Poster: djjw
Leuk om te lezen dat bij iedereen de bpm counters niet in de buurt komen...
Gelukkig staan er op plaatsen waar ik sta wel cd spelers met werkende bpm counter,
dan heb ik het geluk om met de enige 8 cd spelers te mogen werken waarbij ze het wel doen!!
Wat een geweldig toeval!!
Verder heb je de bpm counters niet nodig, niemand niet...
Het is zoals al 100 x gezegd een kwestie van oefenen..
Maar waarom zou je die counters niet gebruiken als het er toch opzit?
Ik draai allround en het liefst in de mix..
Dan is het eigenlijk gewoon dat de bpm bij elke plaat een stuk uitelkaar ligt,
dus waarom zou je als richt lijn dat ding niet gebruiken, je hebt hem dan al een
stuk in de goede richting voor je ook maar geluisterd hebt....
Ik zeg ideaal!!!
Beetje fine tunen op het gehoor en whoppa volgende plaat!
Beetje raar om iets wat er op zit niet te gebruiken... mja ieder zijn eigen mening.
Poster: djjw
Leuk om te lezen dat bij iedereen de bpm counters niet in de buurt komen...
Gelukkig staan er op plaatsen waar ik sta wel cd spelers met werkende bpm counter,
dan heb ik het geluk om met de enige 8 cd spelers te mogen werken waarbij ze het wel doen!!
Wat een geweldig toeval!!
Verder heb je de bpm counters niet nodig, niemand niet...
Het is zoals al 100 x gezegd een kwestie van oefenen..
Maar waarom zou je die counters niet gebruiken als het er toch opzit?
Ik draai allround en het liefst in de mix..
Dan is het eigenlijk gewoon dat de bpm bij elke plaat een stuk uitelkaar ligt,
dus waarom zou je als richt lijn dat ding niet gebruiken, je hebt hem dan al een
stuk in de goede richting voor je ook maar geluisterd hebt....
Ik zeg ideaal!!!
Beetje fine tunen op het gehoor en whoppa volgende plaat!
Beetje raar om iets wat er op zit niet te gebruiken... mja ieder zijn eigen mening.
Poster: nils7
Indeed of zullen we de loop functie ook maar van CDJ's afhalen omdat het op platenspelers ook niet zit
Poster: djdolivieira
Ja maar dat eene heb niks met Beatmixen te maken. Dat doe ik ook als ik 70`s 80`s en 90`s draaii Ook soms als ik urban draai gooi ik ze er achter mekaar in. maar beatmizen zoals je bij House, Techno en Drum n Bass?maar ook met sommige Hiphop en RnB, dat is toch andere koek. Maar een beatcounter heb je niet nodig.?Het is makkeleijk als het er op zit. maar luisteren of een plaat sneller of langzaam moet dat is?de kust van Beatmixen. meer niet.??Poster: nils7
Indeed of zullen we de loop functie ook maar van CDJ's afhalen omdat het op platenspelers ook niet zit
Sorry nils7 een beetje onzin verhaal wat je zegd. dat is appels met peren vergelijken.
Poster: Winston
De SYNC knop is de logische evolutie van de bpm counter. Ben wel voorstander ervan. Zolang het goed werkt. Dan kan echt een ieder beatmixen. Het grote voordeel is dat je dit soort topics niet meer krijgt.
Poster: brechthe he, ben ik dan toch niet de enige die er zo over denkt
De waarde van dj verliest als iedereen dit kan...
Zag overlaatst ook een dj "prutsen" met virtual dj en de Sync knop....
Dit vind ik persoonlijk de vernedering voor alle dj's... . Het is nog altijd een kunst om muziek aan elkaar te mixen op het gehoor. Dit maakt gewoon een dj... Het vergt veel moeite maar je krijgt er ook respect voor in de plaats!
Poster: brecht
Dit vind ik persoonlijk de vernedering voor alle dj's... . Het is nog altijd een kunst om muziek aan elkaar te mixen op het gehoor. Dit maakt gewoon een dj... Het vergt veel moeite maar je krijgt er ook respect voor in de plaats!
Poster: Meks
Volledig mee een eens!!
Je bent?pas een dj? als je?kan beatmachen op het gehoor.
En ik blijf bij dat standpunt !
Poster: brecht
Poster: dacuba
@ Brecht, dus RH is geen echte DJ voor jou?
Poster: Meks
Waarschijnlijk heeft Brecht het over dj's die?beatmatchen met?sync knop.
Stel dat Richie Hawtin daarmee beatmatcht dan is hij voor mij geen echte dj.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.