Poster: Stefjuuh
Welke gear?
Poster: Lead
Ik neem aan dat je geen kosten berekend krijgt als dit door Pioneer is opgelost...
Poster: Xtremer
Zoiets heet gewoon slijtage door gebruik![]()
Koop een iPhone en kijk een naar de achterkant na een half jaar, wat zie je dan?
Poster: Beatunite
Ik heb meer klachten over die hdj2000 gezien op het internet,, ik denk dat mijn nieuwe headphone een stanton wordtiesto was er ook jaren blij mee..
Poster: Estacy
das kut... geld terug vragen en 2 Technics kopen ofzo.
Poster: Lomme_
Niks kuts aan, betekent meer hoe hij omgaat met zijn spullen. Mijn cheap-ass Stanton (die al vaak gevallen is) heeft nog nooit iets aan de hand gehad.
Poster: Yorick
Het probleem is dat ik nu in spanje zit en een vervaning zoek.. Weet iemand een shop in Salou toevallig?????
Baal hier echt van, ga anders over naar Technics, die doet het nogsteeds na 3 jaar en ziet er als nieuw uit. Die Pioneer ziet er uit alsof 123 honden aan hebben lopen kluiven...
Vind het erg matig
Poster: Yorick
ga anders over naar Technics, die doet het nogsteeds na 3 jaar en ziet er als nieuw uit. Die Pioneer ziet er uit alsof 123 honden aan hebben lopen kluiven...
Vind het erg matig
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.