DJ Statistiek eind 2010 (Topic 2009) (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MaximDJ    posted on 18-12-2009 13:56
Hoi DJR

Net zoals vorig jaar weer het DJ Statistiek Topic.

Wat was het hoogtepunt van 2010 op mzuiek gebied: Mijn bezoek aan Qlimax 2010

Dieptepunt van 2010: Justin Bieber.... en Sterretje

Eigen verbeteringen op DJ gebied: Beatmatchen enorm verbeterd

Eigen verslechteringen op DJ gebied: Draai minder goede opbouw naar een set als vorig jaar

Beste Topic 2010 van DJR: Buma/Stemra Topic. Erg zinvol

Slechtste Topic 2010 van DJR: Avatar beoordelen :P

Beste Innovatie op DJ gebied van 2010: Uhm....De NI Traktor X1

Beste muziekfestival van 2010: Bevrijdingsfestival Zwolle

Aanstormend talent gespot: Sterretje, whaha nee LOL Uhm.....Franky Rizardo

Vul hem maar in!!!

Kijken wat het verschil is met 2009!

Greetz

MaximDJ
Party Sensations. Excellence in entertainment.
User edit by MaximDJ on 24-12-2010 @ 11:07:22 (100%)

What do you think about DJ Statistiek eind 2010 (Topic 2009) ??

Vote :   

TH3llC    posted on 24-12-2010 12:25
Poster: Winston

Goede tweede is de link van Pioneer, die ervoor zorgt dat je op verschillende spelers muziek kan halen van 1 usb drive.

de link is niet alleen van pioneer hoor..
zelf mijn radius 3000's hebben dat..
Winston    posted on 24-12-2010 12:52
Hey, TH3IIC: dat is geweldig. Ik had het niet door, omdat ik American audio niet in de gaten houd. Ik snap niet dat de meeste andere merken dat niet doen.

@Tekhead: Ja dat is de needle drop. Innoverend is het, omdat men het eindelijk op digital decks begint te zetten. Eigenlijk wel ontzettend stom dat het niet eerder is gedaan. Op zijn best kon je een super fast search krijgen bij Pioneer of een 1 minute jump bij Denon. En z.a. T-to-the-J zei is het een simpele mouse/touch pad achtig ding.
Tic Toc
User edit by Winston on 24-12-2010 @ 12:53:02 (1%)
TH3llC    posted on 24-12-2010 15:02
Hey, TH3IIC: dat is geweldig. Ik had het niet door, omdat ik American audio niet in de gaten houd. Ik snap niet dat de meeste andere merken dat niet doen.

het is een zeer fijne functie, maar is wel traag als je er een HD aanhangt, bij usb's geen probleem
Tekhead    posted on 25-12-2010 02:41

@Tekhead: Ja dat is de needle drop. Innoverend is het, omdat men het eindelijk op digital decks begint te zetten. Eigenlijk wel ontzettend stom dat het niet eerder is gedaan. Op zijn best kon je een super fast search krijgen bij Pioneer of een 1 minute jump bij Denon. En z.a. T-to-the-J zei is het een simpele mouse/touch pad achtig ding.

Tja, innoverend vind ik een groot woord, maar t.o. andere merken van cd spelers is dat mss wel innoverend. Is het je mss ook al opgevallen hoeveel features er staan op een speler, die bedoeld zijn om het simpele gezoek en gebruik van platenspelers te copieeren?op een digitaal apparaat ? En er komen er nog regelmatig bij.?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
ArCee    posted on 25-12-2010 17:28
Dieptepunt van 2010: Degene die house en trance met elkaar proberen te vermengen tot Trouse!! Kansloos!!

Eigen verbeteringen op DJ gebied: Geen, iets bredere horizon gekregen op Trance gebied door de eigen ontwikkeling op Trance gebied..?

Eigen verslechteringen op DJ gebied: Geen.

Beste Topic 2010 van DJR: -

Slechtste Topic 2010 van DJR: Alle topics waarin het een Nederland - Belgie wedstrijd is geworden.

Beste Innovatie op DJ gebied van 2010: ConfusedConfused

Beste muziekfestival van 2010: Trance Energy!!

Aanstormend talent gespot: MATT SKYER!!
Estacy    posted on 25-12-2010 17:31

needle search was er ook al op de Numark NS7, die was er ruim voor de CDJ's
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tekhead    posted on 25-12-2010 18:16
Ah, dus toch helemaal geen innovatief product van Pioneer. Maak verder ook niks uit, als't maar doet, wat het verwacht wordt te doen.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Winston    posted on 25-12-2010 22:59
Poster: Tekhead
Is het je mss ook al opgevallen hoeveel features er staan op een speler, die bedoeld zijn om het simpele gezoek en gebruik van platenspelers te copieeren?op een digitaal apparaat ? En er komen er nog regelmatig bij.?

Ja. En op de Pioneer heb je nu dubbel: de drukknopjes en de draai/druk knop.
Tic Toc

This is an old Topic

No new postings for 5.133 days.
 Post CommentThat would be 171.1 months
or a whopping 14.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

209 Users online: 14 Guests (195 Unknown)
Pages generated today : 36.900
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 233.531.531