behringer garantie
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Begint Behringer aantrekkelijk te worden?

-ja!

Voting is only possible for our Members
robbert    posted on 19-10-2005 00:22
Vandaag ben ik terug gegaan met mijn behringer mengpaneel, omdat ik een krakende fader heb. Geen probleem en het zou gewoon gemaakt worden.
Maar ik kwam aan bij rbsound (gelegen in stein) en daar zegt de eigenaar van de zaak dat behringer met een nieuwe soort garantie komt.

Vanaf januari krijg je een geheel nieuw product als je ook maar een klein probleem hebt. De eigenaar heeft me namelijk verteld dat het voor behringer goedkoper is om een geheel nieuw product te geven dan het oude te laten repareren. De garantie is 2 jaar, dus je kunt gewoon zeker 2 jaar lang lekker gratis dingen kapot laten gaan Happy, laughing
Nou is het voor ij extra voordelig omdat ik een vmx1000 heb en deze uit productie is gegaan. Nou heeft de verkoper gezegt dat als ik in januari terug kom, ik de opvolger van de vmx1000 krijg Happy, laughing Extra mooi dus.

Nou is de vraag: wordt het aantrekkelijk om Behringer te gaan kopen vanwege de goede garantie?
De faders enz zouden wel snel stuk gaan, maar als je toch een nieuwe krijgt!

What do you think about behringer garantie ??

Vote :   

SonicWalker    posted on 19-10-2005 01:13
Nou dat verbaast me niet. Het is gewoon goedkoper dat spul in China te laten produceren dan het hier in Europa te laten repareren. Maar blijkbaar hebben zij nog steeds kwaliteitsproblemen, want anders hadden ze dit nieuwe Garantie systeem niet nodig.

Aantrekkelijk? Nee hoor - goedkoop is duurkoop - dat zal toch wel inmiddels bekend zijn.
DavyJ    posted on 19-10-2005 08:00
of het aantrekkelijker word   denk ik niet     je kan dan beter een mixer koper van wat meer geld     maar dan 1 jaar garantie     maar dat je dan kwa kwaliteit een veel betere mixer hebt
PatrickBeuken    posted on 19-10-2005 13:03
Ff off-topic...

Ey, k kom ook regelmatig bij RB Sound... Leuke zaak, goede service, maar ze zijn wel heel erg duur he...

Ff on-topic...

Behringer wordt idd goedkoop geproduceerd in het oosten, maar ik heb graag Behringer producten. Ze hebben namelijk wel vaak de nieuwste van de nieuwste snufjes. Ok.. de kwaliteit is wat minder, maar daarvoor krijg je wel het nieuwste van het nieuwste. En tegen de tijd dat het apparaat kapot is gegaan, door zn mindere kwaliteit, koop je weer een ander product dat het nieuwste van het nieuwste is...
robbert    posted on 19-10-2005 14:52
@patrick

Ja je moet inderdaad erg goed uitkijken, maar er zijn ook een aantal dingen gewoon gelijk geprijsd.
Trouwens de numark axis-9 is dankzij mij 120 euro goedkoper geworden bij dei zaak Happy, laughing Ik had ze er namelijk op gewezen dat die speler wel erg duur was en toen zijn ze na gaan vragen bij numark hoeveel de speler nou moest kosten. Toen is er 120 van de prijs afgegaan Happy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 6.984 days.
 Post CommentThat would be 232.8 months
or a whopping 19.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

69 Users online: 16 Guests (53 Unknown)
Pages generated today : 35.285
Most visitors online this month : 97
Lifetime Pageviews since 2003 : 232.002.763