Poster: Roalin
Geen idee hoe je dit wilt aanpakken, maar Traktor Pro kan omgaan met de iTunes bieb en afspeellijsten. Dat zal het simpelste zijn (en het duurste ).
Waarschijnlijk kan Traktor Duo ook.
Poster: Twizz
Oja, toch maar even over het budget.
Ik stel dit hier ten sprake, omdat ik dus zou betalen voor nogal wat functies die ik niet nodig zal hebben. Daarnaast is software zonder die mikmak natuurlijk ook sneller, maar main-reason dat ik dit topic startte is dus vanwege het feit dat ik juist niet veel geld uit wil geven. Het dj'en heeft mij al meer dan genoeg gekost in het verleden
Poster: djdolivieiraWeet ik, maar ik bedoel dat het deel dat ik opgebouwd heb, best wat gekost heeft en ook wat waard is. En met dat deel met veel waarde wil ik graag de kosten drukken van wat ik nu aan wil schaffen.
Ik had het er vandaag nog over met Lead. DJen kost namelijk geld hoe je het went of keert. Wil je geen of weinig geld?uitgeven. Zoek dan een andere hobby. Niet cru bedoeld?of zo.Maar?Hobbys kosten altijd geld. ?
Poster: Bawb
Ik heb zelf Reloop Spin 1 op 2 TT's.
Werkt prima voor mij als het gewoon voor het basic mixen is en ik heb het voor 200E gekocht, stuk minder dan Traktor dus.
Poster: Twizz
Ik vraag me inderdaad af wat nou het grote verschil is tussen versie 1 en 2. Want bij een bepaalde webshop kan ik spin 1 halen voor 177E, en bij diezelfde zaak kost Spin 2 250E.
Poster: Bart_
Bij het usb apparaatje van SPIN2 zit een midi-controller in verwerkt waarmee je met een druk op de knop MP3's kan zoeken in in kan laden.
Poster: djdolivieira
Traktor is goed maar Serato is ook?fijn?hoor en veel simpeler.
Poster: Bawb
Ik zou voor die 50 euro die je bespaart op Torq een mooi overhemd kopen.
Reloop dus.
Poster: djdolivieira
Ik had het er vandaag nog over met Lead. DJen kost namelijk geld hoe je het went of keert. Wil je geen of weinig geld?uitgeven. Zoek dan een andere hobby. Niet cru bedoeld?of zo.Maar?Hobbys kosten altijd geld. ?
Poster: Tjeerdo
Wacht... Kopen jullie software?? Ik Download altijd alles met crack, gratis
Poster: Sandr
Maar de keerzijde van de medaille is dat dit forum ook voor de beginners is en wij ze hier dus zoveel mogelijk op weg moeten helpen. En zij maken vaker een verkeerde keuze om een topic te openen of stellen vragen die voor de meeste van ons zo vanzelfsprekend zijn dat sommige zich er aan ergeren. Hier moeten de members die er al langer zijn ook wat proffesioneler in zijn, 20 of 12 jaar is echt een wereld van verschil.
Als zo iemand constant slechte posts maakt is het een kwestie van topic report en dan kan je er ook je klacht bij zetten. Dat je iemand dus al enkele malen erop hebt gewezen dat hij niet goed bezig is. De moderators kennende zullen zij hier wel passend actie op ondernemen.
Dus members die hier al wat langer zitten/meer ervaring hebben/ouder zijn: Probeer je gedrag hier op af te stemmen. Als je reageert doe dit dan duidelijk en op een fatsoenlijke manier. Als je dit niet kan reageer dan niet of doe een topic report en uit daar je ongenoegen. Als je namelijk een slechte reactie plaatst krijg je weer een slechte reactie terug en daar komen vaak de nutteloze, "welles/nietes" discussies uit.
Voor de jongere members:
Gebruik de search voor je een nieuw topic aanmaakt
Schrijf duidelijk zinnen. Schrijf gewoon simpel, dan is het voor iedereen duidelijk. Sommige willen te mooie woorden gebruiken en snappen dan zelf hun post niet meer. Schrijf gewoon simpele zinnen en gebruik punten, hoofdletters, spaties en enters.
Schep niet op en doe je niet beter voor dan je bent, daar prikken we snel genoeg doorheen en dan ben je al je geloofwaardigheid kwijt en dat maakt het lastiger om nog nuttig bij te dragen aan het forum.
Ik ben vast nog wat vergeten maar de hoofdpunten van dit betoog zijn:
* Wat meer acceptatie en een proffesionelere houding van alle members
* Gebruik de topic report knop?als?je je ergert aan een?topic. Daar zit die knop voor
* En een opschoning van het forum zou wel mogelijk zijn maar het is?de vraag of je dat als?DjResource nastreeft??(Alleen WIM of Lead kunnen hier antwoord opgeven)
Poster:?Sandr
Ik kan me niet voorstellen dat jij niks illegaals heb gedownload?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.