Hallo heb ferme twijfel voor mijn update in mijn gear
Ben momenteel in bezit van 2 synq XTRM-1 en Synq SMX-1 jb AM 50(monitors)
Heb gehoord van het gerucht van technics... Is het nu waar dat het gedaan is met de productie of niet...? Ik twijfel enorm over men volgende update... CDJ900's in set steken of nieuwe mixer.
What do you think about Twijfel voor update. ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ben ondertussen 3 jaar bezig met draaien. Ben heel tevreden van Serato en mijn synq's.. Deze zomer zou ik een update doorvoeren. Ben naar workshop geweest over de nieuwe pioneers. Voorlopig zijn er aan men mixer nog geen problemen. Dus denk dat ik voorkeur heb voor de CDJ900
Verlopig nog niet Woudtje? Denk over een jaar pas. Maar als je?zit te twijfelen tusen de CDJ1000MK3 en de CDJ900 zal ik voor de laatste gaan van wegens de meer funktie kwa MP3, Midi en?Recordbox.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 13-12-2009 @ 13:16:00 (4%)
ik vind de CDJ900/2000 overrated. ?ik zou voor 2e hands CDJ1000mk3 gaan en die met timecode gaan gebruiken. ?zal een stuk goedkoper zijn plus die nieuwe digitale spelers, wie wil er nu zijn muziek gaan kiezen op een scherm niet veel groter als dat van een mobiele telefoon met een stomme draaiknop! ?de usb feature is een leuke extra maar niet zijn meerprijs waard... en waarom zou je midi nodig moeten hebben op een cd speler? ?Ik heb mij nu heel goedkoop cdj1000 gekocht (750 euro per speler, slechts 6 keer thuis gebruikt) dus 't is nu de moment om goed materiaal te kopen voor weinig geld. ?Ik zie de 900/2000 nog lang niet de 1000 van de troon als industry standaard te stoten...
De 2000 wordt sowieso wordt sowieso de standaard, daar twijfel ik niet aan. Ben van plan deze zomer misschien CDJ-1000mk3 te kopen
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community