De Late Leeuw Chatcorner Deel 29! (21/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

DjVictorF    posted on 08-12-2009 16:36
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
User edit by DjVictorF on 08-12-2009 @ 21:32:19 (11%)
Mod edit by Lead on 11-12-2009 00:02 (10%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 29! ??

Vote :   

Tomazos    posted on 14-12-2009 19:59
Poster: DjVictorF

In het begin zullen de clubs dan denk ik niet meteen die dj's nemen en een andere boeken. Daardoor zullen denk ik nog niet veel ze meteen op hun rider durven zetten.

ken paar clubs die de cdj 2000 al hebben staan juist omdat ze vermoeden dat de rider gaat veranderenHappy, laughing

clubs passen zich wel aan hoor..
word gewoon mee genomen in jaar begroting Happy, laughing
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Snoey    posted on 14-12-2009 20:11
Poster: DjVictorF

Ja eigenlijk wel. Maar toch blijf ik volhouden dat het nog een tijdje duurt voordat mensen ze op hun rider gaan zettenCool

Dat mag, maar je onderbouwing moet wel kloppen.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Tekhead    posted on 14-12-2009 20:50
denk je echt dat top dj's wakker liggen van welke gear er aanwezig is, top materiaal is er altijd aanwezig, en een top dj kan met alles draaien
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Dj_Fantasy    posted on 14-12-2009 20:52
Op Mental Theo zijn rider staan ze al!
dj2dj.nl
Tekhead    posted on 14-12-2009 20:54
tja, z'n naam zegt al genoeg MENTAL
Dj_Fantasy    posted on 14-12-2009 20:55
vindt het niet bepaald grappig... mensen moeten meegaan met de nieuwe technology, en van vindt ik dat mensen zoals Theo en charly lownoise enzo er zeker moeten bij meegaan!
Pioneers van de oudere dagen van Happy Hardcore en Early Rave moeten nu niet blijven stilstaan.
dj2dj.nl
MaximDJ    posted on 14-12-2009 21:16
Poster: Tekhead
denk je echt dat top dj's wakker liggen van welke gear er aanwezig is, top materiaal is er altijd aanwezig, en een top dj kan met alles draaien

Haha, nee echt niet inderdaad. Top DJ's draaien toch relatief gezien meer in de grote clubs, waar er idd altijd top materiaal aanwezig is. Alleen denk ik ook niet dat ze blij zijn met 2 DAP cd spelertjes. Misschien zullen ze wel wat in de boekingsvoorwaarden hebben staan over Gear
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Snoey    posted on 14-12-2009 21:22
Net de season finale van Californication season 3 gekeken.

Wat een prachtige aflevering! Dat je zo kan meeleven met de hoofdpersoon en je bijna de tranen in je ogen krijgt.?

Het hele seizoen is weer echt een aanrader!?

Straks de season finale van Dexter season 4 kijken!

Verder nog 2 nieuwe afleveringen heroes en wat oude afleveringen van super natural en curb your enthusiasm.
User edit by Snoey on 14-12-2009 @ 21:26:00 (40%)
Tekhead    posted on 14-12-2009 21:24
Poster: MaximDJ

Haha, nee echt niet inderdaad. Top DJ's draaien toch relatief gezien meer in de grote clubs, waar er idd altijd top materiaal aanwezig is. Alleen denk ik ook niet dat ze blij zijn met 2 DAP cd spelertjes. Misschien zullen ze wel wat in de boekingsvoorwaarden hebben staan over Gear

EEn organisator die dergelijke dj's boekt (en dus kan betalen) zal geen DAP-pertjes laten aanrukken
Ashley    posted on 14-12-2009 21:32
Poster: Snoey
Net de season finale van Californication season 3 gekeken.

Wat een prachtige aflevering! Dat je zo kan meeleven met de hoofdpersoon en je bijna de tranen in je ogen krijgt.?

Het hele seizoen is weer echt een aanrader!?

Straks de season finale van Dexter season 4 kijken!

