Poster: Tekhead
wie weet wat valt er allemaal uit als hij z'n vingers er niet insteekt
Poster: Tekhead
KOUD?? wa ga je doen in de winter Stephie ?
Poster: main
dames, er is nu toch iets leuks.
mijn broer werkt bij de bcc en daar hebben ze die monster beatz by dr dre.
nu komt er waarschijnlijk een werknemers aanbieding dat ze die hp voor 100-150 euro ipv 300 kunnen kopen (ik dus ook).
dus wie weet ben ik over een maand de 1e djr member met een 'monster beatz by dr dre'
Poster: Stephanie
Wel eens iemand opgevallen in hoeveel videoclips sluikreclame wordt gemaakt voor de headphones van dr Dre? (Lady Gaga, Esmee Denters.....)
Poster: Bouncy
Koptelefoon is persoonlijke voorkeur!
ach, ik ga altijd goed met mn spullen om.
ze zeggen ook dat een axis 9 maar 3 dagen meegaat, nou ik heb m nu 1,5 (bijna 2) jaar en hij doet t nog precies zoals toen ik m kreeg!
maar ze hebben ook een proef model in de winkel liggen dus als mn broer aan t werk is kom ik m eens even uitproberen
Poster: Bootstrap
Ok de stevigheid vind je misschien niet belangrijk, maar vind je het geen groot nadeel dat je hem altijd met batterijen moet gebruiken? Zou ik zelf erg vervelend vinden.
muah, dat gaat eraan liggen hoe ik het geluid e.d. vind.
als de hp zo goed is als ze beweren (dr dre beweert tenminste..) heb ik t er wel voor over, 4 aa batterijen kopen en iedere nacht 2 in de oplader.
Poster: Bootstrap
Ok de stevigheid vind je misschien niet belangrijk, maar vind je het geen groot nadeel dat je hem altijd met batterijen moet gebruiken? Zou ik zelf erg vervelend vinden.
Poster: Saskia
Wat is der zo geweldig aan die hp eigelijk? Vind hem niet eens mooi
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.