Schade topic HDJ2000 (3/8)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Snoey    posted on 30-11-2009 18:37
Beste forumleden,?

Sinds een jaar is de HDJ2000 te koop, een koptelefoon van 300 euro, die lang mee zou moeten gaan.

Echter heb ik deze koptelefoon nog geen maand in mijn bezit en begint de ellende al.

Het magnesium boven op de earpads slijt wel heel erg snel, waardoor hij eruit komt te zien als een koptelefoon die al meer dan een jaar oud is.?

Ik ben nieuwsgierig of er meer mensen zijn met deze koptelefoon die zwakheden ontdekt hebben bij de HDJ2000.?

Hier 2 foto's van de slijtage:

[MOD Edit] Bovengenoemde is geen defect, maar vuil wat zich ophoopt in de ribbels. Even schoon maken en hij blinkt weer...]
www.soundcloud.com/ten-hooven
Mod edit by Lead on 11-12-2009 12:01 (25%)

What do you think about Schade topic HDJ2000 ??

Vote :   

Snoey    posted on 01-12-2009 23:18
Als over 3 jaar de constructie nog steeds heel is, hij schoon blijft en het geluid de zelfde kwaliteit behoud, dan is het 100 euro per jaar. Ik heb in het verleden alle koptelefoon (op de Stanton na) binnen een jaar wel kapot weten te krijgen. Bij de Stanton lieten de steentjes los, dus moest ik een nieuwe erbij hebben. De keuze is ook vooral gemaakt omdat ik graag nieuwe dingen probeer, en ik al wat koptelefoons gehad heb.

Komen binnen kort op deze koptelefoon ook weer steentjes, dit keer wel echte swarovski steentjes. Die namaak werden dof. Moet nu alleen wachten tot die gene waar ik het laat doen, de steentjes binnen krijgt.
User edit by Snoey on 01-12-2009 @ 23:20:00 (1%)
Tekhead    posted on 01-12-2009 23:25
Swarovski steentjes op je HP ? Ben jij mss een nicht ? pimpen van een HP ? komaan zeg, dat is te ...
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Snoey    posted on 01-12-2009 23:49
Bij me Stanton kreeg ik alleen maar positieve reacties. Diegene die met het voorstel kwam weet heel goed wat wel en niet kan Happy, laughing?

Toen mensen die mij met de glimmende Stanton kende, mij opeens met de HDJ2000 zagen draaien, kreeg ik vaak de vraag waar me gepimpte koptelefoon was. Ze vinden de HDJ2000 minder leuk dan me oude. En dat waren geen nichten!

En stel ik ben een nicht? heb je daar dan een probleem mee?
User edit by Snoey on 01-12-2009 @ 23:53:15 (100%)
Ilja    posted on 01-12-2009 23:54
ikke wel,?Cool?? ? ken namelijk geen nicht DJ's en ook nooit van een gehoord.
Tomazos    posted on 02-12-2009 00:49
Poster: Ilja
ikke wel,?Cool???

sorry hoor, je hebt wat tegen nichten?
ken er zat.. ook als dj.. en ik heb niks tegen nichten, die zijn meestal vriendelijker dan de gemiddelde hetero.. zonder dat ze wat van je moeten..

ga in me vrije tijd weleens naar Underground (after) feesten waar ook 'nichten' komen, en ben nog nooit door een 'nicht' aangeraakt, maar wel altijd leuke praatjes mee gehad..

--

@snoey, welke stanton is dat dan?:P
weinig glimmends aan mijn stanton 2000:P
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 02-12-2009 @ 00:50:26 (2%)
Tekhead    posted on 02-12-2009 00:51
Poster: Snoey
Bij me Stanton kreeg ik alleen maar positieve reacties. Diegene die met het voorstel kwam weet heel goed wat wel en niet kan Happy, laughing?

Toen mensen die mij met de glimmende Stanton kende, mij opeens met de HDJ2000 zagen draaien, kreeg ik vaak de vraag waar me gepimpte koptelefoon was. Ze vinden de HDJ2000 minder leuk dan me oude. En dat waren geen nichten!

En stel ik ben een nicht? heb je daar dan een probleem mee?

Neen, hoegenaamd geen probleem mee, - bedoelde er ook niks verkeerd mee - zolang je je maar geen Bruno typetje aanmeet, want daar word ik misselijk van.
Ilja    posted on 02-12-2009 01:53
Die Bruno type is briljant ( zolang je weet dat het gewoon een acteur is )
Tekhead    posted on 02-12-2009 01:55
Poster: Ilja
Die Bruno type is briljant ( zolang je weet dat het gewoon een acteur is )

Hij is het echte leven ook een homo Ilja !
RiX    posted on 02-12-2009 02:23
Je hebt homo's en nichten he? Een nicht zie je bv op de Gaypride en een homo niet!
Lead    posted on 02-12-2009 02:37
ontopic svp...
Let the BASS be louder
Tomazos    posted on 02-12-2009 03:40
Poster: Tekhead

Hij is het echte leven ook een homo Ilja !

word gespeelt door "sasha baron cohen" is een komiek uit engeland..

ik citeer: Baron Cohen is sinds 2004 verloofd met de Australische actrice Isla Fisher ..
Baron Cohen werd bekend toen hij als Ali G optrad in The Eleven O'Clock Show op het Britse Channel 4.
--

voor degene die het niet wisten..
ALI G, BORAT, BRUNO worden allemaal gespeelt door 1 acteur/komiek.. geen 1 van deze personages bestaad echt!.

om jullie nogmeer uit de droom te helpen:

de Geniale acteur (als zichzelf):

Achter deze 3 typetjes:

DUS,
laat nu voor eens en altijd uit de wereld geholpen zijn dat borat en ali G echt bestaan, want dat is niet zo..

