De Late Leeuw Chatcorner Deel 29! (19/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

DjVictorF    posted on 08-12-2009 16:36
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
User edit by DjVictorF on 08-12-2009 @ 21:32:19 (11%)
Mod edit by Lead on 11-12-2009 00:02 (10%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 29! ??

Vote :   

Tomazos    posted on 14-12-2009 07:51
weltrusteHappy, laughing
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
-FLoriZ-    posted on 14-12-2009 08:16
Poster: Ashley
voor de mensjes met een blackberry voeg mijn pin even toe: 2142EA78 Happy, laughing
  Ik heb nog wel een oude vodafeune blackberry, maar daar zit jammer genoeg geen tegoed meer op voor iets ;p
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Adrien1989    posted on 14-12-2009 08:39
Poster: Esmee

precies Happy, laughing t gaat om de sfeer!
pff maandag ochtend is altijd zooo zwaaaaaar Cool

Ik kwam er vandaag om vijf uur uit. Moet zeggen dat ik het er later in de week zwaarder mee heb Tongue.
Esmee    posted on 14-12-2009 09:20
pfff
nja ik heb op maandag standaard 1e uur les en dan 2e en 3e tussenuur....
maar je hebt gelijk, de donderdag is voormij het zwaarst, vrijdag heb ik 1e uur vrij Happy, laughing

pfff t is koud buiten Cool(ik ben natuurlijk wel zo'n iemand die nog klaagt dat het koud is terwijl ik mn muts + handschoenen aan heb Happy, laughing)
Bouncy    posted on 14-12-2009 09:35
Met 1 en 3kwart long in de les zitten.... lekker achterover zodat m'n longen genoeg ruimte hebben Happy, laughing
DjVictorF    posted on 14-12-2009 09:47
Over een half uurtje een repetitie M&O wat een feest!
Adrien1989    posted on 14-12-2009 09:48
Poster: Esmee
pfff
nja ik heb op maandag standaard 1e uur les en dan 2e en 3e tussenuur....
maar je hebt gelijk, de donderdag is voormij het zwaarst, vrijdag heb ik 1e uur vrij Happy, laughing

pfff t is koud buiten Cool(ik ben natuurlijk wel zo'n iemand die nog klaagt dat het koud is terwijl ik mn muts + handschoenen aan heb Happy, laughing)

Luie schoolleven is voor mij voorbij whewhe, elke dag vijf uur eruit, op het weekend na natuurlijk. Maar het is vandaag zeker koud buiten, gelukkig dat ik niet thuis geslapen heb, dan ga ik altijd op de fiets naar het station. Nu was het maar 5 minuten lopen haha.?
Esmee    posted on 14-12-2009 09:58
mn ijspegels zijn aan het smelten... dus nu is het denk ik weer 0 graden Happy, laughing (nja de zon schijnt erop... dus misschien is het op dat punt dus minder koud)
*kijkt even naar buiten*
oohh er hangen dr nog genoeg Happy, laughing
Sandr    posted on 14-12-2009 10:16
Inderdaad wat een kou, vanochtend m'n wekker weer veel te vaak gesluimerd waardoor ik vlug moest douchen aankleden en op de fiets stappen. Met me natte kop de kou in was geen succes....
Ben nu pas aan het ontdooien.

Verder wel leuk weekendje gehad, 11-3 gewonnen met de voetbal slechts 20 minuten gespeeld en toch 4x gescoord. Leuk potjeWinking my eye Daarna gedraaid in de Hooizolder. Begon laat (uurtje of 2) maar toch wel leuke avond gehad. Veel house gedraaid, ging wel los.

We krijgen waarschijnlijk een extra mk3 erbij. Ben ik wel blij mee maar ik probeer de baas nu zo om te praten dat het slimmer is om 2 cdj2000's te kopen.

