Poster: djdolivieira
ik denk dat het vuiligheid is.
Poster: Xtremer
Zoiets heet gewoon slijtage door gebruik![]()
Koop een iPhone en kijk een naar de achterkant na een half jaar, wat zie je dan?
Poster: RiX
Dat komt omdat men een iphone overal letterlijk neerkwakt en vaak zonder hoesje in de broekzak of tas heeft.
Ik mag toch aannemen dat je niet je HP ergens neerkwakt maar voorzichtig neerlegt en in een beschermhoes vervoerd, niet? Dan mag een dure HP als de 2000 niet na een halfjaar al een afbrokkelende band vertonen, vind ik. Tenzij vermeld in de handleiding dat je de band eens in de 2 maanden moet schoonhouden en bewerken om alles soepel te houden.
Dat moet ik wel bij mijn Technics DJ1210 namelijk...
Poster: Saskia
Tada probleem opgelost.
Einde
Poster: DJADMIN
En dat is vaak ook erg veilig. Betaal ik liever 50 euro meer voor volledige garantie en een origineel model..
Poster: Tekhead
Stop daar gewoon mee, en laat Pioneer met z'n allen eens horen en voelen, dat ze NIET goed bezig zijn !
Als een merk de pretentie heeft, of wil hebben, als d? referentie in een bepaald marktsegment, zorg dan dat je kwaliteit kan leveren en zo hun belachelijk hoge prijzenpolitiek een deel kan verantwoorden !
Poster: RiX
Nou, klaar dus. het is VUIL... en of je dat ziet vanuit de zaal?
Gewoon altijd doekje bij je hebben en iets minder ijdel zijn on stage
Poster: Snoey
Het probleem is tijdelijk opgelost. Binnenkort is ie weer vuil, kan ik weer gaan poetsen!?
En om tijdens het draaien elk half uur mijn handen te gaan wassen, is nou ook niet echt een aanrader.
Poster: tairip
Waarom koop je dan een? Koop dan een ander merk of ben je eigenlijk toch van mening dat iets veel beters niet bestaat? De enige die echt beter is qua slijtage is de HD-25.
Jij antwoord ook niet helemaal correct op mijn post. Ik geef aan dat ik de slijtage van de band slecht vind en jij zegt in je post dat ik er alles aan doe om het merk te promoten.
Er is geen merk wat betere service heeft. Breng hem terug doe je beklag! En je zult zien of ze er iets aan doen.
P.s. wel gekocht bij een officieele Pioneer dealer en niet el cheapo internet prijsje!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.