Poster: JollyJunkieViel me ook op. Voor zo een kersttijd zijn de members niet erg vreedzaam hierzo. ;P
Maar hoe laag ligt het niveau dan nu?Het niveau wordt op het moment vooral verpest door de 'ruzies' hier, alles gaat goed maar als er een iemand begint met brutaal en onrespectvol dan lijkt het wel alsof de rest (weer lang niet iedereen) denkt dat ze een goed excuses hebben om dat ook te gaan doen, terwijl dit natuurlijk niet het geval is.
Poster: Dj_Fantasy
W
Heidi Klum
Sorry voor sommige onder ons.. but she like's it black
Op z'n zeehondjes ....... on the beach, ...... z.a. het hoort ..... (eerste foto)
Poster: Winston(eerste foto)
Poster: Snoey
Maar dat was alleen om de motor aan te zetten, cue'en en je track in starten deed je met de hand op het vinyl. Die play en de cue knop zijn daar voor de vervanger geworden.
Poster: JollyJunkie
Het niveau wordt op het moment vooral verpest door de 'ruzies' hier, alles gaat goed maar als er een iemand begint met brutaal en onrespectvol dan lijkt het wel alsof de rest (weer lang niet iedereen) denkt dat ze een goed excuses hebben om dat ook te gaan doen, terwijl dit natuurlijk niet het geval is.
Poster: Adrien1989
En drank.
Poster: Bouncy
T zijn allemaal echte artiesten...
Poster: Stefjuuh
En harddrugs...
Hmm.. isst nou alweer op?
Ik hoop dat mensen begrijpen dat dit niet serieus bedoelt is..:p
Poster: Saskia
DJR wordt 1 groot zeik forum. Stop met zeiken mensen kom op. Ik ga me niet de moeite doen om al die pagina's vol discussies door te lezen.
Het is bijna kerst
laten we het op one love houden.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.