Poster: Sandr
Ja tuurlijk gaat niet iedereen volgende week hier aan beginnen... Dat duurt nog wel een jaar maar dan nog.. Je koopt cdj's voor een langere termijn, niet voor een jaartje!
Poster: Sandr
Klopt helemaal.... En ik hoef ook niet persee een cdj 2000 want ik blijf toch cd's branden of ga over op timecode simpelweg omdat ik op meer plaatsen draai en lang niet overal een cdj 900/2000 komt te staan....
Maar als je in de positie ben om eisen te gaan stellen (grote dj's) doe je dat ook en dus zullen er over een jaartje wel cdj2000's in de riders verschijnen!
Als je nu genoeg cdj 1000mk3's hebt staan is het geen probleem, maar als je toch wat moet gaan kopen kan je net zo goed 2000's kopen volgens mij.... En uiteraard vind ik het stiekem ook wel leuk om 2 nieuwe spelers te krijgen
Poster: Bart_
Kutmicroswitches van m'n CDJ-800MK2.
Ben ik juist lekker aan het draaien. Druk een maal op cue, begint het liedje te spelen...
En als hij op cue staat en je raakt de behuizing aan begint hij ook te spelen.
Wel klotezooi, aangezien ik vrijdag moet draaien.
Zometeen dus belletje reparateur doen, of toevallig hier iemand die goed om kan met de soldeerbout en een 2 of 4 microswitches heeft liggen voor de CDJ-800MK2? (en dan bedoel ik echt goed, geen knoeier zoals mij)
Poster: Snoey
Juist de bekende dj's moeten het nu al op een rider zetten, des te sneller staan ze in de clubs. Als het goed is volgt de rest uiteindelijk van zelf, zolang het balletje maar blijft rollen.?
Deze klacht hoor je heel veel, maar ja dat is all??n onze eigen fout , moeten we maar niet zo hard op de knopjes drukken, dat is wat je als reactie krijgt.?
@ Victor
Vrees daar maar niet voor hoor, als een Escape of Panama een bepaalde dj willen boeken, gaan ze hem echt niet weigeren als der een cdj2000 op de rider staat.
Poster: Adrien1989
Whewhe, Denon spelers hebben dat probleem bijvoorbeeld vrijwel nooit. Het is een welbekend zwak punt van de Pioneer spelers. Moet gewoon tegen een stootje kunnen, en dat kan het helaas niet.?
Poster: DjVictorF
Escape of Panama niet, maar de kleinere clubs of feesten wel.
Ga er maar vanuit dat de A klassen van de Nederlandse dj's niet zo snel in de kleinere clubs staan.
Ben wel benieuwd of ze van de zomer in Bloemendaal staan.
Poster: SnoeyPoster: Adrien1989
Whewhe, Denon spelers hebben dat probleem bijvoorbeeld vrijwel nooit. Het is een welbekend zwak punt van de Pioneer spelers. Moet gewoon tegen een stootje kunnen, en dat kan het helaas niet.?
Nou vind ik die knoppen van de Denon ook niet geweldig, maar heb ze nog nooit kapot gezien. Hier in een discotheek in Zandvoort staan ze al 2 jaar, en die dj's zijn er niet zuinig mee als ik ze er over hoor. 1tje zei zelfs een keer tegen mij, ik sla altijd zo hard op de Denons, maar ik krijg ze maar niet stuk!?
Die pioneer knopjes, als ze nog niet lam zijn, reageren gewoon super snel en goed. Alleen jammer dat ze niet al te lang mee gaan.?
Van het weekend had ik 2 cdj1000 mk3's waarvan de hotcues ook niet meer 100% waren. Druk je meerdere keren achter elkaar op zo'n hotcue, pakt ie hem soms niet.
Standaard van C naar A werken, scheelt een hoop boosheid op je spelert!
Bij een groot feest kijken ze echt niet op van die paar 100 meer aan verhuur :/.
Bij een groot feest kijken ze echt niet op van die paar 100 meer aan verhuur :/.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.