Argumenten die ik gebruik:
* Komt binnenkort in de riders te staan van vrijwel alle bekende DJ's (anders moeten we huren)
* Kunnen we er weer jaren tegenaan
* Geeft de tent een een moderne look (nieuwste apparatuur)
* Is de toekomst

Beetje flauwekul sommige, maarja vind wel als je toch geld erin gaat stoppen, koop dan het nieuwste!
Play that funky music white boy....
Esmee    posted on 14-12-2009 10:27
nou de sloot is nogsteeds bevroren dus t dooit toch nog niet hiero...

maar 2 cdj-2000 zijn idd wel slimmere aankoop voor een club dan een mk3..
Saskia    posted on 14-12-2009 10:48
Poster: -FLoriZ-
Ik heb nog wel een oude vodafeune blackberry, maar daar zit jammer genoeg geen tegoed meer op voor iets ;p

Wat moet je met zoon pincode eigelijk waar heb je die voor nodig ?
Zou inderdaad slimmer zijn 2 cdj-2000 te kopen.. Maar is het echt zo dat de mk3 niet meer gemaakt wordt of is dat een roddel? Want ik zou het best dom vinden eigelijk.. Mensen die niet het geld hebben voor een cdj-2000 kunnen dan tenminste dat kopen. En dan zouden ze gedwongen worden een cdj-2000 te kope :S vind het niet logisch maarja ik hoor het wel Happy, laughing
Bouncy    posted on 14-12-2009 10:52
OF je koopt denon... of numark?
Saskia    posted on 14-12-2009 10:55
Ja natuurlijk maar als je een beeeeetje het clubgevoel wilt zit je toch al snel aan mk3's toch ?
Zou het niet slim vinden van pioneer.. Want echt niet zoveel mensen hebben gelijk het geld om de 2000's aan te schaffen lijkt me..
Bouncy    posted on 14-12-2009 10:57
Nja, ik doel eigenlijk op het feit dat er 10000 topics zijn waar naar een numark speler ofzo word gevraagd en mensen dan met het advies aankomen dat ze pioneer moeten kopen :P maargoed... laatmaar Happy, laughing
EDIT:
Jesus, nog 46 posts en de counter staat alweer op 2000...
User edit by Bouncy on 14-12-2009 @ 10:58:30 (37%)
Saskia    posted on 14-12-2009 10:59
Hahaha jaa dat is inderdaad zo.
En dan eerst mijn budget is 500 euro.
Oh koop pioneer mk3's is altijd goed Happy, laughing
haha Happy, laughing
Bouncy    posted on 14-12-2009 11:01
Poster: Saskia
Hahaha jaa dat is inderdaad zo.
En dan eerst mijn budget is 500 euro.
Oh koop pioneer mk3's is altijd goed Happy, laughing
haha Happy, laughing

Erg is dat hea!
Saskia    posted on 14-12-2009 11:04
Ja bestwel, ik vind pioneer zelf ook het fijnst om mee te werken maar heb gewoon het geld niet ervoor helaas.. Zomervakantie hard werken en dan mischien. Maarja als de mk3's uit handel wordt genomen heb ik nog niet veel Happy, laughing
Flexii    posted on 14-12-2009 11:18
Poster: Sandr
Inderdaad wat een kou, vanochtend m'n wekker weer veel te vaak gesluimerd waardoor ik vlug moest douchen aankleden en op de fiets stappen. Met me natte kop de kou in was geen succes....
Ben nu pas aan het ontdooien.

Verder wel leuk weekendje gehad, 11-3 gewonnen met de voetbal slechts 20 minuten gespeeld en toch 4x gescoord. Leuk potjeWinking my eye Daarna gedraaid in de Hooizolder. Begon laat (uurtje of 2) maar toch wel leuke avond gehad. Veel house gedraaid, ging wel los.

We krijgen waarschijnlijk een extra mk3 erbij. Ben ik wel blij mee maar ik probeer de baas nu zo om te praten dat het slimmer is om 2 cdj2000's te kopen.

