ik een paar maanden gelede 2 reloop rmp-3's gekocht. deze heb ik vandaag aangesloten op men laptop om eens te kijken hoe dat gaat met traktor enzo. maar nu zit ik met een probleem: kan ik er?op een of andere manier voor zorgen dat ik?ook mijn mixer (reloop rmx 40 (zonder usb)) kan aansluiten, want nu heb ik men rmp's wel perfect aangesloten maar nog altijd geen mixer en moet ik dus faden met de muis :s
iemand een oplossing?
What do you think about Reloop RMP 3 midi vraag ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
jaah dat heb ik gedaan, ik heb gewoon alles gelaten zoals het is als ik zonder midi doe maar nu gewoon ingeplugd via usb kabel en?spelers op midimode?gezet
in je instellingen in traktor moet je hem op external mixer zitten. maar je zal twee audio uitgangen moeten hebben wil je hem kunnen aansluiten op je rmx 40
No new postings for 5.556 days. Post CommentThat would be 185.2 months or a whopping 15.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.