Poster: Lead
Tja, ik heb de effecten een keetje gehoord en twijfel of je die ooit goed zult kunnen gebruiken. Ik heb helaas niet de ervaring ermee om je tot in de details te vertellen hoe de effecten werken, maar ik ben er neit echt over te speken.
Je hebt de kans gehad toen je bij mij een 909 af kwam geven
Effecten klinken helemaal niet zo beroerd. Vergeet niet dat we het over een mixer hebben van 400€, als de effecten daarvan beter zouden klinken dan een EFX500 zou Pioneer zich echt eens achter de oren moeten gaan krabben
Ik heb toevallig in de review van het apparaat de effecten online gezet, ik vind ze gelijkwaardig aan die van een DJM500.... ik vind de mixer zelfs schrikbarend dicht bij een DJM500 in de buurt komen. Ik durf zelfs hardop te beweren dat dit een "goed" gelukte kloon is. Voor zover je een DJM500 en goed in 1 zin mag noemen... wat dat betreft was de DJM600 al een grote stap voorwaarts en zijn de DJM1000, 909 en 707 toch echt wel het bewijs dat men naast een goede range aan cd spelers ook in staat is ontiegelijk mooie mixers te bouwen.
Ow en de RMX40 review staat hier Wat ik er van mee heb gekregen bij Reloop zelf is het een product wat redelijk goed loopt en waar weinig klachten over zijn... nu moet je dat laatste nooit van een fabrikant aan nemen en dus heb ik het zo links en rechts eens gechecked en het schijnt toch echt zo te zijn.