Poster: WoudtjeMixvibes is gelijk aan de software die met Reloop Spin meegeleverd wordt, als ik het goed heb begrepen. Wat dat betreft staat mijn keuze dus vrijwel vast: Reloop Spin 1 en dan gratis updaten naar software V2.
Misschien is MixVibes cross een mooie oplossing voor je. Met dit programma kan je vanuit de iTunes layout werken. Je werkt wel vanuit dit programma natuurlijk.
Hier een link voor je, kan je zelf ff een kijkje nemen .
Poster: TwizzPoster: Woudtje
Misschien is MixVibes cross een mooie oplossing voor je. Met dit programma kan je vanuit de iTunes layout werken. Je werkt wel vanuit dit programma natuurlijk.
Hier een link voor je, kan je zelf ff een kijkje nemen .
Mixvibes is gelijk aan de software die met Reloop Spin meegeleverd wordt, als ik het goed heb begrepen. Wat dat betreft staat mijn keuze dus vrijwel vast: Reloop Spin 1 en dan gratis updaten naar software V2.
Voor de rest van de reacties, die absoluut niet mijn gestelde vraag betroffen: Zoek aub een ander forum op!
Ook de discussie over legaal of illegaal is hier niet van toepassing.(niet op de manier zoals nu het geval was)De layout is ff anders, super lelijk dus. Dat groene ziet er toch niet uit!! Het komt zo goedkoop over. Had je een kijkje genomen op de site van MixVibes? Werkt volgens mij wel prettig dat je gewoon uit iTunes nummers kan selecteren en de Layout ziet er een stuk beter uit. In ieder geval succes met je keuze?.