Poster: Stephanie
1 koffer met ongeveer 400 dvd's met daarop per dvd 1 videoclip. De inhoud van de koffer is afgestemd op de avond... Dan 1 kleine cd map met 70 cd's met daarop gemiddeld 12 tracks en twee grote mappen van 360 cd met gemiddeld 20 tracks per cd. Die laatste twee gebruik ik bijna nooit maar wil ik wel altijd in de buurt hebben. Echt de meest onmogelijke nummers zitten hierin en elke avond slaagt er toch wel weer iemand iets aan te vragen wat nou net in die mappen zit
Poster: DJADMIN
Ligt aan de lengte en aan de stijl.
Als ik zelf een hele avond moet vullen meestal 2 mappen, 1 van 360 en 1 van 100.
Maargoed, heb Lucien Foort ook wel eens zien binnenwandelen met een mini album waar misschien 20 cd's in pasten...als je die volpropt heb je voor een uurtje genoeg keus lijkt me zo...
Poster: Saskia
Ja toen kwam stephanie aan stond opeens alles vol met cdmappen en koffers?haha
Poster: Dyno
Misschien een stomme vraag, maar hoe vindt jij een nummer? Of weet je waar welk nummer ongeveer zit?
Poster: Look
1 UDG 128 map, op dit moment 53 CD's met 10 nummers per CD, allemaal zelf samengesteld.
Nog nooit tekort gekomen.
Poster: RemcoV
Ik draai gemiddeld sets van 5-6 uur allround muziek en toch iedere avond weer net iets anders
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.