Poster: Mforge
Of even wat research vooraf moeten doen, of alle beoogde software nog wel loopt op een G4.
Poster: Hardshort
Idd, bedankt voor de reacties trouwens.
Ik kwam wel op het idee om eventueel win XP er op te gooien is dat mogelijk ? of werkt ook dat alleen bij intel gebaseerde systemen ?
Poster: ciderkeik vind dit niet meer als logisch dat ze voor software aan welke hoge verwachtingen qua prestatie liggen men met minimumeisen werkt. ?Waarschijnlijk dat het zou kunnen draaien op een G4, maar denk aan de latency die dan onmenselijk hoog zou liggen plus als je voor 1500 man staat te draaien en je systeem crasht, wie is dan de schuldige? ?overigens voor jou (en trouwens voor mij ook want ik heb ook traktor pro moeten kopen omwille van snow leopard) is het miss niet erg prettig dat je traktor scratch 3 niet compatibel is met snow leo maar het is logisch dat als je een nieuwe versie van een product op de markt brengt ?je niet meer je oude versies gaat updaten naar nieuwe besturingssystemen. ?voor het zelfde geld had apple maar snow leo binnen 2 jaar uitgebracht en ging je nooit geklaagd hebben. ?gwn slechte samenloop v omstandigheden me dunkt. ?trouwens die 70 euro upgrade is nu ook weer niet de wereld he...
Er is hier ook al even verwezen naar mijn topic waar ik m'n probleem uit de doeken deed van de incompatibiliteit van m'n Snow Leopard besturingssysteem met m'n 1.5 jaar oude versie van Traktor Scratch. En nu lees ik dit...
Ik heb de indruk dat je bij NI nogal aan preciese vereisten moet voldoen eer ze software aanbieden die werkt op uw systeem. Hun software mag geen 1.5 jaar oud zijn, uw besturingssysteem mag niet te nieuw zijn, uw besturingssysteem mag niet te oud zijn, enzovoort.
Na verschillende pogingen tot bemiddeling ontving ik telkens een bot "njet" van NI. Een programma van 600euro onwaardig.