Poster: djdolivieira
Echte DJ kunnen wel 10 uur achter mekaar draaien
Poster: Stephanie
Hahaha, we waren ook ineens met 4 dj's op de tour......Alex Muller, Marcel M, ikzelf en niet te vergeten onze super gast dj Saskia ?Allemaal met voldoende cd's om een hele avond mee te draaien! Was wel gezellig trouwens
Poster: JZL
Vraagje.. hoeveel verdient zo'n dj dan die 5-10u dient te draaien?
Poster: gizzy
Wat een gelul is dat nou weer. Ik bedoel welke aap van een boeker laat 1 dj 10 uur lang draaien.
Poster: Snoey
Nu nog een publiek of locatie vinden waar 10 uur lang de mensen vol op aanwezig zijn en blijven.
Poster: Saskia
eeeeen festival
Poster: gizzy
Wat een gelul is dat nou weer. Ik bedoel welke aap van een boeker laat 1 dj 10 uur lang draaien.
Poster: Saskia
Als je 1 map hebt met nummers waarvan je ze bijna allemaal kan gebruiken en ook daadwerkelijk gebruikt kom je toch ook al ver denk ik. Ligt er inderdaad aan welk genre het is en hoe lang het is lijkt me.
Poster: tek-zotic
ik heb eens een keer een vraagje, hoe houden jullie de tracklist van je cdtjes in je map bij?
ik zal nu even een voorbeeld geven, je steekt allemaal originele cd's in een map, bvb hitbox ( voor een all round dj ), je kan de tracklist niet op het cdtje schrijven, steken jullie dan een papiertje ervoor of oe doen jullie dat
Poster: tek-zotic
ik heb eens een keer een vraagje, hoe houden jullie de tracklist van je cdtjes in je map bij?
ik zal nu even een voorbeeld geven, je steekt allemaal originele cd's in een map, bvb hitbox ( voor een all round dj ), je kan de tracklist niet op het cdtje schrijven, steken jullie dan een papiertje ervoor of oe doen jullie dat