Verder nog 2 nieuwe afleveringen heroes en wat oude afleveringen van super natural en curb your enthusiasm.

lekker aan de series dus vandaag Winking my eye
Maar wat nou als het lukt, mama?
JollyJunkie    posted on 14-12-2009 21:54
Ja hee zeg, ben ik bezig met een verhaal te typen in het leeftijd topic. Ben ik meer als een halfuur mee bezig geweest, is hij op slot -,-
Heeft iemand er iets op tegen als ik het hier post want dit komt toch wel behoorlijk kut over...
En het is niet stokend, dus dat is het probleem niet Happy, laughing
Bouncy    posted on 14-12-2009 21:59
Laat maar komen... waarom niet?
MaximDJ    posted on 14-12-2009 22:00
Uhm, tja, dat kan je doen. Maar het is niet de bedoeling, omdat het Leeftijd topic nou dicht is, we hier verder gaan. Daarom is het natuurlijk niet gesloten. Laat het maar gewoon, om verdere discussie's te voorkomen. Je weet wat ervan gaat komen denk ik Winking my eye
Party Sensations. Excellence in entertainment.
JollyJunkie    posted on 14-12-2009 22:04
Omdat mensen het misschien niet vinden als ik het ga posten terwijl het eigenlijke topic al dicht is, daar ben ik het trouwens ook niet mee eens, wel dat er gekapt moest worden met 'ruzie?n' maar niet met de discussie, want van dat soort dingen wordt DJR beter naar mijn mening, soort van democratie.?Cool
Adrien1989    posted on 14-12-2009 22:06
Voor de mensen die zin hebben een lekker techno mixje te luisteren Happy, laughing:
Snoey    posted on 14-12-2009 22:13
Poster: Ashley

lekker aan de series dus vandaag Winking my eye

maandag is serie dag voor mij, dan bestel ik altijd lekker eten, en dan lekker de hele avond / nacht series kijken.?

Damn dit was de beste Californication aflevering ooit! Normaal gaan series meestal na de eerste 2 seizoenen achteruit, maar deze wordt elk seizoen beter.

Helaas zijn alle top series voorbij (Entourage, Dexter, Californication), dus moet ik wachten tot en met volgend jaar wachten op de nieuwe seizoenen. Alleen Heroes is nog niet afgelopen.

Maar in Januari / Februari begint het nieuwe seizoen van Skins weer! Kan ik me daar op verheugen. En tot die tijd heb ik nog 4 seizoenen Super natural liggen, 2 seizoenen Curb, 3 seizoenen 30rock en het eerste seizoen van the Soprano's. Alleen halen die het bij lange na niet bij Entourage, Californication, Dexter, Heroes en Skins!
User edit by Snoey on 14-12-2009 @ 22:14:31 (4%)
JollyJunkie    posted on 14-12-2009 22:20
Ja als niemand zegt dat ze het echt niet willen dan doe ik het gewoon, als een mod het er niet meer eens is dan verwijdert hij het maar Happy, laughing.

Ik ben 14, betekent dit dat ik bij voorbaat een idioot ben?

Van sommige members ben ik wel een beetje verbaasd over wat ze hier nu posten, ik vind de stokende reacties van Matezo, The-Melody en Tomazos echt verschrikkelijk, ook bijzonder inhoudloos, dit ben ik niet gewend van hen.

Ik ben het met Tomazos eens dat sommige topics irritant zijn (lang niet alle, zo erg zijn de meeste nou ook weer niet, dat is ook een probleem, alles wordt op dit moment verschrikkelijk overdreven Happy, laughing) maar dat dit gekoppeld wordt aan leeftijd vind ik nergens op slaan.

Dat mensen niet goed spellen of geen goede zinsstructuur maken is ook vervelend, maar het is nog niet verschrikkelijk zolang je het maar begrijpt, al is het wel een regel dat er gewoon ABN wordt gesproken op dit forum, maar hier doet Tomazos zelf (en een boel anderen ook niks op uit), denk trouwens niet dat dit een aanval op Tomazos is, ik gebruik hem gewoon even als voorbeeld Happy, laughing.

En stel jij je eens voor dat je 12 bent, of wat voor leeftijd onder de 16 dan ook, en je wilt heel graag beginnen met draaien, je hebt al veel gekloot in Virtual DJ (of andere DJ programma's) en je wilt graag wat meer weten.

Hoe zou jij het dan vinden als je hier helemaal afgezeken wordt door mensen, die naar mijn mening zelf ook denken dat ze meer kunnen maken aangezien ze wel boven de 16 zijn (let op: ik heb het hier weer lang niet over iedereen), alleen maar omdat je wat jonger dan de meeste mensen bent?

En je moet ook even bedenken dat mensen onder de 16 ook wat minder 'slim' zijn dan mensen boven de 16, natuurlijk een Search-knop kunnen ze wel gebruiken, maar vanaf 16 wordt je 'volwassen' en wordt je ook zelfstandig, dus mensen onder de 16 vinden het waarschijnlijk een stuk moeilijker om alles zelf op te zoeken. Ze hebben liever dat ze geholpen worden door andere mensen, en daar is dit forum toch ook voor (natuurlijk om ook even lekker te lullen Winking my eye). Als je liever geen andere mensen helpt dan kan je je beter niet registreren.

