Poster: RusafliConcorde pro is een goede allround naald, en ook goed voor mee te scratchen, als je echt heel veel wil scratchen en raggen, zou ik eerder voor de concorde q-bert gaan, maar vergeet niet dat deze redelijk prijzig is.
Hij staat gewoon op zijn eigen voeten !! En hij doet dit idd bij elke plaat !!
Ik zal er idd eens een ander element instoppen !! Hij hapt idd veel stof !!
Iemand ervaring met een goed/betaalbaar element ? (uiteraard ook om te scratchen)
Concorde werd geroepen !! Maar welke ?
Poster: TekheadPoster: Rusafli
Hij staat gewoon op zijn eigen voeten !! En hij doet dit idd bij elke plaat !!
Ik zal er idd eens een ander element instoppen !! Hij hapt idd veel stof !!
Iemand ervaring met een goed/betaalbaar element ? (uiteraard ook om te scratchen)
Concorde werd geroepen !! Maar welke ?
Concorde pro is een goede allround naald, en ook goed voor mee te scratchen, als je echt heel veel wil scratchen en raggen, zou ik eerder voor de concorde q-bert gaan, maar vergeet niet dat deze redelijk prijzig is.
ik dacht net dat de concorde pro niet zo geschikt was om te scratchen.
Ik zou eens kijken naar een orthophon OM scratch, concorde scratch of DJ-S♠
Poster: RusafliAls je hem reverse laat draaien (met knopje) speelt hij dan ook niet de plaat gewoon af, of verspringt hij dan ook ?
is onzin !! ben absoluut niet te wild, eerder te zacht !!!
Maar ben er achter !! de arm is niet ok. Hij staat lichtelijk krom !! (laten nakijken bij dealer)
De arm heeft waarschijnlijk een flinke dreun gehad in het verleden en is krom (bijna niet te zien), maar net genoeg om niet meer goed te kunnen functioneren bij achteruit draaien.
Dus dat wordt een nieuwe arm bestellen . Balen?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.