Poster: VinceCortez
.
Het is maar wat je gewent bent , ik kreeg bij mijn NUMARK STEALTH CONTROL ook Traktor LE en heb m er meteen van mn pc afgeknikkerd en de cd netjes in de KLIKO gelegt.
Poster: dp_
Traktor LE is gewoon uitgestripte versie van traktor. Als je 100 euro betaald heb je de pro versie en heb je in mijn opinie het beste DJ programma dat er bestaat! LE versie is soort veredelde demo, maar geeft je wel grote korting op de pro? En virtualDJ, dat is pas kliko-waardig.
Poster: Roalin
Voel je niet aangevallen, maar ik vind dat jij (VinceCortez) op dit moment meer onzin kwebbelt dan dp_
Ik heb mn reply bovenstaande al veranderd , over kwebbelen gesproken : fruityloops en ableton kun je toch ook niet met elkaar vergelijken ?
daarom zeg ik , het is maar net wat je gewent bent , kraak Virtual DJ dan niet af want daar is niks mix mee en mix er al jaren mee zonder problemen !
En nogmaals over usb en firewire : firewire IS gewoon stabieler en sneller dan usb . . .
Quote van Tweakers : USB (2.0) heeft een gedeelde bandbreedte, FireWire een vaste. Daarbij scheelt 400 t.o.v. 480 niet al te veel. FireWire heeft dus een constantere datadoorvoer die gegarandeerd is, hang je een USB 2.0 apparaat aan je computer dan vertraagt dat de rest van je USB apparaten.
Duidelijk toch ?
ik kraak helemaal niks af , wat een gezeik man , ik geef alleen advies waarvan ik denk dat goed is , je mag toch je mening geven op dit forum ?
ik kraak helemaal niks af , wat een gezeik man , ik geef alleen advies waarvan ik denk dat goed is , je mag toch je mening geven op dit forum ?
wannes951?had een vraag en die heb ik beantwoord , mijn mening , ik zou zeggen neem usb met traktor dj dan is t probleem opgelost en is iedereen blij ok ?
Poster: dp_
Traktor LE is gewoon uitgestripte versie van traktor. Als je 100 euro betaald heb je de pro versie en heb je in mijn opinie het beste DJ programma dat er bestaat! LE versie is soort veredelde demo, maar geeft je wel grote korting op de pro? >>>>En virtualDJ, dat is pas kliko-waardig<<<<