Schade topic HDJ2000 (6/8)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Snoey    posted on 30-11-2009 18:37
Beste forumleden,?

Sinds een jaar is de HDJ2000 te koop, een koptelefoon van 300 euro, die lang mee zou moeten gaan.

Echter heb ik deze koptelefoon nog geen maand in mijn bezit en begint de ellende al.

Het magnesium boven op de earpads slijt wel heel erg snel, waardoor hij eruit komt te zien als een koptelefoon die al meer dan een jaar oud is.?

Ik ben nieuwsgierig of er meer mensen zijn met deze koptelefoon die zwakheden ontdekt hebben bij de HDJ2000.?

Hier 2 foto's van de slijtage:

[MOD Edit] Bovengenoemde is geen defect, maar vuil wat zich ophoopt in de ribbels. Even schoon maken en hij blinkt weer...]
www.soundcloud.com/ten-hooven
Mod edit by Lead on 11-12-2009 12:01 (25%)

What do you think about Schade topic HDJ2000 ??

Vote :   

Seca    posted on 11-12-2009 11:45
Poster: Stefjuuh

Welke gear?

Al je pioneer gear, dus je headphone enzovoorts..
Was maar grapje stefjuuh.. Ik vind het gewoon belachelijk, nuja dat is mijn mening Happy, laughing
Lead    posted on 11-12-2009 12:01
Graag alleen on-topic reageren.... geintjes in de LL
Let the BASS be louder
Tomazos    posted on 08-06-2010 20:07
Zoals eerder vermeld waren de kappen van mijn hdj 2000 afgebroken (klepjes en schroefjes in de hoofdband braken af)

opgestuurt door mijn leverancier naar pioneer voor Garantie,
klein tijdje niks gehoord wat volgens mijn leverancier een goed teken was, want als het geen garantie was zou hij daar eerder bericht over hebben gehad,

inmiddels paar weken met de Denon 700 gedraait maar miste mijn HDJ wel.

Vanmiddag mijn leverancier gebelt hoe het ervoor stond en hij vertelde mij als grap: ik weet nog niet hoeveel ik moet rekenen, ik snapte het niet omdat het onder garantie viel..

Toen vertelde hij verder.. Dat er een Doos met Pioneer hdj2000 in de gang stond met mijn naam erop.. En dat de Doos NIEUW was!! :D

nu staat mijn auto bij de bmw dealer dus kan hem even niet ophalen, maar hoop dat niet alleen de Doos nieuw is!! :D
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Vassilli    posted on 08-06-2010 20:12
Nou da's helemaal mooi! Goede service!
Estacy    posted on 08-06-2010 20:13
Ik neem aan dat er een nieuwe inzit! toch mooie service.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Vassilli    posted on 08-06-2010 20:17
Sorry. Dubbelpost...
User edit by Vassilli on 08-06-2010 @ 20:17:43 (100%)
Tomazos    posted on 08-06-2010 20:18
Zou wel flauw zijn als ze een nieuwe doos om een gebruikte hdj doen..

Weet niet hoe dit 'normaal' word geleverd,
helaas staat de auto bij de dealer voor service omdat ik naar spanje ga met de auto over paar weken,

anders had ik meteen even gekeken!
Vassilli    posted on 08-06-2010 20:24
Als de doos helemaal geseald is, is 'ie gewoon nieuw.
Lead    posted on 09-06-2010 13:03
Een HDJ-2000 doos is niet gesealed....

Ik neem aan dat je geen kosten berekend krijgt als dit door Pioneer is opgelost...
Let the BASS be louder
Vassilli    posted on 09-06-2010 13:09
Ook niet met een garantie sticker die je moet scheuren?
Tomazos    posted on 09-06-2010 14:51
Poster: Lead

Ik neem aan dat je geen kosten berekend krijgt als dit door Pioneer is opgelost...

dat snap ikSmile,

dat merkte hij ook als grapje op aangezien mijn hdj 2000 flink gebruikt was, (uiterlijk versleten)
en er een Nieuwe doos stond.

ben benieuwd of ze een nieuwe hebben gestuurd of dat ze deze hebben gerepareerd.
zullen zien, ik haal hem vanavond of morgen even op Happy, laughing
Lucalicious    posted on 09-06-2010 17:44
ff als reactie op de begin post nog:
ik denk dat het ligt aan hoe ja hem gebruikt.
als je er normaal mee doet kan ie jaren mee gaan volgens mij.
specialm    posted on 09-06-2010 17:54
Poster: Xtremer
Zoiets heet gewoon slijtage door gebruikCool
Koop een iPhone en kijk een naar de achterkant na een half jaar, wat zie je dan?

Neem het hem niet kwalijk het is een echte pioneer fan.Cool?Ik vind als je zoiets van het merk Pioneer koopt dat het niet snel kapot mag gaan of slijtage mag vertonen Pioneer staat er om bekent voor zijn kwaliteiten. Maar dit vind ik minder van hun.
BennoRevelli    posted on 09-06-2010 22:02
Ik heb meer klachten over die hdj2000 gezien op het internet,, ik denk dat mijn nieuwe headphone een stanton word Winking my eye tiesto was er ook jaren blij mee..
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
Epocs    posted on 07-07-2010 02:49
Met trots haal ik keer op keer mijn HDJ 2000 uit me tas.
Telkens ondervind ik van mijn collega's dat dit apparaat echt een marketing hype is. Tot men hem op heeft gehad en niet meer af wilt doen.