Misschien is het wel een goed idee om op de een of andere manier erg goed duidelijk te maken aan nieuwe members dat er al erg veel topics aangemaakt zijn en dat veel dingen daar al in staan, en dat je het op kan zoeken met de Search-knop, zodat het niet nodig is om een nieuw topic aan te maken.

Dit zou dan wel echt goed duidelijk gemaakt moeten worden, zodat je er zeker van bent dat ze het gelezen hebben, en als ze er dan vervolgens nog niks op uit doen, krijgen ze een waarschuwing, en vervolgens kunnen ze gebanned worden, tenzij ze een goede reden hebben.

Ik vind namelijk dat dit niet erg goed duidelijk gemaakt wordt, natuurlijk wel als iemand al een bestaand topic opent, maar als je registreert niet, zou dit wel zo zijn, dan was het helemaal niet meer nodig om dat ene 'domme' topic aan te maken.

Het zou ook fijn zijn als iedereen gewoon even wat meer rekening met elkaar zou houden, veel mensen kijken hier alleen vanuit hun eigen standpunt maar een jongetje (mag ik iemand rond de 11 zo noemen, ook al ben ik zelf pas 14?) bekijkt alles heel anders.

En als je niet wilt reageren op jongere mensen (misschien omdat je jezelf 'beter' voelt?) doe dat dan ook niet, zou ik wel een beetje sneu vinden, maar goed, als je dat niet wil dan doe je dat lekker niet, jouw mening Happy, laughing.

Ik heb volgens mij behoorlijk wat tekst getypt, ik hoop dat het van een hoog-genoeg niveau is voor jullie Winking my eye, hopelijk waarderen jullie het.

Bedankt voor het lezen?Cool?

Snoey    posted on 14-12-2009 22:40
Feit blijft wel wanneer je bepaalde eisen gaat stellen aan je members, dat naast de drempel om aan te melden, het niveau van het forum omhoog gaat. Nu hebben we de pro sectie, maar die rang wordt alleen uitgereikt wanneer je 100en reacties hebt geplaatst in de topics.

En het is natuurlijk heus niet zo dat alle jonge mensen niks toevoegen aan het forum, maar wanneer iemand van zich aanmeld en wil weten welke draaitafel beter is, maar niet eens de moeite neemt om zich voor te stellen of correcte spelling en interpunctie toe te passen, dan is dat irritant. Die topics hebben ook geen toegevoegde waarde aan het forum. En meestal zijn dit jonge mensen die deze topics openen.

En er zijn ook members met pro status en hogere leeftijd, die niet altijd even zinnige dingen zeggen. Ik kan er af en toe ook wat van, als ik me dag niet heb. Misschien is het dan een idee, om de pro status toe te wijzen aan de members die zich wel naar de waarden en normen gedragen, dat van dit forum verlangt wordt. En wanneer deze pro zich na het behalen van zijn rang niet er naar handelt, moet zijn rang kunnen worden ontnomen, en mag hij of zij weer proberen om de rang opnieuw toegewezen te krijgen.

Ik denk dat je op deze manier beide partijen tevreden stelt, zonder een bepaalde doelgroep aan te vallen. Want alleen selecteren op leeftijd is discriminatie!
Winston    posted on 14-12-2009 22:42
Poster: Adrien1989

Whewhe, Denon spelers hebben dat probleem bijvoorbeeld vrijwel nooit. Het is een welbekend zwak punt van de Pioneer spelers. Moet gewoon tegen een stootje kunnen, en dat kan het helaas niet.?

Nou vind ik die knoppen van de Denon ook niet geweldig, maar heb ze nog nooit kapot gezien. Hier in een discotheek in Zandvoort staan ze al 2 jaar, en die dj's zijn er niet zuinig mee als ik ze er over hoor. 1tje zei zelfs een keer tegen mij, ik sla altijd zo hard op de Denons, maar ik krijg ze maar niet stuk!?

Die pioneer knopjes, als ze nog niet lam zijn, reageren gewoon super snel en goed. Alleen jammer dat ze niet al te lang mee gaan.?

