Mixen met iTunes bibliotheek (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Twizz    posted on 06-12-2009 17:50
Hee
ik wil mijn dj-hobby weer nieuw leven inblazen, na een paar jaar van zwijgen rondom dit.

Wat ik graag wil is de mogelijkheid om met platen te mixen, maar graag alle nummers van mijn iTunes-bibliotheek daarvoor te kunnen gebruiken.

Time-code is hier dus ideaal voor, maar er bestaan alleen maar 'digitale systemen' van timecode waarbij je dus uitgebreide software krijgt.

Zoveel heb ik niet nodig: wat ik nodig heb is, 2 timecode platen, een usb apparaatje voor het geluid naar de pc te streamen en vervolgens door te sturen naar de mixer, en de software hoeft echt niets meer te zijn dan 2 laadbalken waarin ik vanuit iTunes de nummers naartoe kan slepen. Om maar even aan te geven: een play/pauze knop is nog niet eens nodig!

Want ik wil gewoon met mijn platenspelers ?lles doen, en in plaats van platen wisselen, pak ik even mijn laptop erbij en laat ik een nieuw nummertje in 1 'deck'.

Meer basic dan de meeste systemen dus: welk timecode pakket past hier het beste bij?
Ik heb zitten denken aan Reloop Spin 2, maar zelfs d?t is dus eigenlijk al veel meer functies dan nodig is.

Gr. Erik

What do you think about Mixen met iTunes bibliotheek ??

Vote :   

mrwhoopie    posted on 23-12-2009 21:29
Ik wil rookies helpen tot midden in de nacht zelfs,maar illegaal geprul word in de echte wereld zwaar afgestraft.Dus ik denk dat wanneer wij,dj's die hunne kost verdienen,op zo een manier moeten reageren,dan gaan de nieuwelingen direct de juiste richting in.
Woudtje    posted on 23-12-2009 21:42
Misschien is MixVibes cross een mooie oplossing voor je. Met dit programma kan je vanuit de iTunes layout werken. Je werkt wel vanuit dit programma natuurlijk.
Hier een link voor je, kan je zelf ff een kijkje nemen Cool.
Twizz    posted on 23-12-2009 23:20
Poster: Woudtje
Misschien is MixVibes cross een mooie oplossing voor je. Met dit programma kan je vanuit de iTunes layout werken. Je werkt wel vanuit dit programma natuurlijk.

Mixvibes is gelijk aan de software die met Reloop Spin meegeleverd wordt, als ik het goed heb begrepen. Wat dat betreft staat mijn keuze dus vrijwel vast: Reloop Spin 1 en dan gratis updaten naar software V2.

Voor de rest van de reacties, die absoluut niet mijn gestelde vraag betroffen: Zoek aub een ander forum op!

Ook de discussie over legaal of illegaal is hier niet van toepassing.(niet op de manier zoals nu het geval was)
User edit by Twizz on 23-12-2009 @ 23:22:03 (47%)
Woudtje    posted on 24-12-2009 09:40
Poster: Twizz
Poster: Woudtje

Mixvibes is gelijk aan de software die met Reloop Spin meegeleverd wordt, als ik het goed heb begrepen. Wat dat betreft staat mijn keuze dus vrijwel vast: Reloop Spin 1 en dan gratis updaten naar software V2.

Voor de rest van de reacties, die absoluut niet mijn gestelde vraag betroffen: Zoek aub een ander forum op!

Ook de discussie over legaal of illegaal is hier niet van toepassing.(niet op de manier zoals nu het geval was)

De layout is ff anders, super lelijk dus. Dat groene ziet er toch niet uit!! Het komt zo goedkoop over. Had je een kijkje genomen op de site van MixVibes? Werkt volgens mij wel prettig dat je gewoon uit iTunes nummers kan selecteren en de Layout ziet er een stuk beter uit. In ieder geval succes met je keuze?Cool.

This is an old Topic

No new postings for 5.502 days.
 Post CommentThat would be 183.4 months
or a whopping 15.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

167 Users online: 12 Guests (155 Unknown)
Pages generated today : 12.677
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 233.666.305