Ik ben erg benieuwd welke mixer jullie beter vinden en waarom), op?de prijs?hoeft niet gelet te worden. Ik wilde eerst een 19'' mixer kopen, omdat ik een flightcase heb voor de American Audio SDJ-1, maar ik ga toch liever voor een normale mixer en verkoop dan mijn flightcase. Graag jullie reacties!
What do you think about Behringer DDM4000 of DJX-750 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
praktisch onbespeelbaar slecht :p ( nee ik zou het niet weten ) toch zeker de ddm, kijk mss ook eens naar een reloop rmx40 in mijn ogen toch nog steeds beter
Piece of shit De twee mixers liggen qua prijsklasse nogal uit elkaar, trouwens. Als het allebei mogelijkheden zijn, en je wil 350 euro besteden aan een mixer, is de keuze dus snel gemaakt. Persoonlijk zou ik ook eerder voor een reloop gaan dan voor een behringer.
Poster: Weety Ja, maar de rmx-40 is weer 50 euro duurder, en met de ijzers om 'm in een 19'' flightcase te kunnen bevestigen kost het ook weer 30 euro extra...
eum een RMX40 is goedkoper dan een DDM4000, namelijk +- 10 euro dusja :d
Ik ben zelf? anderhalf jaar eigenaar van een ddm4000, en ik ben er zeer over te spreken. Goede effecten, alles handmatig in te stellen, digitale faders. Voor thuis erg leuk, alleen van binnen is het een printplaat dus als er iets kapot gaat dan is het niet een twee drie te maken. Maar ja wat wil je voor dat geld.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.509 days. Post CommentThat would be 183.6 months or a whopping 15.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...