Ontopic:

heb me hdj 2000 even schoongemaakt met een tankeborstel en schoonmaak spul van me moeder..
is wel iets schoner, maar slijtage blijft altijdHappy, laughing
Tekhead    posted on 02-12-2009 04:27
off topic: hebben ze mij wat wijsgemaakt, wist wel dat die typetje's fictief waren en gespeeld door S.B.C. maar heb toch ergens gelezen dat hij homo is Cool, sorry mijn fout.

on topic: Heb je al eens reinigings produkten van het merk H.G. geprobeerd ? Top kwaliteit, en doen altijd wat ze beloven, zoals? op etiket beschreven.
Probeer het, echt vet die produkten.
Tomazos    posted on 02-12-2009 04:32
me moeder werkt in de thuis zorg..
vond een chemische fles.. daarmee schoongemaakt net.. is wel iets omgeknapt, maar schuurplekke van mijn vorige probeersel staan er nog op..

maja,
dat zie je van een afstand toch nietHappy, laughing
Snoey    posted on 02-12-2009 11:17
Poster: Tomazos

@snoey, welke stanton is dat dan?:P
weinig glimmends aan mijn stanton 2000:P

Check me profiel foto op Hyves!
LLCoolP    posted on 02-12-2009 18:38
Ey,

Ik heb ook de HDJ2000 (ongeveer al een halfjaartje).
heb nog geen mankementen gevonden. Wel bizar dat dat zomaar loslaat. . .? misschien is het in contact gekomen met iets bijtends ofzo?(Zal er niet graag cola over willen hebben )
?
Join the party and become famous!
Stefjuuh    posted on 02-12-2009 18:47
Eerst lezen, er zit gewoon vuil in..

En, allemaal mooie oplossingen, ik blijf drbij dat ik binnenkant shirtje gebruik 5 minuten voor ik begin.. Works like heaven!
Mforge    posted on 02-12-2009 18:51
zonde om je hdj2000 te pimpen met steentjes die er uiteindelijk toch weer vanaf gaan bij veelvuldig gebruik...
De hdj2000 is as good as it gets...ik zou er niks aan doen, maarja wie ben ik?

als je de steentjes op je schelpen plakt zie je gelijk dat vuil ook niet meer, hoef je in ieder geval niet meer te poetsen...of wel, om je steentjes glimmend te houden...lol
Snoey    posted on 02-12-2009 18:59
Ik heb nu 2 koptelefoons, als die steentjes los gaan laten, dan heb ik hier nog een stanton liggen die weer mooi beplakt is.?

Tekhead    posted on 06-12-2009 02:59
ben je dj of fotomodel voor swarovski, jezus waar jij je mee bezig houd, steentjes plakken op je HP Cool
Snoey    posted on 06-12-2009 08:22
Waarom zou ik het niet laten doen, ik vind het mooi en de mensen ook. Ik vind het leuk als mensen mij een compliment geven over mijn koptelefoon. En daarnaast is smaak persoonlijK...
Mixt-Ape    posted on 06-12-2009 14:13
Dude...

wtf.
Abram    posted on 06-12-2009 15:11
De een heeft een tattoo, de volgende draagt ringen, weer een ander heeft graag iets om z'n hals, er zijn er die fortuinen aan horloges en armbanden uitgeven (met of zonder steentjes) en er zijn DJ's, waaronder Snoey, die het leuk vinden om een koptelefoon als sierraad te dragen.

So What?

Het hele punt van sierraden is dat jij als persoon het mooi vindt om het te dragen. Dat is een kwestie van persoonlijke smaak en daar stopt het ook. Daarnaast geeft Snoey precies aan waarom hij het verder doet: Hij krijgt er een positieve reactie op van zijn publiek en heeft daarmee dus een vrij uniek trademark wat geassocieerd kan worden met hem als persoon en hem als DJ. Dat is alleen maar een goede vorm van promotie. Wat denk je wat beter blijft hangen: die dj met die glimmende kop(telefoon) of die dj met dat ene shirt.

We mogen dan goed zijn met muziek maar er zijn zat DJ's die geen idee hebben hoe ze zichzelf moeten verkopen en ook op geen enkele wijze afwijken, naast de muziek, van de volgende DJ. Je kan het niet mooi vinden, maar je kan er wel wat van leren. Over dit soort stof staat op dit moment ook een goed artikel op djtechtools.com : Self-Promotion for the Working DJ
OT: Ik vind het wel kloterig dat je na een half jaar gebruik een dag op een koptelefoon mag gaan poetsen. Blijft een mooi ding maar niks voor mij dan :D
User edit by Abram on 06-12-2009 @ 15:14:01 (14%)
Bootstrap    posted on 06-12-2009 15:26
Ik ben het volledig met Abram eens. Het is goed om op te vallen bij je publiek, hoe je dat doet moet je zelf weten. Ik zet vaak voor de gein een masker op Cool
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Lead    posted on 06-12-2009 19:03
Graag ontopic, de start posting staat niet voor niets bovenaan iedere pagina in dit topic :p
Steentjes/opvallende hoofdtelefoon heeft niet veel te maken met wat daarin staat...
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 06-12-2009 19:04 (91%)
Esmee    posted on 06-12-2009 19:21
wat is nou de beste manier om de hoofdband + oorschelpen te reinigen van je koptelefoon?
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

140 Users online: 15 Guests (125 Unknown)
Pages generated today : 26.861
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.926.323