wel even wennen met een microfoon, maar die gebruik ik toch nauwelijks
Poster: main
ik heb n klein dom vraagje waar ik t antwoord niet op kan vinden:
naar wie gaat het geld wat je betaald om iets rembours op te sturen?
dus ik wil iets kopen van bijv 40 euro en dat wil ik krijgen via rembours.
wie betaald de rembours en naar wie gaat dat geld?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.