Van het weekend had ik 2 cdj1000 mk3's waarvan de hotcues ook niet meer 100% waren. Druk je meerdere keren achter elkaar op zo'n hotcue, pakt ie hem soms niet.
  Ik vraag me ook af of dit in het draaitafel tijdperk vaak voorkwam dat de start/stop knop kuren vertoonde, niet perse de SL1200.
Tic Toc
User edit by Winston on 14-12-2009 @ 22:43:45 (3%)
Snoey    posted on 14-12-2009 22:50
Maar dat was alleen om de motor aan te zetten, cue'en en je track in starten deed je met de hand op het vinyl. Die play en de cue knop zijn daar voor de vervanger geworden.
Roalin    posted on 14-12-2009 22:51
Poster: JollyJunkie

Misschien is het wel een goed idee om op de een of andere manier erg goed duidelijk te maken aan nieuwe members dat er al erg veel topics aangemaakt zijn en dat veel dingen daar al in staan, en dat je het op kan zoeken met de Search-knop, zodat het niet nodig is om een nieuw topic aan te maken.

dmv een 'eerste' pm ofzoiets. De algemene voorwaarden (of iets in die richting) worden toch nooit gelezen.
Iets wat ik inderdaad mis op DJR is dat nergens verteld wordt hoe het werkt (of iig niet makkelijk te vinden is) zoals alle tags, hoe je links invoegt, hoe je foto's moet invoegen, enzovoort enzovoort.

Dit zijn beide vrij simpele oplossingen die veel leed kunnen besparen!

Edit: Waarom gaat dat quoten en editten zo moeilijk samen!?!?
User edit by Roalin on 14-12-2009 @ 22:54:00 (13%)
JollyJunkie    posted on 14-12-2009 22:53
Maar is dat niet iets positiefs dan, dat het niveau van het forum omhoog gaat?
Voorstellen vind ik ook nog steeds niet zo nuttig, ik snap wel waarom veel mensen het doen, maar een introductie zoals: Hallo ik ben Jan, ik woon in Amsterdam en ik draai vooral House, ik hoop hier veel te leren. Daar hebben we natuurlijk niet zoveel aan...
Sommige mensen kunnen ook gewoon wat minder goed zinnen maken, en het gaat toch ook niet enkel erom dat het niveau van het forum omhoog gaat, het lijkt me dat het er vooral omgaat dat mensen geholpen worden.
En zoals ik al (zo ongeveer) zei: Als je het irritant vind lees het dan gewoon niet en reageer ook niet (tenzij er nog geen enkele post is, dan zou je even kunnen zeggen dat zijn/haar verhaal waarschijnlijk nauwelijks gelezen wordt aangezien het heel erg irritant is om te lezen).?
Zo leren die mensen het van zelf wel en zullen ze gewoon wel goed moeten spellen als ze een reactie willen.
Iedereen heeft natuurlijk wel eens een slechte dag, maar van jou weet ik dat je ook vaak goede/leuke/inhoudvolle reacties plaatst, en die Pro status die jij wilt (snap ik wel Happy, laughing) is er in principe dus gewoon al, namelijk de Pro+ status, dit kan echter wel voor wat verwarring zorgen.
Winston    posted on 14-12-2009 22:56
Poster: Snoey
Maar dat was alleen om de motor aan te zetten, cue'en en je track in starten deed je met de hand op het vinyl. Die play en de cue knop zijn daar voor de vervanger geworden.
  Nope, daarvoor is speciaal de super goede scratch emulating jog voor uitgevonden zodat je gewoon met je hand start en stopt precies zoals op een draaitafel. Alleen deejays die niet weten te draaien gebruiken de play en cue knoppen. Daarom gaan die dingen nu stuk. Bv. Ferry Corsten start op het jog op de ouderwetse manier. Hahaha, ik krijg nu geen wysiwyg, maar een heleboel code. Kan de tenminmix lijsten dus ff niet updaten. Ook geen smileys zetten. etc.
Tic Toc
Roalin    posted on 14-12-2009 22:57
Poster: JollyJunkie
Maar is dat niet iets positiefs dan, dat het niveau van het forum omhoog gaat?

Hoeft niet perse, maar blijkbaar is er wel behoefte aan dat het niveau omhoog gaat!

Ik zei in m'n vorige post dat veel leed bespaard kan worden; dit is natuurlijk een relatief iets. Maar gezien het topic wil men graag een hoger niveau.
JollyJunkie    posted on 14-12-2009 23:04
Maar hoe laag ligt het niveau dan nu?
Volgens mij toch niet zo heel laag, voor mij hoeft het niveau niet hoger hoor.
Het niveau wordt op het moment vooral verpest door de 'ruzies' hier, alles gaat goed maar als er een iemand begint met brutaal en onrespectvol dan lijkt het wel alsof de rest (weer lang niet iedereen) denkt dat ze een goed excuses hebben om dat ook te gaan doen, terwijl dit natuurlijk niet het geval is.
En we kunnen het niveau toch ook gewoon even aanpassen als er iemand met een wat mindere woordenschat/kennis iets post?

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

227 Users online: 136 Guests (91 Unknown)
Pages generated today : 3.241
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.857.071