Poster: Stefjuuh
The Next Generation DJ contest (?NGDJ?) is open only to registered members of Letsmix.com who are 21 years of age or older. Proof of indentification may be required. To be eligible for the first prize, Non-U.S. residents must hold a valid passport and must be legally authorized for travel to the United States. Employees of Tonium and any additional participating NGDJ sponsors and their immediate families are not eligible to participate in the contest. No purchase is required for entering NGDJ. A purchase or use of Tonium?s or any of the NGDJ sponsors? products will not have any impact of bearing on your chance of winning.
Poster: tek-zotic
ik denk dat wij uit de lage landen totaal geen kans maken, hoe goed hij ook is, ik zie mixen die 2000 keer geluisterd zijn enzo dusja
Poster: nils7
Ik zit er niet tussen, helaas na bijna 700 stemmen.
...
Dus het is gewoon 1 grote neppe zooi...
...
Erg jammer ...
Poster: RAS
...dat je niet gewoon een betere mix hebt gemaakt ipv hier te roepen hoe slecht het allemaal is.
Ik vind elke (gratis) contest die ze organiseren gewoon een mooie manier om dj's een podium te geven. Om ze dan te gaan afzeiken als je niet in de finale komt vind ik dan wel sneu. Volgende keer beter.
Ik vind het ook niet fair als mensen hoog in een contest terecht komen omdat ze de meeste vriendjes op fora weten op te trommelen maar daar zal ik me ook bij neer moeten leggen. Zo doen ze het nu eenmaal omdat er dan ook gelijk veel bezoekers op een site komen. Het zou ze sieren als ze (een jury) stiekem toch mixen geluisterd hebben en je daarom niet in de finale hebben gezet. Veel eerlijker dan stemmen.
Misschien als je af en toe eens van je echo-knop af kunt blijven bij een overgang en je de cdj's in het begin al op 'master tempo' had staan, dat je dan net iets meer stemmen had gehad om in de finale te komen
Mij vind je er iederdaad niet: niet meegedaan. Maar voel je vrij om een mix van mij te luisteren en feedback te geven. Daar kan ik alleen van leren.
?Ik heb je mix even geluisterd en feedback er over gegeven omdat ik dat wel zo fair vond gezien mijn kritiek op jou bericht. Om erop terug te komen: Je gebruikt gemiddeld vaker dan 1 keer per nummer de echo (tel het maar). Vrijwel elk nummer. Het bijsturen viel in het begin op omdat ie niet op mastertempo staat (aan het begin 2x door het rare geluidje van het bijsturen). Of op mastertempo zetten dus, of geleidelijker bijsturen. Ik kan je ook wel vertellen dat je de platen mooi strak op elkaar legt maar daar heb je niks aan.
Poster: nils7
En dan sta je in de finale met een minder goede mix, dat schiet toch ook niet op?
Jammer maar helaas. Laat het ons maar weten zogauw je weet waarom die mensen boven jou ge?indigd zijn.
Poster:?dacubaPoster:?nils7
Niets is erger dan een slechte verliezer.
Poster: djdolivieira
Daarom doe ik niet mee aan die zooi. Een grote vriendjes politiek. Maar daar bestaat helaas de hele DJ wereld van. ??