Poster: AshleyIk heb nog wel een oude vodafeune blackberry, maar daar zit jammer genoeg geen tegoed meer op voor iets ;p
voor de mensjes met een blackberry voeg mijn pin even toe: 2142EA78
Poster: Esmee
preciest gaat om de sfeer!
pff maandag ochtend is altijd zooo zwaaaaaar
Poster: Esmee
pfff
nja ik heb op maandag standaard 1e uur les en dan 2e en 3e tussenuur....
maar je hebt gelijk, de donderdag is voormij het zwaarst, vrijdag heb ik 1e uur vrij
pfff t is koud buiten(ik ben natuurlijk wel zo'n iemand die nog klaagt dat het koud is terwijl ik mn muts + handschoenen aan heb
)
Poster: -FLoriZ-
Ik heb nog wel een oude vodafeune blackberry, maar daar zit jammer genoeg geen tegoed meer op voor iets ;p
Poster: Saskia
Hahaha jaa dat is inderdaad zo.
En dan eerst mijn budget is 500 euro.
Oh koop pioneer mk3's is altijd goed
haha
Poster: Sandr
Inderdaad wat een kou, vanochtend m'n wekker weer veel te vaak gesluimerd waardoor ik vlug moest douchen aankleden en op de fiets stappen. Met me natte kop de kou in was geen succes....
Ben nu pas aan het ontdooien.
Verder wel leuk weekendje gehad, 11-3 gewonnen met de voetbal slechts 20 minuten gespeeld en toch 4x gescoord. Leuk potjeDaarna gedraaid in de Hooizolder. Begon laat (uurtje of 2) maar toch wel leuke avond gehad. Veel house gedraaid, ging wel los.
We krijgen waarschijnlijk een extra mk3 erbij. Ben ik wel blij mee maar ik probeer de baas nu zo om te praten dat het slimmer is om 2 cdj2000's te kopen.
Argumenten die ik gebruik:
* Komt binnenkort in de riders te staan van vrijwel alle bekende DJ's (anders moeten we huren)
* Kunnen we er weer jaren tegenaan
* Geeft de tent een een moderne look (nieuwste apparatuur)
* Is de toekomst
Beetje flauwekul sommige, maarja vind wel als je toch geld erin gaat stoppen, koop dan het nieuwste!
Poster: Saskia
Wat moet je met zoon pincode eigelijk waar heb je die voor nodig ?
maarja vind wel als je toch geld erin gaat stoppen, koop dan het nieuwste!
Nee maar we hebben 1 a 2 x per maand een bekende DJ staan.. en die gaan over een poosje toch vragen om cdj 2000's (denk ik). Als je ze dan moet gaan huren wordt het ook al snel een dure aangelegenheid...
Als je dan toch geld uit gaat geven kan je mijn inziens nu iets meer investeren....
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.