Poster: DjVictorF
In het begin zullen de clubs dan denk ik niet meteen die dj's nemen en een andere boeken. Daardoor zullen denk ik nog niet veel ze meteen op hun rider durven zetten.
Poster: DjVictorF
Ja eigenlijk wel. Maar toch blijf ik volhouden dat het nog een tijdje duurt voordat mensen ze op hun rider gaan zetten
Poster: Tekhead
denk je echt dat top dj's wakker liggen van welke gear er aanwezig is, top materiaal is er altijd aanwezig, en een top dj kan met alles draaien
Poster: MaximDJ
Haha, nee echt niet inderdaad. Top DJ's draaien toch relatief gezien meer in de grote clubs, waar er idd altijd top materiaal aanwezig is. Alleen denk ik ook niet dat ze blij zijn met 2 DAP cd spelertjes. Misschien zullen ze wel wat in de boekingsvoorwaarden hebben staan over Gear
Poster: Snoey
Net de season finale van Californication season 3 gekeken.
Wat een prachtige aflevering! Dat je zo kan meeleven met de hoofdpersoon en je bijna de tranen in je ogen krijgt.?
Het hele seizoen is weer echt een aanrader!?
Straks de season finale van Dexter season 4 kijken!
Verder nog 2 nieuwe afleveringen heroes en wat oude afleveringen van super natural en curb your enthusiasm.
Poster: Ashley
lekker aan de series dus vandaag
Poster: Adrien1989Ik vraag me ook af of dit in het draaitafel tijdperk vaak voorkwam dat de start/stop knop kuren vertoonde, niet perse de SL1200.
Whewhe, Denon spelers hebben dat probleem bijvoorbeeld vrijwel nooit. Het is een welbekend zwak punt van de Pioneer spelers. Moet gewoon tegen een stootje kunnen, en dat kan het helaas niet.?
Nou vind ik die knoppen van de Denon ook niet geweldig, maar heb ze nog nooit kapot gezien. Hier in een discotheek in Zandvoort staan ze al 2 jaar, en die dj's zijn er niet zuinig mee als ik ze er over hoor. 1tje zei zelfs een keer tegen mij, ik sla altijd zo hard op de Denons, maar ik krijg ze maar niet stuk!?
Die pioneer knopjes, als ze nog niet lam zijn, reageren gewoon super snel en goed. Alleen jammer dat ze niet al te lang mee gaan.?
Van het weekend had ik 2 cdj1000 mk3's waarvan de hotcues ook niet meer 100% waren. Druk je meerdere keren achter elkaar op zo'n hotcue, pakt ie hem soms niet.
Poster: JollyJunkie
Misschien is het wel een goed idee om op de een of andere manier erg goed duidelijk te maken aan nieuwe members dat er al erg veel topics aangemaakt zijn en dat veel dingen daar al in staan, en dat je het op kan zoeken met de Search-knop, zodat het niet nodig is om een nieuw topic aan te maken.
Poster: SnoeyNope, daarvoor is speciaal de super goede scratch emulating jog voor uitgevonden zodat je gewoon met je hand start en stopt precies zoals op een draaitafel. Alleen deejays die niet weten te draaien gebruiken de play en cue knoppen. Daarom gaan die dingen nu stuk. Bv. Ferry Corsten start op het jog op de ouderwetse manier. Hahaha, ik krijg nu geen wysiwyg, maar een heleboel code. Kan de tenminmix lijsten dus ff niet updaten. Ook geen smileys zetten. etc.
Maar dat was alleen om de motor aan te zetten, cue'en en je track in starten deed je met de hand op het vinyl. Die play en de cue knop zijn daar voor de vervanger geworden.
Poster: JollyJunkie
Maar is dat niet iets positiefs dan, dat het niveau van het forum omhoog gaat?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.