Argumenten die ik gebruik:
* Komt binnenkort in de riders te staan van vrijwel alle bekende DJ's (anders moeten we huren)
* Kunnen we er weer jaren tegenaan
* Geeft de tent een een moderne look (nieuwste apparatuur)
* Is de toekomst

Beetje flauwekul sommige, maarja vind wel als je toch geld erin gaat stoppen, koop dan het nieuwste!

Precies, wij gaan binnenkort ook cdj2000's halen (werk bij verhuurbedrijf), omdat daar de vraag naartoe zal gaan met alle bekende dj's. En als de mk3 uit de handel gaat dan zal het binnenkort wel mk3's gaan regenen op de 2e hands markt van alle discotheken die die dingen vervangen voor 2000
Snoey    posted on 14-12-2009 11:25
@ Saskia

CDJ900 en 400 blijven natuurlijk ook een optie.

En 2e hands worden de komende jaren genoeg mk3's aangeboden.
www.soundcloud.com/ten-hooven
User edit by Snoey on 14-12-2009 @ 11:25:50 (9%)
kippebotje    posted on 14-12-2009 11:28
Poster: Saskia

Wat moet je met zoon pincode eigelijk waar heb je die voor nodig ?

Dan kan je met elkaar pingenHappy, laughing
Dus eigelijk gewoon chatten maar dan op je blackberryHappy, laughing
CDJ-850 < RMX40 USB > CDJ-850 / HDJ 2000 Black Edition
ccc    posted on 14-12-2009 11:35
maarja vind wel als je toch geld erin gaat stoppen, koop dan het nieuwste!

Mhua ben ik het niet helemaal mee eens.
Als het je een hoop geld scheelt als je een mk3 koopt als bedrijf, zou ik dat ook overwegen.
Bijna iedereen kan met een mk3 overweg. Met een 2000 ook, maar er zullen er toch nog zijn die geen 2000 thuis hebben.
Sandr    posted on 14-12-2009 11:44
Nee maar we hebben 1 a 2 x per maand een bekende DJ staan.. en die gaan over een poosje toch vragen om cdj 2000's (denk ik). Als je ze dan moet gaan huren wordt het ook al snel een dure aangelegenheid...

Als je dan toch geld uit gaat geven kan je mijn inziens nu iets meer investeren....
Bart_    posted on 14-12-2009 14:02
M&M's zijn verslavend...
DjVictorF    posted on 14-12-2009 14:19
Nee maar we hebben 1 a 2 x per maand een bekende DJ staan.. en die gaan over een poosje toch vragen om cdj 2000's (denk ik). Als je ze dan moet gaan huren wordt het ook al snel een dure aangelegenheid...

Als je dan toch geld uit gaat geven kan je mijn inziens nu iets meer investeren....

Als je baas wilt upgraden kan hij beter 2 cdj 2000's kopen ja.
Ik denk dat het trouwens toch nog minstens een half tot een jaar gaat duren voordat de Dj's de 2000 op hun rider gaan zetten. Voorlopig zullen ze denk ik er nog gewoon goed meer overweg kunnen om op bijden te draaien. Pas als ze echt veel voordeel gaan zien in de 2000 wordt het pas de rider (Ik denk dus dat dat nog wel even gaat duren). Sorry is een beetje vaag uitgelegd, wist niet precies hoe ik het moest zeggen.

Trouwens, hoe zit het eigenlijk met de 800 mk2's gaan die ook weg? Dat neem ik aan van niet?
Sandr    posted on 14-12-2009 14:27
Ja tuurlijk gaat niet iedereen volgende week hier aan beginnen... Dat duurt nog wel een jaar maar dan nog.. Je koopt cdj's voor een langere termijn, niet voor een jaartje!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

100 Users online: 40 Guests (60 Unknown)
Pages generated today : 31.123
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.108.119