Poster: DjVictorF
Tja, eerst leren zonder BPM te draaien! Straks leer je volledig op BPM draaien en heb je ineens cd spelers op een feest voor je waar geen BPM op zit..
Poster: Meks
Onrechtstreeks help het je?bij tal van andere mix technieken
Poster: Snoey
Je moet je oren trainen, niet je ogen! Dus gewoon een week oefenen, dan heb je het onder de knie.
Poster: Ilja
Ben puur van digitaal, en heb geen zin om de beats te gaan tellen, geef mij maar de counter ( zowel op mixer als op spelers ). ?Zet ze volgens de counter gelijk, en daarna ga ik even met Cue knop voorluisteren, en af en toe moet ie iets omhoog of omlaag. ?Maar de counters op Pioneers zijn zeer betrouwbaar.
Poster: DJJSHA HA HA sorry voor mijn synisme.
Vrijwel onmogelijk toch?
Poster: Tomazos
vind ik ook zo mooi..
in belgie worden radio plaatjes draaiers 'presentatoren' genoemt.. en in nederland 'dj'
toch?
Poster: Roov
Inderdaad, een echte DJ heeft geen BPM meters nodig
Poster: Tekhead
ja en dan vallen de display van je speler(s) of mixer uit
vroeger waren dat in belgie ook dj's, maar mits de dj tegnwoordig background is, en de taterraar geen plaatjes aan elkaar draaid, is de benaming in Belgie realistisch, en in NL oldskool.
vroeger waren dat in belgie ook dj's, maar mits de dj tegnwoordig background is, en de taterraar geen plaatjes aan elkaar draaid, is de benaming in Belgie realistisch, en in NL oldskool.
Poster: Gery
HA HA HA sorry voor mijn synisme.
Poster: Meks
Wat ik daarvan weet is dat?het wel nog Dj zijn op?TopRadio. EN dat ze het meeste zelf doen.
Maar dat?komt waarschijnlijk omdat meeste de?"presentatoren" op TopRadio zeer actieve dj zijn. Zelfs in?bepaalde bekende clubs in belgie. Maar verder ken ik ook geen radiostation meer waar het nog echte dj zijn zoals Tekhead zij.
Poster: aurelienvdvmental note, do not go online early in the morning after a shitload of booze ^
ej mellist, eeft van cauwenberghe u ni leren spellen ofzo? :p
Poster: XMatiC
Zo probeer ik het :
Ik doe het zo
1. met voor beluisteren (CUE) moet je eerst proberen om je beats even snel gaan ( niet dat liedje 1Bas.bas.bas.bas is en liedje 2? Bas....Bas....bas....bas....bas Dus moet je liedje 2 versnellen)
tot ze het zelfde zijn
2. dan begin je dus te beatmixen (dus 1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3,4 PLAY 1,2,3,4,1,2,... )
3. niet helemaal goed ? bijdraaien aan het jogwheel of kijken naar je pitch
Poster: GeryPoster: aurelienvdv^
ej mellist, eeft van cauwenberghe u ni leren spellen ofzo? :p
mental note, do not go online early in the morning after a shitload of booze ^
:p
ik zet hem gewoon gelyk en zie dan of het lied dat ik wil inmixen voor of 8er loopt, en pas ik dan aan met mn jog dat ie terug gelyk loopt en pitch ik ook bij, zo tt ie gelyk loopt
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.