Heb hem nu ong 6 maanden en ben nog steeds te vreden hiermee! De zogenaamde slijtage is op te losse met een t shirt of een zakdoekje waarmee je al dat vuil uit de groeve wrijft!.

HD 25, stanton, HDJ 1000 ....
Niets kan hieraan tippen. STERKER nog.... ik produceer eigenlijk graag hiermee in de avond omdat hij opzich weinig vervormd.
Estacy    posted on 07-07-2010 09:10
Poster: Beatunite
Ik heb meer klachten over die hdj2000 gezien op het internet,, ik denk dat mijn nieuwe headphone een stanton word Winking my eye tiesto was er ook jaren blij mee..

je had toch een Denon HP? net een klasse hoger dan de stanton als je het mij vraagt...
Yorick    posted on 07-07-2010 16:46
En de mijne is alweer gebroken.,.
De kwaliteit vind ik toch best matig om eerlijk te zijn.,.
Heb nu een hele snee in m?n nek omdat een scherm stuk uitstak....
Estacy    posted on 07-07-2010 16:56
das kut... geld terug vragen en 2 Technics kopen ofzo.
Lomme_    posted on 07-07-2010 19:12
Poster: Estacy
das kut... geld terug vragen en 2 Technics kopen ofzo.

Niks kuts aan, betekent meer hoe hij omgaat met zijn spullen. Mijn cheap-ass Stanton (die al vaak gevallen is) heeft nog nooit iets aan de hand gehad.
Estacy    posted on 07-07-2010 19:23
nee, een hp is een gebruikservoorwerp, en moet gewoon lang meegaan. Punt. Zowel bij Tomazos als bij Yorick breekt ie af bij dat scherm aan de binnenkant, dan moet dat dus gefixet worden. Ik bedoel, ik hoor verhalen van HP's (niet van Pioneer) die het al ff 8 jaar volhouden, en dan breken ze omdat iemand er een flighcase op laat vallen. Dus waarom zou dat bij Pioneer niet kunnen? net als met hun Cue knoppen. gaan na een paar maandjes flink club gebruik ook kapot. Terwijl al die Denon dubbelaars al jaren vrolijk door klikken, zonder enige fout met de cue knoppen.
Roalin    posted on 07-07-2010 19:43
Poster: Lomme_
Niks kuts aan, betekent meer hoe hij omgaat met zijn spullen. Mijn cheap-ass Stanton (die al vaak gevallen is) heeft nog nooit iets aan de hand gehad.

Aan de ene kant heb je een punt, hij en Tomazos zijn gewoon professionele dj's die meerdere dagen in de week draaien. Maar dan nog hoort zo'n HP na 6 maanden niet te kunnen breken, punt uit.

Zolang Pio gewoon een nieuwe geeft, is er niets (nou ja, vrij weinig dan) aan de hand. Een goede service kan de (slechte?)?bouwkwaliteit niet verhelpen, maar?het leed wel verzachten...
Yorick    posted on 09-07-2010 13:27
Het probleem is dat ik nu in spanje zit en een vervaning zoek.. Weet iemand een shop in Salou toevallig?????
Baal hier echt van, ga anders over naar Technics, die doet het nogsteeds na 3 jaar en ziet er als nieuw uit. Die Pioneer ziet er uit alsof 123 honden aan hebben lopen kluiven...

Vind het erg matig
Ljrutger    posted on 09-07-2010 14:33
@Yorick: Ik woon zelf in Barcelona, weet niet of dat te ver is maar ik weet hier wel een grote te liggen. Welke ook een onlineshop heeft.
Laidback    posted on 09-07-2010 14:46
Poster: Yorick
Het probleem is dat ik nu in spanje zit en een vervaning zoek.. Weet iemand een shop in Salou toevallig?????
Baal hier echt van, ga anders over naar Technics, die doet het nogsteeds na 3 jaar en ziet er als nieuw uit. Die Pioneer ziet er uit alsof 123 honden aan hebben lopen kluiven...

Vind het erg matig

in gerona zit een dj shop. DICmusic ..? .. ies wel een eindje rijden.

kijk anders even in deze lijst

dit zijn de dichtsbijzijnde rond REUS, das 15 min van je vandaan

Suc6 goozz!!

tis dat ik redelijk spaans kan..

EDIT!

gevonden..

Volledig schermELCA AUDIO, S.L.
AVILA, 7
43870 AMPOSTA

GOOGLEMAPS

45 min rijden..

User edit by Laidback on 09-07-2010 @ 14:55:54 (40%)
Estacy    posted on 09-07-2010 17:39
Poster: Yorick
ga anders over naar Technics, die doet het nogsteeds na 3 jaar en ziet er als nieuw uit. Die Pioneer ziet er uit alsof 123 honden aan hebben lopen kluiven...

Vind het erg matig

wel Technics RP-DJ, de RP-DH die breekt n?t wat sneller.
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

182 Users online: 108 Guests (74 Unknown)
Pages generated today : 14.350
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.123.868