Poster: qntr0l
Ik ga een gewaagde uitspraak doen:
IK GA VOLLEDIG OVER OP DIGITAAL DRAAIEN!
Wat zeggen jullie?
Poster: qntr0l
Ik ga een gewaagde uitspraak doen:
IK GA VOLLEDIG OVER OP DIGITAAL DRAAIEN!
Wat zeggen jullie?
Poster: Esmee
jee vanmiddag weer tot een uur of 5 naar school...
generale repetitie van 1 of ander groot toneelstuk wat ze vrijdag op gaan voeren... alleen zonder mij kunnen ze het niet(ik ben hoofd van geluid + licht op mn school
)
ja wat is HM?
Poster: danielvds
Net op een schoolfeest gedraait in de Nachtburgemeester in Utrecht. Was echt gezellig tot dat de organisatie naar ons toe komt dat we over 10 minuten moeten stoppen (een uur eerder dan afgesproken).. Waren problemen met de toiletten of ietsEcht jammer!
Morgen draaien in Club Lux, nog mensen die morgen uitgaan/draaien in Utrecht? Nu toch maar gaan slapen moet straks om 7.00 m'n bed weer uit..
Poster: ccc
Echt waar zeg. Open ik die hidden message op men stage. Loopt alles hier vast. FF nadenken gast voordat je zoiets onnozels doet. Haal het uit de topic start van de late leeuw.
Poster: justjustin
?ik kan er 1x om lachen maar ik ben het goed zat!!
Poster: RemcoV
Dan moet je er niet op klikken....
Je ziet toch heel duidelijk links onder in je scherm www.rickroll.nl staan als je met de muiscursor op de link gaat staan
Poster: OneSixty
.
Poster: jannickv
en dan krijg je van die posts -_- ik dacht dat het niveau van de late leeuw al genoeg gedaald was... als er nog ook nog eens 500 "checks" bijkomen kan er overmorgen al weer een nieuwe open
Poster: RemcoV
Dan moet je er niet op klikken....
Je ziet toch heel duidelijk links onder in je scherm www.rickroll.nl staan als je met de muiscursor op de link gaat staan
Poster: OneSixty
idd, ik moest hem even checken, maar ik heb die post gewijzigd en mijn zegje gedaan.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.