welke mengpaneel moet ik kiezen..? (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djwillem    posted on 17-10-2005 00:33
ik wil graag een mengpaneel aanschaffen maar, ik weet nog niet welke. Ik was eerst geintereseerd in de djm-500 maar die bleek al snel 850 euro te kosten.
ik heb er in totaal 3 gevonden en mischien hebben jullie er ervaring mee of weten jullie de plus en min. punten?

djm-500 =859euro
ecler nuo4=779euro
denon dn-x1500=799euro

ik vond de djm-500 al gauw te duur en ik hoor ook dat de denon al beter is, maar ik ben het meest geintereseert in de ecler.
wie kan mij helpen?

ecler:

pioneer:

denon
User edit by djwillem on 20-10-2005 @ 17:33:10 (7%)

What do you think about welke mengpaneel moet ik kiezen..? ??

Vote :   

Mount    posted on 21-10-2005 15:44
je kan de Nuo 4 als midi controller gebruiken. dus 2 faders (met bij behorende EQ knoppen) gebruiken om software (of midi aanstuurbare hardware) mee te bedienen.\

Bijv. traktor DJ: je draait de bass weg van het kanaal dat als midi kanaal staat, dan draait de bass in traktor ook weg. fader omhoog.. fader in traktor ook omhoog ezv ezv..
In ableton kan je ook de faders bedienen met de faders op je mixer, en bepaalde geluiden of events triggeren.

Je kan geen geluiden en effecten importeren in de Nuo-4 maar je kan wel de EFX met midi aansturen als ik me niet vergis (nooit geprobeerd iig, weet wel dat er midi in op zit en die moet ergens voor zijn )
Je hebt op de Nuo ook een FX send (AUX output) waarmee je een of meerdere kanaal naar je effectenapparaat kan sturen.

(wel kan je via Lab software op je pc de midi controls editen, misschien heb je dit als importeren gelezen ?)

Carrera    posted on 21-10-2005 16:09
Midi functie niet getest... Sorry (maar post van mount - hierboven - misschien wel usefull?)
djwillem    posted on 21-10-2005 16:55
:Doke bedankt!

This is an old Topic

No new postings for 7.050 days.
 Post CommentThat would be 235 months
or a whopping 19.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

66 Users online: 16 Guests (50 Unknown)
Pages generated today : 525
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.572.678